elninjoo schreef:Waarom laat je je vrouw de baby dan niet zelf mee terug nemen? Dan zit jij comfortabel alleen in je stoel.
Omdat als we apart zouden reizen, zij eerder terug zou gaan omdat ze weer aan het werk moet. Ik ben eigen baas en kan overal werken, voor mij maakt het dus niet uit of ik een week wegblijf of een maand. Het idee was dus om een week langer in Nederland te blijven dan haar, iemand moet tenslotte op de baby letten. Maar ach, het is net zo gezellig met z'n tweeën om terug te reizen
elninjoo schreef:Lijkt mij zowel voor de ouders, als voor degene in de stoel naast hen behoorlijk niet fijn als er iemand met baby op schoot zit. Van mij mogen ze het afschaffen dat babies gratis mogen reizen. Ze zouden eerder extra moeten betalen voor de geluidsoverlast die ze de omzittenden aan doen.
Dat vind ik eerlijk gezegd onzin, extra laten betalen vanwege het geluid dat een baby soms maakt.. niet eens alle baby's maken veel geluid, ik heb een paar keer al meegemaakt dat kinderen de hele vlucht rustig waren, zelfs als ze vlak naast me zaten.
En waarom zouden ze het afschaffen dat het goedkoper is? Ten eerste is het al niet eens helemaal gratis, je moet vaak een percentage van een normaal ticket betalen en dat is, mijn inziens, gewoon belachelijk want je krijgt niets extras maar hebt de baby de gehele tijd op schoot omdat je geen recht op een extra stoel voor de baby hebt.
Kijk, voor de ouders is het misschien niet een pretje op schoot zit, maar voor iemand anders zou het niet uit mogen maken of de baby nu wel of niet op schoot zit. Als een baby wilt janken, doet ie dat toch wel. Maar om nu 1200 euro extra te betalen voor een ticket, vind ik eerlijk gezegd een beetje onzinnig als het niet hoeft. Ik wil je wel eens horen als jij met een klein kind moet reizen.