Ondanks de rammels (Annie waar huur jij? die wil ik ook! Road Bear/ Apollo/ El monte?) wil ik toch met camper! Manlief had de camper na een week bijna stil. Vrijheid met auto... met camper ook. Lage tunnels hebben we niet gezien.. (waar is de bovenkant van de camper? of hadden we een cabrio

) echt niet.. P plek eigenlijk maar 1x gehad dat we niet konden parkeren, maar ook met auto paste het toen niet meer, bij Sentinel Dome (daar is gewoon weinig plek).
Alleen als ik een keer vanuit Las Vegas dirtroads zou willen rijden tussen Bryce, Cap Reef en Page zeg maar dan zou ik voor 1-2 weken een auto willen. Op sommige plekken zie ik wel het voordeel van de auto, maar ik ben dan ook geen hotel mens.... voel me altijd wat opgesloten op zo'n onpersoonlijke kamer (is vast ook vooroordeel).
Toegegeven elke plaats heeft wel een hotel maar niet elke plaats heeft een campground.
Kosten... huur is vast duurder ja, maar wij eten eigenlijk altijd bij 'huis' en dat scheelt wel. Simpele maaltijden en vaak een BBQ feestje. Bij hotel is dat weer wat lastiger. Ben ook graag buiten...