Ik heb er even over na moeten denken maar vertel dit verhaal toch maar... Het betreft mijn zus(jes) die in 2000 op vakantie waren in de VS. Oftewel het betreft een "misser" van mijn zus maar ik vind het bijzonder genoeg om te vertellen...
Mijn oudste zus is gehandicapt en heeft twee kunstbenen, maar ze heeft zoveel wilskracht en doorzettingsvermogen dat hier niets van te merken is, meestal dan… Want beide meiden hebben op hun tocht van de oost naar de westkust veel meegemaakt. Hierbij hebben zo ook zo'n Six Flags pretpark bezocht ergens in de VS. En ja daar moesten ze beide natuurlijk ook de achtbanen in. Maar ze hebben daar ook zo'n achtbaan waar je 'hangt' ipv dat je in een treintje zit. Mijn ene zusje nog vragen, denk je echt dat je dit kan...??? "Ja hoor natuurlijk kan ik dit" meldt ze met een vastberadenheid waar niet over te discussiëren valt... Oftewel beide meiden 'stappen' in de spectaculaire achtbaan maar na een paar scherpe bocht vliegen beide kunstbenen uit.

Oftewel mijn zus bengelt de rest van de rit zonder 'benen' rond in de achtbaan…(je had die mensen eens moeten zien kijken zegt ze dan ook nog doodleuk later…

) Als ze het einde van de rit bereiken ‘springt’ ze er uit en gaat op zoek naar beide kunstbenen. Eentje vind ze wonderwel zelf… Maar die andere, tja die andere moet gezocht worden door het personeel… De achtbaan wordt stopgezet en mensen die al lang in de rij moeten staan vragen zich af waarom de achtbaan stil staat. Het personeel meldt doodleuk dat ze zoeken naar “a lost article…”. Uiteindelijk vinden ze na een uur of zo de andere kunstbeen en mijn zus moet nog enkele duizenden kilometers reizen met 'benen' die een onverwachte ‘vlucht’ gemaakt hebben… Je vraagt af of mensen die vooraan stonden en het zagen gebeuren überhaupt nog met de achtbaan mee durfden te gaan… :whistling: