Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Douane + kaas/koffie

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Douane + kaas/koffie

Bericht door US-fanboy »

tnc0503 schreef:Even ter verduidelijking: ik heb last van hypoglycemie, dus mag ik beslist geen zoete producten eten en ook geen witmeel producten. Dus ivm mijn dieet is bruin, ongezoet brood voor mij een must.
Dan is dit dus heel geschikt voor jou :
Petra/VS schreef:Er bestaat trouwens ook helemaal suikervrij brood, o.a. van Nature's Own.
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Mijn Safeway (ik weet niet of ze het allemaal hebben) heeft heerlijke, knapperige volkoren broodjes. Je moet er wel vroeg bij zijn, want anders zijn ze al weg. Ze worden in de winkel gebakken, en als ik vroeg genoeg ben, koop ik er meteen 10, en vries ze dan. Bijna alles is hier te vinden, al moet je soms even zoeken.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

tnc0503 schreef:Even ter verduidelijking: ik heb last van hypoglycemie, dus mag ik beslist geen zoete producten eten en ook geen witmeel producten. Dus ivm mijn dieet is bruin, ongezoet brood voor mij een must.
Maar is brood dan sowieso niet slecht? Mijn zusje heeft het ook en zelfs de hoeveelheid suiker die in "normaal" NL brood zit, is al teveel. En zeker in de hoeveelheden brood die veel NLers eten. Zij eet vrijwel geen koolhydraten meer en voelt zich stukken beter. Maar goed, zoals gezegd moet je dan eens in de reformafdeling kijken van een Amerikaanse supermarkten of een WholeFoods, als je die tegenkomt. Het is zeker wel te verkrijgen.
"Keep Georgia On Your Mind"
tnc0503
Amerikafan

Bericht door tnc0503 »

Volkoren brood kan ik prima verdragen. Dank voor de tips! Het moet dit keer echt gaan lukken om goed brood te vinden.
Claudia
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer