Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

huur auto

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Speakingtongues
Amerikakenner

Verplichte basisverzekering

Bericht door Speakingtongues »

Ik bedoelde natuurlijk dat de basisverzekering verplicht is. Al overige verzekering zijn extra opties die je kunt nemen.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Niet verplicht

Bericht door hekkie »

Speakingtongues schreef:Dat dat in Amerika verplicht is onzin. Ik heb al verschillende malen een auto hier gekocht en echt niet alle eigen risico afgekocht. De basisverzekering is voor iedereen mogelijk, ook voor buitenlanders.
Dat het beter is om alles af te dekken, begrijp ik. Maar niet voor iedereen een noodzakelijk kwaad en zeker niet verplicht, dat weet ik zeker.
Ik ga er niet over in discussie want zover reikt mijn kennis ook niet, maar in de reisgidsen staat het zo vermeld. Uitzondering is de staat New York, waar je het eigen risico niet volledig kunt afkopen.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer