Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
welke annulatie verzekering nemen jullie?
Re: welke annulatie verzekering nemen jullie?
Hebben bij ING een gold visakaart deze dekt al de kosten die je doet met je visa.
Hier een annulatieverzekering bij Europ Assistance: dekt ook de boekingen die je zelf doet via internet. Ten laatste dertig dagen voor vertrek te boeken (let op: gaat pas de volgende dag om 00u00 in -dus eigenlijk 31 dagen te voren te boeken).
Bijstandsverzekering bij Protections: onbeperkt medische kosten in het buitenland - bij Europ Assistance zat er wel een beperking op- ook bij de VIP.
Bijstandsverzekering bij Protections: onbeperkt medische kosten in het buitenland - bij Europ Assistance zat er wel een beperking op- ook bij de VIP.
onze trip door Texas en New Mexico: http://tosofrenda-texas2013.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
soms zit er ook standaard een annulerings verzekering bij een reisverzekering bijvoorbeeld bij onna onna: http://www.topreisverzekeringvergelijke ... rzekering/
- Pushkin
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Wij nemen al die jaren eigenlijk al niks van reis- en bijstandverzekering, maar met de jaren komt het verstand zeg maar
dus nu zouden we wél overwegen om de Protections VIP willen nemen... kan er iemand mij vertellen of het nog nuttig is om nu - 6 weken voor ons vertrek - die verzekering af te sluiten? Bedankt alvast!

Op reis gaan zonder reis/annulerings verzekering vind ik niet bijster verstandig.
We heb er al tweemaal gebruik van moeten maken.... als we dat niet gedaan hadden was dat een schade post van in totaal 8000 euro.
We hebben daardoor hele goed ervaringen met de ANWB
.
We heb er al tweemaal gebruik van moeten maken.... als we dat niet gedaan hadden was dat een schade post van in totaal 8000 euro.
We hebben daardoor hele goed ervaringen met de ANWB

Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Neem toch gewoon die van V.A.B., die mannen doen niets anders dan mensen in nood helpen... 

- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Normaal kan je die maar afsluiten max 30 dagen na boeken van de tickets, ofzoiets.....Pushkin schreef:Wij nemen al die jaren eigenlijk al niks van reis- en bijstandverzekering, maar met de jaren komt het verstand zeg maardus nu zouden we wél overwegen om de Protections VIP willen nemen... kan er iemand mij vertellen of het nog nuttig is om nu - 6 weken voor ons vertrek - die verzekering af te sluiten? Bedankt alvast!
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
Iemand bekend in de wereld van verzekeringen, anno 2016/2017??
Volgend jaar gaan we een zelf samengestelde reis doen, van 5 weken!
Nu weet ik dat niet alle verzekeringsmaatschappijen een goede annuleringsverzekering hiervoor heeft.
Wie kan mij opweg helpen?
Volgend jaar gaan we een zelf samengestelde reis doen, van 5 weken!
Nu weet ik dat niet alle verzekeringsmaatschappijen een goede annuleringsverzekering hiervoor heeft.
Wie kan mij opweg helpen?
- bedeve
- Amerika-expert
@ vimo ; voor je verzekeringen maakt het niets uit of het een zelf of niet zelf samengestelde reis betreft.
* Bij een zelf samengestelde reis, dus geen afgenomen pakketreis, is je reisverzekering het allerbelangrijkste element.
* Het is een kwestie van rekenen of je eigenlijk wel een annuleringsverzekering nodig hebt.
* Je ticketkosten vallen maar voor een beperkt deel onder een verzekeringsdekking; namelijk ex kosten en belastingen. Dat zijn delen van de prijs die je zelf terug kunt vragen.
* Als je je hotels slim boekt kun je tot heel kort van te voren zonder kosten annuleren.
* Bij elke reisverzekering zit een bagage element. Voor hoeveel geld jij die bagage wilt verzekeren heeft een grote invloed op de premie
* Eigenlijk gaat het alleen over de medische kosten bij een USA reis
*Als je een beetje rondkijkt in verzekeringsland zie je grote prijsverschillen voor dezelfde dekkingsgraad.
*Ik kom op UNIVE uit
* Bij een zelf samengestelde reis, dus geen afgenomen pakketreis, is je reisverzekering het allerbelangrijkste element.
* Het is een kwestie van rekenen of je eigenlijk wel een annuleringsverzekering nodig hebt.
* Je ticketkosten vallen maar voor een beperkt deel onder een verzekeringsdekking; namelijk ex kosten en belastingen. Dat zijn delen van de prijs die je zelf terug kunt vragen.
* Als je je hotels slim boekt kun je tot heel kort van te voren zonder kosten annuleren.
* Bij elke reisverzekering zit een bagage element. Voor hoeveel geld jij die bagage wilt verzekeren heeft een grote invloed op de premie
* Eigenlijk gaat het alleen over de medische kosten bij een USA reis
*Als je een beetje rondkijkt in verzekeringsland zie je grote prijsverschillen voor dezelfde dekkingsgraad.
*Ik kom op UNIVE uit
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
De doorlopende reis- en annuleringsverzekering van Allianz Global Assistance is aan te raden. Eventueel extra samengestelde reis meeverzekeren en als je ook nog voor een paar euro extra voor de Dubbel Zeker Annulering kiest, krijg je, indien je je reis tussentijds af moet breken, de gehele reissom terug. Óók de dagen die je al hebt genoten!
Onder reissom wordt verstaan: alles wat je vooraf hebt geboekt.
Onder reissom wordt verstaan: alles wat je vooraf hebt geboekt.
2000: 3 weken West USA (Los Angeles)
2013: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2014: 26 dagen West USA (Las Vegas)
2016: 17 dagen Florida (Miami)
2017: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2018: 25 dagen Noord West USA/Canada (San Francisco)
2013: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2014: 26 dagen West USA (Las Vegas)
2016: 17 dagen Florida (Miami)
2017: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2018: 25 dagen Noord West USA/Canada (San Francisco)
Mijn eerste reis die ik een aantal jaar terug wou maken heb ik moeten annuleren omdat ik mijn enkel had gebroken.
Toen had ik een annulerings/bijstandsverzekering bij Europe Assistance. Alles werd toen héél vlot afgehandeld zonder moeite.
1 mailtje met het doktersattest. Een bundel met de gemaakte kosten en alles kwam in orde.
Er zullen zeker goede alternatieven zijn.
Let er ook vb op dat reddingskosten gedekt zijn als je een wandeling maakt in afgelegen gebieden. Je zal maar eens je voeten verkeerd zetten en iets breken, of beneden in de Grand Canyon gebeten worden door een slang... De eventuele helikoptervlucht en reddingsteam kan een pak geld kosten.
Ziek worden heb je nooit in de hand, een goede bijstandsverzekering is gewoon belangrijk.
Toen had ik een annulerings/bijstandsverzekering bij Europe Assistance. Alles werd toen héél vlot afgehandeld zonder moeite.
1 mailtje met het doktersattest. Een bundel met de gemaakte kosten en alles kwam in orde.
Er zullen zeker goede alternatieven zijn.
Let er ook vb op dat reddingskosten gedekt zijn als je een wandeling maakt in afgelegen gebieden. Je zal maar eens je voeten verkeerd zetten en iets breken, of beneden in de Grand Canyon gebeten worden door een slang... De eventuele helikoptervlucht en reddingsteam kan een pak geld kosten.
Ziek worden heb je nooit in de hand, een goede bijstandsverzekering is gewoon belangrijk.
Ik neem nooit een verzekering...als ik optel wat al mijn annuleringsverzekeringen me al zouden hebben gekost kan ik daar makkelijk 1-2 VS tickets voor betalen, dus voor mij is het goedkoper zonder.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik kan me voorstellen dat je geen annulering verzekering neemt, maar ik neem aan dat je wel de extra medische kosten verzekerd? Als je iets ernstigs gebeurt op gezondheids gebied en je bent niet extra verzekerd kan dat je heel veel geld gaan kosten.
Zeker, doorlopende aanvullende verzekering met 100% buitenlanddekking. En ook een doorlopende reisverzekering, tenminste tot ik naar Amerika verhuisde, hier is het niet te betalen.
- chippie777
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Ik ben al jaren verzekerd bij AON die de reisverzekering weer heeft ondergebracht bij Europeersche. Het is een doorlopende reisverzekering met werelddekking en annulering. Dit jaar voor het eerst nodig gehad. Wij moesten onze reis annuleren. Het betrof een zelf samen gestelde reis. Hotels en huur auto kon ik kosteloos annuleren tickets niet. Bij de luchtvaartmaatschappij de belastingen en kosten teruggevraagd en en zeer snel terug gekregen. Het overige bedrag bij de verzekeringsmaatschappij geclaimd. Na het opsturen van wat bewijsstukken vandaag bericht gekregen dat de tickets vergoed worden. Kortom, positieve ervaring met AON/Europeesche.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
http://chippie777.wordpress.com
dat je geen annuleringsverzekering neemt ,kan ik nog inkomen.dat je zonder een reisverzekering vertrekt vind ik not done .
Al 2 keer gebruik moeten maken van onze reisverzekering ( binnen Europa) wegens een gebroken been en een gebroken heup .
De gebroken heup ( door te struikelen) en repatriatie was alleen al een grapje van rond de 30 duizend euro( inclusief medische prive vlucht) Als je zulke bedragen ziet ben je blij dat je hem afgesloten hebt .
Wij hebben dus een doorlopende reis en annulering/kosten ongeveer 20 euro per maand( ook voor onze nog thuiswonende meerderjarige kinderen).
Ook bij kleine reisjes kan er iets gebeuren , en denk nooit mij gebeurt het niet..Een ongeluk zit in een klein hoekje.
Ik las deze week nog in de krant dat er een actie was gestart omdat een zwangere vrouw voortijdig was bevallen in Frankrijk, en het repatrieren veel geld kostte die ze niet hadden. Ja ..daarvoor zijn dus die reisverzekeringen bedoeld.
Het is meestal het sluitstuk op de vakantie factuur maar wel een belangrijk iets.
Al 2 keer gebruik moeten maken van onze reisverzekering ( binnen Europa) wegens een gebroken been en een gebroken heup .
De gebroken heup ( door te struikelen) en repatriatie was alleen al een grapje van rond de 30 duizend euro( inclusief medische prive vlucht) Als je zulke bedragen ziet ben je blij dat je hem afgesloten hebt .
Wij hebben dus een doorlopende reis en annulering/kosten ongeveer 20 euro per maand( ook voor onze nog thuiswonende meerderjarige kinderen).
Ook bij kleine reisjes kan er iets gebeuren , en denk nooit mij gebeurt het niet..Een ongeluk zit in een klein hoekje.
Ik las deze week nog in de krant dat er een actie was gestart omdat een zwangere vrouw voortijdig was bevallen in Frankrijk, en het repatrieren veel geld kostte die ze niet hadden. Ja ..daarvoor zijn dus die reisverzekeringen bedoeld.
Het is meestal het sluitstuk op de vakantie factuur maar wel een belangrijk iets.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Nog nooit nodig gehad, maar ik ga het risico niet lopen. Een misstap en je medische kosten lopen skyhigh op.
Voor €73/jaar heb ik doorlopende werelddekking incl medische kosten en annulering (Delta Lloyd).
Voor €73/jaar heb ik doorlopende werelddekking incl medische kosten en annulering (Delta Lloyd).

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1360 Weergaves
-
Laatste bericht door d_vdploeg
-
- 8 Reacties