Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoe bloggen jullie het liefst tijdens de reis?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
BonnyR
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Hoe bloggen jullie het liefst tijdens de reis?

Bericht door BonnyR »

meyem schreef:Mijn laptop is ook lekker klein, meer een noteboek, dus makkelijk mee te nemen.
Ergens hierboven staat wel een nuttige opmerking: typ eerst je verslag in word, voordat je het online zet. Je zou niet de eerste zijn die een heel verhaal heeft getypt en dan de verbinding verliest, of zo .....
Ware woorden. Is me ook regelmatig gebeurd. Vandaar altijd typen op de laptop eerst in Word. Op FB plaats ik met name wat foto's( daar neem ik eigenlijk ook altijd apart wat foto's voor met de smartphone) en wat korte kreten voor het thuisfront en voor het reisverslag neem ik de tijd. Dus dat kan betekenen dat er een paar dagen niets online komt.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen