Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
creditcard laten zien bij vertrek?
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Stel, dat je je tickets voor een vlucht met United hebt met je CC hebt gekocht via een willekeurige site als (bv) vliegereensuit.nl. Dan betaal je met je CC aan deze tussenpersoon en hoef je deze niet bij United te presenteren.
Krom hé ?
Krom hé ?
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Ssssssssssst. niet verder vertellen. Want dit is toch een anti terrorisme regelRuud2004 schreef:Stel, dat je je tickets voor een vlucht met United hebt met je CC hebt gekocht via een willekeurige site als (bv) vliegereensuit.nl. Dan betaal je met je CC aan deze tussenpersoon en hoef je deze niet bij United te presenteren.
Krom hé ?

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik snap je frustratie, maar iedereen weet dat dit niets met terrorisme te maken maken heeft maar puur met geld. Ook de poster waar jij op doelt weet dat heus wel getuige onderstaande quote. Je moet een beetje door de regels heen kunnen lezen.Bramster schreef: Ssssssssssst. niet verder vertellen. Want dit is toch een anti terrorisme regel
Het lijkt me logisch dat als je iets verkoopt (in dit geval gaat het om de Airlines die rechtstreeks tickets via internet aabieden) ook graag zeker wil zijn dat je je geld krijgt. Helaas zijn wij mensen niet altijd te vertrouwen op dit gebied en zijn de verkopers soms genoodzaakt impopulaire maatregelen te treffen.Coyote schreef: En geef ze eens ongelijk. Vliegen zou binnen de korste keren onbetaalbaar worden omdat dan de kosten natuurlijk wel via duurdere tickets verrekend zullen worden.
Ik vraag me trouwens af waarom je niet gewoon naar een tussenpersoon gaat als je graag een ticket voor je vriendin wil betalen. Bedenk wel dat ook hier verificatie van je CC kan plaatsvinden. Zo heb ik wel eens tickets gekocht via vliegwinkel.nl en moest ik ter bevestiging van mijn CC-gegevens ook nog naar een tussenmaatschappij in Amerika bellen. Ook Vana van dit forum heeft deze ervaring.
Toen vond ik het vreemd dit te moeten doen, maar nu niet meer. Ik begrijp het volkomen. Helaas verpesten de kwaadwilligen het ook deze keer voor de mensen die te goeder trouw zijn.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Bramster,Bramster schreef:Ssssssssssst. niet verder vertellen. Want dit is toch een anti terrorisme regel
Deze opmerking zegt meer iets over jezelf...
Ik heb geprobeerd mijn kijk op de creditcard-airline kwestie te geven. Kennelijk wil en kun jij niet anders dan constant flauwe opmerkingen hierover maken.
Laat ik maar de wijste wezen en in het vervolg niet meer op jouw reacties reageren.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht