Omdat jullie ook maar met 1 chauffeur rijden en in Californië (waar jullie de auto ophalen) geen extra kosten voor een mede-bestuurder gelden, zou ik kiezen voor Super-Spar-PLUS. Je betaalt dan wel de eerste tank maar de meerkosten van het Super-Inklusiv-PLUS-pakket wegen niet op tegen die eerste tank benzine. Het verschil per dag is nl. EUR 4,08. Jullie huren de auto ong. 33 dagen volgens mij. Tel uit je winst.
Klopt, dan is de Super-Spar de beste mogelijkheid.
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met het tijdstip van ophalen van de auto? Ik heb bij usareisen.de namelijk gezien dat ik deze op moet geven bij mijn boeking. Wij komen op 31 aug. 2008 om 13.00 aan in LAX, althans...volgens het schema. Welk tijdstip kan ik dan het beste kiezen voor het ophalen van de huurauto? Zit hier bijvoorbeeld een marge in of doet het niet zoveel ter zake welk tijdstip ik aangeef?
Louis schreef:Klopt, dan is de Super-Spar de beste mogelijkheid.
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met het tijdstip van ophalen van de auto? Ik heb bij usareisen.de namelijk gezien dat ik deze op moet geven bij mijn boeking. Wij komen op 31 aug. 2008 om 13.00 aan in LAX, althans...volgens het schema. Welk tijdstip kan ik dan het beste kiezen voor het ophalen van de huurauto? Zit hier bijvoorbeeld een marge in of doet het niet zoveel ter zake welk tijdstip ik aangeef?
Kijk even naar de tijd dat je hem weer in wil leveren.
men werkt met een 24 uur systeem, dus om 15:00 ophalen en pas om 16:00 weer inleveren kost je een extra dag.
13:00 op LAX dan kan je uitgaan van 14:30 tot 15:00 eerdat je alle formaliteiten gehad hebt en op de shuttlebus van de autoverhuurder kan stappen.
je kunt de tijd uitrekenen maar meestal neemt men toch de tijd waarop je je meldt bij de verhuurbali.
Bij het inleveren heb je (bij Alamo) nog een speling van 59 minuten overtijd.
Laatst gewijzigd door 6foot6 op 26 mar 2008, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
A grace period of 30 minutes applies to rentals within the U.S. Within the European Union, there is a 59-minute grace period, thereafter a further full day's rental will be charged.
Misschien dat het huren via bijvoorbeeld USAreisden.de (Europees verhuuragent) je toch 59 minuten speling hebt.
Wij hadden een Equinox gehuurd via USA Reisen voor vorige week in Las Vegas. We mochten kiezen uit 5 mid-size SUV's. Er stonden 3 Kia Sportage's, 1 Equinox en een SUV waarvan ik het merk niet kende en ook niet onthouden heb. Die laatste was eigenlijk de mooiste om te zien, maar er zat een deuk in de deur, dus viel meteen al af. En die Kia's zijn hier wel leuk, maar daar wilde ik die niet. Dus voor de Equinox gekozen. Een geweldige auto waar je meteen mee kon lezen en schrijven.
ned in MO schreef:Ik snap niet waarom iedereen zo wild is op een equinox. Vind het toch zo'n lelijke auto.
Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was, maar de Equinox is de goedkoopste mogelijkheid om een SUV te boeken bij Alamo via usareisen.de, aangezien zo ongeveer iedereen op het forum daar de huurauto boekt, verklaard dat misschien de populariteit van de Equinox.
Ik heb wel de indruk dat bijna iedereen die hem boekt hoopt op een andere auto.
Inderdaad, iedereen lijkt de Equinox te huren.
Ook wij hebben 'm gisteren via USAreisen.de besteld voor onze vakantieperiode. Voor mij maakt het eigenlijk niet uit of we 'm wel of niet kunnen kiezen, dit jaar houden we onze tripjes behoorlijk kort, 't gaat in Florida ook niet echt hard omhoog (tenzij er een brug ligt);
Voor Florida alleen zal hij wel voldoen zeker ? (en dan nog voor slechts 2 personen)
Anouschka schreef:Even terugkomend op de vraag van de TS...
Wij hadden een Equinox gehuurd via USA Reisen voor vorige week in Las Vegas. We mochten kiezen uit 5 mid-size SUV's. Er stonden 3 Kia Sportage's, 1 Equinox en een SUV waarvan ik het merk niet kende en ook niet onthouden heb. Die laatste was eigenlijk de mooiste om te zien, maar er zat een deuk in de deur, dus viel meteen al af. En die Kia's zijn hier wel leuk, maar daar wilde ik die niet. Dus voor de Equinox gekozen. Een geweldige auto waar je meteen mee kon lezen en schrijven.
Anouschka,
Kun je me vertellen welke verhuur maatschappij dat was.
Ik ga in mei en ben eerder in LV geweest maar mocht toen niet zelf wat uitzoeken, dat verschilt ook per verhuurder......
Anouschka schreef:Even terugkomend op de vraag van de TS...
Anouschka,
Kun je me vertellen welke verhuur maatschappij dat was.
Ik ga in mei en ben eerder in LV geweest maar mocht toen niet zelf wat uitzoeken, dat verschilt ook per verhuurder......
BVD
Gr,
Ronald
======
Wij hadden de auto via usareisen.de bij Alamo gehuurd. In 2006 ook in Las Vegas geweest, maar toen mochten we niet uitkiezen. Dat was trouwens bij Avis.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.