Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Koffers op slot ja of nee
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Misschien omdat mijn koffer er niet zo nieuw of netjes uitziet???
Eric
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
Nou precies, dat zou het wel eens kunnen zijn, en je zult waarschijnlijk geen waardevolle spullen (fotocamera's, parfums, dure nieuwe merkkleding, ipods etc) in je koffer gestopt hebben.enger003 schreef:Misschien omdat mijn koffer er niet zo nieuw of netjes uitziet???
Eric
Ook is altijd onduidelijk waar het gebeurd is, op begin- transfer- of eindstation.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waardevolle spullen en aankopen als parfum in de handbagage,en je koffers gewoon open laten is de beste garantie dat er niks gebeurt en je koffers niet beschadigd aankomen.
Dat iemand drugs erin zou stoppen is al heel erg onwaarschijnlijk, dat moet dan toch voor de douane er weer uit gehaald, anders hebben ze er weinig aan......
Ik heb zelf geeneens een koffer, probeer altijd met alleen handbagage te reizen, en anders hooguit een grote slappe sporttas of zo,nog nooit problemen gehad, niet naar Amerika en niet binnen Europa.
De kans is ook vrij klein natuurlijk, als je ziet hoeveel koffers er dagelijks afgehandeld worden.
Dat iemand drugs erin zou stoppen is al heel erg onwaarschijnlijk, dat moet dan toch voor de douane er weer uit gehaald, anders hebben ze er weinig aan......
Ik heb zelf geeneens een koffer, probeer altijd met alleen handbagage te reizen, en anders hooguit een grote slappe sporttas of zo,nog nooit problemen gehad, niet naar Amerika en niet binnen Europa.
De kans is ook vrij klein natuurlijk, als je ziet hoeveel koffers er dagelijks afgehandeld worden.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Dat is nu het probleem je mag geen vloeistoffen meenemen in jePete.Z schreef:Waardevolle spullen en aankopen als parfum in de handbagage.
handbagage.
En laten verzegelen als je op Schiphol koopt is leuk tot je een overstap hebt, moet je het als nog in je koffer stoppen, anders kan je het inleveren.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Geen parfum en dergelijke kopen, is dat een optie?Annie schreef:Dat is nu het probleem je mag geen vloeistoffen meenemen in jePete.Z schreef:Waardevolle spullen en aankopen als parfum in de handbagage.
handbagage.
En laten verzegelen als je op Schiphol koopt is leuk tot je een overstap hebt, moet je het als nog in je koffer stoppen, anders kan je het inleveren.
Ik zou dat toch nooit gerust in mijn koffer stoppen ivm breuk.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Heb al eens 4 flessen wijn in mijn koffer mee genomen, waren allemaal nog heel.Pete.Z schreef:Geen parfum en dergelijke kopen, is dat een optie?Annie schreef: Dat is nu het probleem je mag geen vloeistoffen meenemen in je
handbagage.
Ik zou dat toch nooit gerust in mijn koffer stoppen ivm breuk.

In de tweede koffer waren ze ook nog heel.
Misschien geluk gehad.
Dus parfum durf ik ook wel, moeten ze het niet stelen nattuurlijk.

- DixieChick
- Amerika-expert
Wat je ook kan doen als je tassen of rolkoffers met ritsen hebt, is de twee ritsdingen (nou jaaaaa, hoe heetten die nou?!) aan elkaar vastbinden met een touwtje. Omdat ik steeds vergeet een TSA slot te kopen, heb ik dat nou al een paar keer gedaan - ik denk/hoop/verbeeld dan dat het openmaken van mijn tassen lastiger maakt voor evt dieven, die dan een ander tas/koffer zullen kiezen,terwijl de beveiliging er wel makkelijk bij kan.
en mag je tegenwoordig 1 liter mee? Deze zomer was het nog dat de flesjes niet groter mochten zijn dan 8 ounces.
en mag je tegenwoordig 1 liter mee? Deze zomer was het nog dat de flesjes niet groter mochten zijn dan 8 ounces.
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 27 Reacties
- 8317 Weergaves
-
Laatste bericht door patrickvandepol