Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips voor reizen met kinderen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
met5opreis
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Tips voor reizen met kinderen

Bericht door met5opreis »

Vorig jaar hadden wij ook naamplaatjes mee, maar die bandana is ook een goede tip, leuk!
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

En ze staan zo leuk! Allemaal een andere kleur bij jou he! Zal een kleurrijk geheel zijn. Dat vraagt straks om een foto hoor! :D
lauwie
Amerika-ontdekker

Bericht door lauwie »

oh super dat je die antislipmatjes bij de walmart hebt! dan gaat dat erbij op het lijstje!

en opsplitsen lijkt mij ideaal. we hebben eerst 2 nachten hotel in SF. dan gaan we met zijn allen met de transfer naar de camperverhuurder (is richting de kant die we op willen). ik ga de camper niet besturen, dus ik hoef daar niet bij te blijven. als ik en de kinderen daar blijven wachten, ben ik al die tijd bezig om op mijn kinderen te letten of ze te entertainen. op google maps heb ik al gezien dat de walmart op loopafstand is en dat er een stoep ernaar toe is. wij gaan daar heen lopen en daar een winkelwagen vol laden met autostoeltjes etc. en mijn vriend komt met de camper daarheen. we kunnen dan nog wat keuzes samen maken en samen afrekenen.
als ik tijd over heb ga ik met de kinderen daar wat speelgoed uitzoeken en als er een hoekje is waar ze kunnen spelen is het helemaal mooi.
daarna moeten we nog 2 uur rijden en zullen we ook nog ergens boodschappen moeten doen voor het eten ed. als ik zo 2 saaie uren bij de camperverhuurder kan besparen en handig kan besteden bij de walmart, waardoor we ook weer sneller op weg kunnen, vind ik dat handig!
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Ik heb eigenlijk nog nooit een speelhoekje bij de Walmart gezien. Wel is er vaak een junkfood hoek in de winkel of net naast de winkel. Onze Walmart heeft bijv. een Subway bij de ingang. Maar er zijn ook veel Walmarts die dat niet hebben en dan kan het lastig zijn met kleine kinderen om een lange tijd rond te lopen in de winkel.
Maar ik kan me ook voorstellen dat je geen zin hebt om met de kinderen bij de rental rond te hangen. Denk dat ik dan toch ook liever door de Walmart rondwandel.

Over de autostoeltjes, als je een model ziet staan wat je wilt hebben maar ze hebben er geen dozen meer van staan kan je altijd even vragen of ze in het magazijn nog meer hebben. Onze Walmart houdt vaak een paar dozen achter voor vrienden en familie. Mag eigenlijk niet en als je om een model vraagt MOET het personeel controleren of ze nog in voorraad zijn en ze MOETEN dan ook de stoeltjes verkopen aan de klant die erom vraagt. Kwam ik achter toen ik een stoel voor m'n oudste zoon kocht en een verkoopster aan een andere verkoopster uitlegde dat die stoeltjes achtergehouden waren voor vriendinnen die misschien eentje zouden komen kopen als ze weer geld hadden. Was nogal komisch, de dames stonden aan de andere kant van een rek en hadden blijkbaar niet door dat ik ze gewoon kon horen :lol:
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Bij mijn walmart ook geen speelhoek en zelfs geen subway. Persoonlijk vind ik kinderen en supermarkten zo'n beetje de slechtst denkbare combinatie, maar dat kan aan mijn kinderen liggen :lol:

Zelf zou ik ze gewoon op een stoel planten met een nintendo of ipad, heb je geen kind meer aan ze. En als je de boel bij het verhuurbedrijf wat wilt versnellen, dan kan het juist een voordeel zijn om een paar jengelende kinderen bij je te hebben :D

Maar goed, je moet gewoon doen wat voor jullie het beste werkt natuurlijk. Zorg iig dat je allebei een werkende telefoon bij je hebt, dan komt het helemaal goed.
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door markgoestoamerica »

Tja soms zijn de mensen niet zo heel slim bij Wallmart, vooral de nachtploeg niet...

Daar kan ik ook hele leuke verhalen over vertellen.
If you can dream it...
lauwie
Amerika-ontdekker

Bericht door lauwie »

je kunt bij walmart ship to store doen. dan weet je 'zeker' dat wat je wilt hebben er ook is. zo ga ik de autostoelen bestellen. dank voor de tip. als het er onverhoopt niet is, dan vraag ik alsnog of ze even achter willen kijken :wink:

de walmart is 0,8 mile lopen, dus eerst een wandelingetje. dan daar wat spullen bij elkaar zoeken. met wat speelgoed uitzoeken kunnen we ons vast wel een poosje vermaken.
de jongste is 16 maanden dus die blijft echt geen 2 uur in een stoel zitten. maar wel langere tijd in een kinderwagen als je iets gaat doen. de oudste is bijna 4 en luistert goed. de walmart waar we heen gaan heeft een macdonalds. als het meezit met speeltoestel en anders hebben ze er vast wel een ijsje. alles bij elkaar kan ik wel 2 uur vullen.
als ik bij de rental blijf hangen moeten we daarna alsnog (zonder autostoelen) naar de walmart. dit scheelt dus ook tijd.

hoe gaan/gingen jullie van het vliegveld naar het hotel met kinderen?
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Huurauto of taxi
Inkie
Amerika-ontdekker

Bericht door Inkie »

lauwie schreef:hoe gaan/gingen jullie van het vliegveld naar het hotel met kinderen?
Het hotel waar wij naar toe gaan heeft shuttle service.
2012 Zuid-Westen
2015 Rondje Denver
http://vlietjesgo2usa.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
met5opreis
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door met5opreis »

Vorig jaar huurden we aan auto vanaf het vliegveld en dit jaar gaan we met een taxi.
Weet iemand trouwens of je grotere taxi's (ivm 3 kinderen) van te voren moet bestellen of zouden die ook gewoon bij het vliegveld staan?
Lis2012
Amerika-ontdekker

Bericht door Lis2012 »

wij ook met shuttledienst

Ik heb een klein vraagje. Ik heb hier al eens over een net gelezen, welke je om het bed kunt spannen in de camper? Kan helaas niet terugvinden en googlen lukt ook niet...verkeerde zoekterm vermoed ik.

Wij gaan over 2 1/2 wk naar Amerika, om daar in een camper rond te reizen, en onze dreumes van bijna twee gaat niet in een travel cot slapen, vandaar dat we op zoek zijn naar zo'n net.

Iemand een idee? Of andere tip om de kleine man veilig te laten slapen is natuurlijk ook welkom. Bedankt!
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Wij gebruikten zoiets in onze camper:

http://www.walmart.com/ip/Dream-On-Me-S ... gMethod=rr

Netten voor peuters ken ik niet. De hoge bedden in campers hebben wel altijd standaard een uitvalbescherming in de vorm van een net, maar ze hebben niet voor niets een waarschuwing dat ze niet geschikte zijn voor kinderen jonger dan 3.
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

In onze camper zat geen uitvalbescherming in de cabover...? Er zat zelfs geen trappetje in :lol: En dus imo totaal ongeschikt voor kleine kinderen.

Onze tweejarige lag dus in de lange weg op de "tafel", strak ingestopt met dekens van thuis, die perfect om het matrasje pastten (ledikant-maat), met het hoofd naar het raam en matrassen/bankkussens aan de andere kanten en op de grond. En ook af en toe bij mij in het bed achterin (de koude nachten).

O, en wij hebben ons uren "vermaakt" in de Walmart. We hadden dan ook een boodschappenlijst zo groot als een a4-tje en kenden de winkel natuurlijk niet, dus we hebben ons kleurenblind gezocht en uiteindelijk kenden we de winkel waarschijnlijk beter dan de gemiddelde werknemer :wink:
lauwie
Amerika-ontdekker

Bericht door lauwie »

lis2012, mijn zoontje (15 mnd) weigert nu ook om in zijn nieuwe nomad travel bed te slapen :roll:
ik zit dus met hetzelfde probleem en ben er nog niet uit..
in het ergste geval slaapt hij tussen ons in. maar als iemand nog iets weet.. hij heeft wat dat betreft net een lastige leeftijd. hij gaat nog wel eens head first de bank af dus ik zie m ook in staat om zich over zo'n uitrol bescherming te klimmen.
Lis2012
Amerika-ontdekker

Bericht door Lis2012 »

haha ook zo'n leuk klimventje dus :D
Ons zoontje klimt ook overal op en af en weet ik het.
We nemen vooralsnog niets mee voor hem, en kijken ter plekke hoe het gaat. En thuis slaapt hij heel soms ook tussen ons in, dus daar wellicht ook.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Inge schreef:In onze camper zat geen uitvalbescherming in de cabover...? Er zat zelfs geen trappetje in :lol: En dus imo totaal ongeschikt voor kleine kinderen.
Jee, wat eng, daar zou ik zelf nog niet eens durven te slapen :shock:

Mijn dochter was 18 maanden toen we in de VS op campervakantie gingen, en bij haar werkte het trappetje als hekje altijd prima (bij het omgebouwde zitgedeelte), maar ja, als je al geen trappetje hebt :?

Toen we zelf een camper kochten, heeft mijn jongste (toen nog geen half jaar oud) de eerste twee jaar naast mij geslapen in de alkoof. Dat bed was meer dan 1.70 breed, dus dat ging prima. Hij kreeg in die tijd ook nog borstvoeding, dus ik vond het wel zo handig om hem gewoon naast me te hebben liggen. Het kan soms 's nachts ook best koud zijn, afhankelijk van waar je bent, en die kleine lijfjes kunnen zichzelf in een camper dan toch niet goed warm houden.
lauwie
Amerika-ontdekker

Bericht door lauwie »

Ik heb via een ander onderwerp op dit forum een hele handige site gevonden die ik jullie niet wil onthouden. Wel alleen voor het zuid westen..
Staan heel veel leuke dingen op om te doen. Je kunt ook kijken waar je camping/hotel is en dan staan er ook leuke speeltuinen in de buurt op!
http://www.lotsafunmaps.com/index.php
Inkie
Amerika-ontdekker

Bericht door Inkie »

Wat een super leuke site. Direct bij mijn favorieten gezet. Vooral die speeltuinen zijn perfect. Ga in ons roadbook per plaats de namen en adressen inzetten. Altijd gemakkelijk! Wat is dit toch een fijne site.
2012 Zuid-Westen
2015 Rondje Denver
http://vlietjesgo2usa.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Wij zijn weer terug van onze vakantie in Florida en het is allemaal echt heel erg goed gegaan met onze dochter van 19 maanden!
De vluchten waren geen probleem, op de terugvlucht heeft ze lekker liggen slapen. Terplekke had ze het goede ritme meteen te pakken en heeft alle nachten geslapen tot minimaal 7 uur, helemaal prima!

Het meenemen (inchecken) van de autostoel is ons ook uitstekend bevallen. Helemaal geen extra gesjouw, want je pakt gewoon zo'n trolley :) Wij hadden 'm in een fleecedeken gewikkeld en in een grote vuilniszak gedaan. Kwam helemaal zonder beschadigingen aan.
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Ik heb je blog gevolgd, ik was gewoon even mee op reis. Wat heerlijk te om te lezen dat jullie moppie het zo goed heeft gedaan. Echt super! :thumbup:

Ga je nu een fotoboek maken of zo? Onze kinderen (met name Mika) kijkt er regelmatig op (ook op de foto's die online staan want die kan hij zelf vinden op de Ipad) Hij herinnert zich nog zoveel dingen. Zal Anne vast ook leuk vinden!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer