Gr. LAURA
Volgens mij hebben ze het daar meer over puur granen, niet verwerkt in een product. Want iets eerder, bij food, staat dat de meeste bakery items wel mogen.dimona schreef: Pagina 26, bovenaan. Granen mogen inderdaad, maar worden afgeraden omdat ze die produkten mogelijk willen onderzoeken op ziektedragers. Niet dat ik nou denk dat dat bij pyjamapapjes zo snel aan de orde is, maar goed, voor de volledigheid zeg maar
@LittlePhoenix, ik weet niet of dat nieuw is. Het heet Zwitsal goedemorgen en het zijn vochtige washandjes. Dat is af en toe wat makkelijker dan vochtige doekjes. Ik nam ze ook altijd mee als we samen gingen rondtrekken. Zeker als we wisten dan we een paar nachten in the middle of nowhere zaten waar de sanitaire voorzieningen héél schaars waren. Nu roken we tenminste frisZwitsal washandjes? Is dat nieuw? Die hadden ze volgens mij nog niet toen we nog in Nederland woonden.
Ja, het gaat om gierst, zemelen, rogge, tarwe, dat soort dingen. Daar kunnen beestjes in gaan zitten. Maar dat geldt dus ook voor dat spul waar je pap mee maakt.hemmie schreef:
Volgens mij hebben ze het daar meer over puur granen, niet verwerkt in een product. Want iets eerder, bij food, staat dat de meeste bakery items wel mogen.
Ik dacht dat er twee soorten waren: kant en klaar en spul waar je nog water aan toe moet voegen. De kant-en-klare lijkt me idd sowieso geen probleem.hemmie schreef:Pyjama papje is volgens mij al kant en klaar, drinkbaar, toch?