Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Kristel De Schryver »

Dankjewel voor de reactie! 5 minuten ervoor ga ik het wel weten :D
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

In die parkeergarage kan zeker geen camper :?: :|
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Contacteer:

Paardrijtochtje naar Hollywood sign http://www.groupon.com/deals/sunset-ran ... d113ad5fd2
tijseneve
Amerika-ontdekker

Bericht door tijseneve »

REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

http://www.groupon.com/deals/nobu-las-vegas

Goedkoop diner voor twee bij NOBU !
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

€100 korting op vakanties in de VS, min. 5 nachten met kortingscode GOWEST100

Boek een pakket reizen voor de VS- NYC,Miami,Orlando,San Francisco, Los Angeles, Hawai,Wwashington, Chicago- (vlucht + hotel, autohuur + hotel, vlucht + hotel + autohuur) die meedoet aan deze actie tussen 14 en 16 Oktober 2014 op ebookers.nl voor een reis tot 31 juli 2015 en ontvang direct €40 korting op je boeking door gebruik van deze kortingscode (minimale besteding €350). De korting wordt berekend op de pakketprijs, exclusief belastingen. Deze aanbieding is beperkt tot een korting per kamer en per reservering. Korting mag niet gebruikt worden bij het boeken van alleen een hotel, wordt niet uitbetaald en kan niet gecombineerd worden met een andere aanbieding of kortingscodes. Elke poging tot fraude en/of misbruik zal worden vervolgd. Deze korting is ongeldig daar waar wettelijk verboden, belast of beperkt is. ebookers.nl behoudt het recht op veranderingen of beperkingen van de aanbieding in eigen goeddunken.

http://www.ebookers.nl/aanbiedingen/Fla ... bc9cd7e90c
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
cpspas
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door cpspas »

Voor mensen die naar New York gaan en niet willen leeglopen op dure attracties:
Visiting NewYork & staying in a Hotel? Order a New York Discount visitors pass & 15% discount on major attractions!
Laatst gewijzigd door Stan.Gobien op 21 okt 2014, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: verwijderen link
Greetings HiltonHotelsFanclub
https://twitter.com/HiltonHotelFans" onclick="window.open(this.href);return false;
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

Ik ben genezen, voor mij geen groupon bonnen meer.

Wij hadden voor onze vakantie 2 groupon bonnen aangeschaft:
- 3 pers whale watch tour in San Diego ; en
- dagje Wet 'n Wild in Palm Springs incl lunch voor 4 personen

Nou dat liep anders; Whale watch was pas weer op vrijdag (wij waren daar van ma-dag t/m wo-dag en het waterpretpark was alleen in het weekend open en wij stonden daar ook op de madag.
Dus 3x $ 22 en 1x $100 voor 4 personen) aan weggegooid geld.

Uiteraard contact gezocht met groupon.com en voor de whale watch wilden ze tegemoet komen en in refund zetten (maar het duurt wel weer even voor wij daar weer komen) en voor Wet 'n Wild zouden we het aan vrienden kunnen geven?
Tja die hebben we niet in de VS.

Mssn van mij ook niet slim gehandeld doordat we maar zo kort overal waren, maar hier toch geen rekening mee gehouden.
Waarschuwing of tp voor forumleden die ook zo iets overwegen, denk goed na of de bon in te wisselen is tijdens je verblijf.
Groetjes Ingrid
Laatst gewijzigd door Ingrid1958 op 18 okt 2014, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Anton007
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Anton007 »

Ingrid1958 schreef:Groupon!, ik ben genezen
Verklaar u nader?
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Ik heb goede ervaringen met het inwisselen van Groupon vouchers, ook in de US! Gewoon altijd goed bij de voorwaarden kijken.
Bij deze Groupon staat b.v. ook "online reservation required."
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Ingrid1958
Amerikakenner

@Anton007: verklaar U nader?? ik heb er een uitleg onder getypt, volgens mij een aardige verklaring, begrijp niet goed wat je bedoelt
@Edman!: oké, mssn een kleine nuance, ik heb ook eerder een groupon bon in de US wel met tevredenheid ingewisseld, toen was ik 6 weken op 1 plaats, nu dus overal te weinig dagen om ze in te kunnen wisselen op tijden dat wij er waren. Jammer dus.
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

@Ingrid1958 Wil Groupon het niet gewoon naar je creditcard terugstorten? Dat hebben ze bij mij in ieder geval wel een keer gedaan. (ik geef toe, er gingen een aantal mailtjes aan vooraf :roll: )
Ingrid1958
Amerikakenner

@ludwig, datzou het proberen waard zijn, als ik lees dat het dus soms wel eens kan lukken. Bedankt voor je Nu is het niet echt een kapitaal,maar toch jammer van het geld en mssn te verwaarlozen op de kosten van een vakantie in het Zuid Westen, maar toch... Thnkx enniewee :thumbup:
1982 Florida

meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

ik heb ook een aantal groupons niet kunnen gebruiken .... dat geld staat nu op een groupon-account en dat kan ik voor de volgende trip voor van alles gebruiken. Vind ik prima, is het straks net of ik dat geld niet uitgeef ....
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

@meyem wij dachten dat we niet meer naar Amerika terug zouden gaan en wilden daarom liever ons geld retour. Nadat ik vroeg of het naar mijn nederlandse Groupon account kon worden overgezet ( en dat kon niet) werd het geld naar mijn creditcard terug gestort. Achteraf gaan we toch weer naar Amerika... :clap:
drernie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door drernie »

Ik ga binnenkort naar chicago en zie op groupon leuke aanbiedingen staan, zoals deze voor Brazzaz:
http://www.groupon.com/deals/brazzaz-3

of deze:
http://www.groupon.com/deals/cy-s-king- ... -and-grill

Ik heb nog nooit iets gedaan met groupon en lees allerlei horrorverhalen. Dus, wat is the catch? Moet je vantevoren reserveren en melden dat je een coupon heb? Zijn het alleen bepaalde dagen?
Nootje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Nootje »

Onder "the fine print" staan de voorwaarden... Deze goed lezen dus voor je een Groupon aanschaft.

Bijvoorbeeld:
The Fine Print
Expires 90 days after purchase. Must provide 21+ ID to receive alcoholic beverages. Merchant is solely responsible for all sales and delivery of alcohol. Limit 1 per person, may buy 1 additional as a gift. Limit 1 per visit. Limit 1 per table. Not valid with any other offers. Not valid on major holidays. Suggested to make reservations on weekends. Valid for appetizers up to $9.95 and entrees up to $19.95. Merchant is solely responsible to purchasers for the care and quality of the advertised goods and services.

*edit: ik zou trouwens altijd van tevoren reserveren. Zeker als je er maar een paar dagen bent en niet verwacht binnen de gebruikstermijn weer terug te komen op die plek. Zou zonde zijn aks ze net die dagen vol zitten.
drernie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door drernie »

Nootje schreef:Onder "the fine print" staan de voorwaarden... Deze goed lezen dus voor je een Groupon aanschaft.

Bijvoorbeeld:
The Fine Print
Expires 90 days after purchase. Must provide 21+ ID to receive alcoholic beverages. Merchant is solely responsible for all sales and delivery of alcohol. Limit 1 per person, may buy 1 additional as a gift. Limit 1 per visit. Limit 1 per table. Not valid with any other offers. Not valid on major holidays. Suggested to make reservations on weekends. Valid for appetizers up to $9.95 and entrees up to $19.95. Merchant is solely responsible to purchasers for the care and quality of the advertised goods and services.

*edit: ik zou trouwens altijd van tevoren reserveren. Zeker als je er maar een paar dagen bent en niet verwacht binnen de gebruikstermijn weer terug te komen op die plek. Zou zonde zijn aks ze net die dagen vol zitten.
Ik snap de voorwaarden niet helemaal.
Er staat: $27 for dinner for two with one appetizer (up to $9.95) and two entrees (up to $19.95 each) (a $49.85 value).
Terwijl in the fine print staat: Limit 1 per person, may buy 1 additional as a gift. Limit 1 per visit. Limit 1 per table.

Dus is het nu een voucher voor een voorgerecht met hoofdgerecht voor twee personen?
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Contacteer:

Het is een voucher voor 2 personen waarbij je het voorgerecht moet delen of 1 bijbetalen en je elk 1 hoofdschotel mag nemen. Let wel op de bedragen die vermeld staan tussen de haakjes! Bij jullie keuze mag je die niet overschrijden. Dus je kan best eerst het menu bekijken. Je kan maar 1 voucher per bezoek gebruiken, dus voor 2 personen geen probleem. Indien je met 4 zou zijn, kan je maar met 2 personen er gebruik van maken.
Laredo
Amerikakenner

Bericht door Laredo »

Voor diegene die toch al toevallig vanuit Duitsland wilde vliegen een leuke korting van 111€ met code FLYAF924. Hieronder de (Duitse) voorwaarden.

Air France ist eine der weltgrößten Fluggesellschaften und Mitglied der Skyteam-Allianz. Mit Air France erreicht ihr mehrere Ziele in Frankreich (z.B. Paris, Marseille, Lyon, Nizza) und über das Drehkreuz Paris Charles-de-Gaulle auch zahlreiche weltweite Ziele. Als einer der ersten Airlines weltweit setzt Air France bereits den Airbus A380 ein.

111 Euro Rabatt FLYAF924 31.12.2014
Rabatt: 111 Euro
Mindestbuchungswert: 140 Euro

Details:
Gültig für Langstrecken-Flüge ab Deutschland mit einem Ticketpreis von mindestens 140 Euro (exklusive Steuern und Gebühren). Gültig auch für Codeshare-Verbindungen (z.B. mit KLM oder Delta), wenn alle Flüge über eine AF-Flugnummer gebucht werden. Reisezeitraum bis 30. April 2015.
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer