Hallo Ilona,ilonavanschijnd schreef:Hoi Monique en Marjan,
Ik zou graag een aanvraag willen doen voor een routekaartje. Ik zou graag de afstanden en rijtijden erbij willen hebben.
Alvast bedankt!!!
Groetjes Ilona
In het andere topic over reisgidsen zag ik ook jouw route staan en daaruit begrijp ik dat de route nog niet definitief is.
Ik was al even met jouw kaartje bezig geweest, maar het is niet de bedoeling dat Monique en ik hier routekaarjes maken met reistijden en afstanden als de route nog niet definitief is. Dit topic is niet bedoeld voor reisadvies zeg maar. Bovendien is de route zoals je hem nu hebt geplaatst nog niet helemaal bruikbaar om een kaartje te maken.ilonavanschijnd schreef:Hallo allemaal,
Tot op heden is onze route voor april/mei 2008 ongeveer deze:
28-04 Aankomst San Francisco
29-04 San Francisco
30-04 Yosemite
01-05 Yosemite
02-05 Death Valley
03-05 Las Vegas
04-05 Las Vegas
05-05 Zion NP
06-05 Bryce Canyon NP
07-05 Grand Canyon NP
08-05 Palm Springs (event. via Joshua Tree NP)
09-05 Los Angeles
10-05 Los Angeles
11-05 Vertrek Los Angeles
In welke plaatsen overnacht je bijvoorbeeld en hoe wil je rijden van Yosemite naar Death Valley? Via de Tiogapas zal nog niet mogelijk zijn in die periode en via Bakersfield bijvoorbeeld is de route veel te lang voor 1 dag. Het gaat dan om meer dan 8 uur zuivere reistijd nl. Moet je niet doen.
Als ik je een advies mag geven zou ik de route plaatsen in het Zuidwestenforum met verzoek om advies. Ik weet zeker dat je dan allerlei tips zult krijgen hoe je dit het beste kunt aanpakken. Pas als de route in een wat later stadium definitief is, kun je hier opnieuw een verzoek doen om een routekaartje.
Om je even op weg te helpen heb ik zie je hier het voorlopige kaartje dat ik al had gemaakt. De totale afstand bedraagt zo 1815 mijl.

Succes met het plannen.....

Groetjes Marjan