Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

nieuwe creditcard, op oude reeds reserveringen gedaan

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
CSX
Amerikafan

Re: Creditcard verloopt

Bericht door CSX »

Heel vaak is het zo dat je CC nummer van je nieuwe en oude kaart exact hetzelfde is. Alleen de veiligheidscode op de achterkant is anders. Dat is althans mijn ervaring met mijn Rabocard (Mastercard)
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Volgens mij maakt het niets uit, de cc die je in je reservering gebruikt hoef je niet perse voor de betaling te gebruiken. Daarvoor mag je ook een heel andere kaart gebruiken, of zelfs cash betalen. Zolang je maar betaalt.
Terug in Texas!
Zenp
Amerikafan

Bericht door Zenp »

Wat het probleem bij ons is is dat de kaart ook juni 2012 verloopt terwijl we de kamers in juni moeten boeken. Ik ga gewoon proberen of dit lukt.

Wij krijgen wel een ander creditcard nummer want het is een hele andere maatschappij dan abn.
Afbeelding
jheijden
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: nieuwe creditcard, op oude reeds reserveringen gedaan

Bericht door jheijden »

Mijn kaart is recentelijk vervangen door een kaart met een ander nummer. Ik had de hotels voor onze komende reis al geboekt op de oude kaart. Tijdens het boeken gaf Hampton inn al aan dat er een andere creditcard nodig was om de reservering vast te houden omdat mijn oude nummer verliep voor de datum van de reservering. Nadat ik m'n nieuwe kaart had heb ik het nummer bij een aantal sites (hampton, booking.com (na bellen), mariott) kunnen wijzigen. Best Western heb ik gebeld (naar hun gratis Nederlandse nummer) om de wijziging door te geven.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer