Weer centjes extra voor een upgrade van de auto

Geen ervaring, maar zelfde situatie: ook Florida, ook december, ook rechtstreeks Continental. Hou me op de hoogt a.u.b.Lauren schreef: Nu nog de vliegtax voor onze vluchten van december a.s. naar Florida, rechtstreeks geboekt bij Continental Airways, zien terug te krijgen.
Het geld alleen als je vliegt vanaf een Nederlands vliegveld, dus voor je Amerikatickets zul je niks terug krijgen.Ruud2004 schreef: Nu BA nog voor mijn Amerikatickets.
Same here... ik vlieg 19 juli met BA naar de USA en heb ook geboekt met Cheaptickets.com.EllenB schreef:Het geld alleen als je vliegt vanaf een Nederlands vliegveld, dus voor je Amerikatickets zul je niks terug krijgen.Ruud2004 schreef: Nu BA nog voor mijn Amerikatickets.
Ik vlieg 7 juli met KLM, maar heb geboekt met Cheaptickets.com
Nog niks gehoord en ik kan ook niks op hun website vinden. Heb weinig hoop dat ik de tax terug krijg, maar je weet het nooit.
Vraag het me af... Is een amerikaanse online site...RiverCola schreef:Het is toch een grote (reis)organisatie? Dan weten ze er heus vanaf!
Mijn collega vliegt deze reis alleen met LH en kreeg deze mail met uitleg. Dit gaat dus alleen voor LH op. Ik heb ook geen idee waarom die datum van 27 maart nu ineens "leidend" zou zijn. Ze doen maar wat, denk ik. Het blijft trouwens angstvallig stil bij de ANVR. Die zou in overleg zijn met de luchtvaartmaatschappijen, maar laat niets meer van zich horen. Ik ga ook niet failliet aan € 135,00 aan vliegtax, maar het is ook wel irritant. Er zitten twee kanten aan dit verhaal. (die van mij en die van BA)Ceetje schreef:Zou dat een regel zijn van lufthansa of van alle mij-en? En wat ik me altijd afvraag bij dit soort brieven: waarom moet je begrip hebben als ze niet uitleggen waarom die datum van 27 maart als prikdatum genomen is. Nou ja, we zullen niet failliet gaan aan die €90, maar het zou toch leuk geweest zijn.
Vinyltje, probeer eens een telefoontje met BA in Amsterdam (tel.nmr staat een stukje terug in dit topic!). Krijg je Nederlanders aan de telefoon die er wel vanaf weten. Ik ben benieuwd wat ze je zullen zeggen ivm Cheaptickets. Misschien kunnen ze er zelfs wel voor zorgen dat Cheaptickets op de hoogte wordt gebracht van het besluit van BA (wat voor zover ik weet nog niet bekend is).vinyltje schreef:Zowel Cheaptickets.com als BA daar weten van niks...
Lekker dan!
Nou ja, dan even afwachten...