Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat doe je onderweg in het vliegtuig?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Clint
Amerika-expert

Re: Wat doe je onderweg in het vliegtuig?

Bericht door Clint »

Ik snap wat je bedoelt! Ik heb precies hetzelfde. Een vlucht van 10 uur lijkt achteraf niet zo lang, terwijl een klein stukje, bijvoorbeeld naar London eeuwig lijkt te duren. Wellicht ligt het ook aan de afstand. London is voor mijn gevoel heel dicht bij en zou dus niet zo lang moeten duren, terwijl de VS heel ver weg is, en dus is het logisch als het lang duurt.. oid ;)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Ik vind vliegen eigenlijk altijd te lang duren :D
Meestal neem ik van alles mee maar doe ik vrij weinig
T lijkt wel alsof ik per definitie geen zin heb in de dingen die ik bij me heb.
In een boek beginnen doe ik zelden omdat ik t te onrustig vind om me heen en continu onderbroken wordt door maaltijden, mensen die naar de WC moeten etc. etc.

Meestal blader ik wat door een tijdschriftje, doe een spelletje op m'n DS en kijk naar de film. Maar vaak zit ik gewoon maar een beetje te zitten :D
Baia
Amerikakenner
Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
Contacteer:

Bericht door Baia »

Iris_1982 schreef:Maar vaak zit ik gewoon maar een beetje te zitten
Haha, spannend :lol:
Jij zou mijn ideale reisgezel zijn op het vliegtuig, ik zit eigenlijk het grootste deel van de tijd ook maar wat te zitten :D
Afbeelding

* Fingers al lang niet meer crossed for DV2010 ! *
** Fingers al lang niet meer crossed for DV2011 ! **
*** Fingers al lang niet meer crossed for DV2012 ! ***
Dreamz
Amerikafan

Bericht door Dreamz »

Muziek luisteren, boekje lezen, krantje lezen, film kijken, vanaf deze zomer de DS mee, slapen en wachten.

Vliegen gaat altijd redelijk snel voorbij, vooral als je bij het raampje mag zitten en je boven een land vliegt en je heerlijk naar beneden kan kijken naar besneeuwde bergtoppen...of over de Griekse eilanden om 03:15 uur vliegen en zoveel moois zien, de sahara is ook leuk, maar wel erg zandig... :lol:

Voor de rest, ik hou niet echt van vliegen, het hoort er nu eenmaal bij en het mooiste moment vindt ik nog steeds als we de daling gaan inzetten en we over mooi gebied heen vliegen (Kilimanjaro)...
Groetjes,
Jolanda

Onze website: http://www.onzeavonturen.nl met onze reisavonturen!
mofraweert
Amerika-ontdekker

Bericht door mofraweert »

Iris_1982 schreef:T lijkt wel alsof ik per definitie geen zin heb in de dingen die ik bij me heb.
Ik ken dat gevoel, 'k neem me voor allerlei films te gaan kijken onderweg, iPod volgepompt met muziek en films, boeken, tijdschriften en puzzelboekjes mee, en als je dan daar zit heb je net geen zin in de dingen die je meegenomen hebt... Dus wat gebeurt er dan: luikjes dicht.... :wink:
http://www.moniquecaris.waarbenjij.nu" onclick="window.open(this.href);return false;
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Daar heb ik ook last van. Ik heb nergens zin in. Het liefst slaap ik, maar dat lukt me amper.
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Fly Fort schreef: Ik had gedacht van een minilaptop mee te nemen, maar blijkbaar is er geen stroomvoorziening aan boord van het vliegtuig.
Je zou kunnen denken aan Power 4 life van Philips. Soort van grote batterij :lol:

Gaat iets van 30 uur (of zelfs langer) mee. (zoek op de Power2Go en dan heb je 2 versies. Een voor 30 uur en 1 voor 60 uur!)
Fly Fort
Amerika-ontdekker

Bericht door Fly Fort »

En krijg je dat zonder problemen aan boord???
Afbeelding
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Ik zou zeggen van wel want ze adverteren nou juist dat het in vliegtuigen zo handig is. Maar ja,....dat kan ook een mooi verkooppraat zijn. Maar ik neem aan dat ergens wel uit te vinden valt of hij wel of niet mee mag.

Ik heb me er verder nog niet in verdiept. Ik kwam het pas tegen in een tijdschrift en ik moest er nu ineens aan denken.
Fly Fort
Amerika-ontdekker

Bericht door Fly Fort »

Dus je hebt er zelf geen ervaring mee??
Afbeelding
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Nope, nog niet.

Maar mocht je meer willen weten, kijk gewoon even op de site van Philips. :wink:
Fly Fort
Amerika-ontdekker

Bericht door Fly Fort »

Heb ik reeds gedaan
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer