Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke fastfood raad jij aan?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
goldenhills
Amerika-expert

Re: Welke fastfood raad jij aan?

Bericht door goldenhills »

Ik vond vroeger de Taco Bell erg lekker, maar nu we een goeie Mexicaan in de buurt hebben (een familiezaakje) die verse ingredienten gebruiken zul je mij niet meer bij een fastfood 'Mexicaan' aantreffen. 't Is iets duurder, en je moet een fractie langer wachten, maar het is wat mij betreft nog fast genoeg, en kwalificeert zeker als food!

Van de broodjeszaken vind ik de Quiznos wel redelijk (Togo op de tweede, en Subway op de derde plaats). Een grote sandwich is prima voor twee personen. Handig om in te slaan voordat je de natuur in trekt (al zie ik in gedachten diverse beren achter die lekkere geur aankomen, en je op de schouders tikken om die sandwich bij ze in te leveren :| ).
USdaydreamer
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door USdaydreamer »

Tripple X Root Beer Drive inn, in Issaquah vlakbij Seattle. Al is het maar voor de sfeer, je ziet er altijd wel wat mooie oldtimers en oude muscle cars staan en de shakes en het Root Beer is heerlijk.
Kijk maar eens naar de foto's!
http://www.triplexrootbeer.com/

Verder vonden wij Wendy's, Taco Bell en Red Robin ook lekker.
Geen fast food, maar wel leuk vonden we the old spaghetti factory.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

BurgerMeister in San Francisco staat wat mij betreft nog steeds op nummer 1 voor de best burger ever.

Qua ketens kan je me altijd blij maken met Taco Bell en Mc Donald's
Kentucky Fried Chicken vind ik echt niet te eten (waarom willen mensen een emmer vol met kip????) , en bij Wendy's vind ik het ook niet echt geweldig.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Iris_1982 schreef: Kentucky Fried Chicken vind ik echt niet te eten (waarom willen mensen een emmer vol met kip????) , en bij Wendy's vind ik het ook niet echt geweldig.
Bij KFC eet ik meestal alleen de sides :oops: Mac&Cheese, Mashed Potatoes & Gavy, biscuits en soms een KFC Snacker (sandwich).

Wendy's vind ik wel echt velen malen beter dan McDonalds.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

De beste hamburger die ik ooit gegeten heb in Amerika was, nog afgezien van de geweldige lokatie, in het Crosswinds Grille restaurant op de municipal Airport in Payson, AZ.

Deze tip is hier ooit eens op het forum gegeven door een in Phoenix woonachtige Nederlandse piloot. De reviews (ook op TA) zijn eveneens uitmuntend:

The Hamburger received rave reviews, its flavor reminiscent of family cookouts. We decided it was definitely one of the best of its kind.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Ik heb hier Fazoli's nog niet voorbij zien komen: een soort Sbarro-idee, Italiaans fastfood. Wij hebben er vier jaar geleden in Phoenix gegeten, ik kan me herinneren dat je daar je eigen pasta aan de counter kon bestellen: soort pasta, soort saus, extra groenten of niet en dan kreeg je dat mee om aan tafel op te eten. Gek genoeg kan ik op de website geen filiaal in Phoenix meer vinden en het lijkt ook alsof het nu echte restaurants zijn. Misschien is de formule veranderd ofzo?
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

Ik moet hierdoorheen werken en lijstje maken.. waslijstje..
we zullen niet verhongeren
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

Iris_1982 schreef:BurgerMeister in San Francisco staat wat mij betreft nog steeds op nummer 1 voor de best burger ever.

Qua ketens kan je me altijd blij maken met Taco Bell en Mc Donald's
Kentucky Fried Chicken vind ik echt niet te eten (waarom willen mensen een emmer vol met kip????) , en bij Wendy's vind ik het ook niet echt geweldig.
Clint
Wendy's vind ik wel echt velen malen beter dan McDonalds.
De meningen lopen dus nogal uiteen. Ik was gewoon benieuwd wat er nog een beetje te eten is bij ketens die landelijk opereren. Mara er komen ook wat anderen voor bij lokale tenten dus.
Die Burgermmeister waar zit dat in SF Iris?

Een vriendin van me had het over (niet fastfood) ene panennkoekentent op scandinavische leest, Sear's net als de grote warenhuizen. Ze zitten vlakbij Union Square / Powellstreet
http://www.searsfinefood.com/
Misschien iets voor de liefhebbers die daar naartoe gaan.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Isis schreef: De meningen lopen dus nogal uiteen. Ik was gewoon benieuwd wat er nog een beetje te eten is bij ketens die landelijk opereren.
Met zoveel restaurants zitten er ook verschillen tussen de franchises. Zo krijg je bij de ene McDonald's een precies goed gebakken ei op je egg mcmuffin en bij de volgende is het ei te ver doorgekookt. Meestal vind ik Wendy's een van de beste landelijke ketens, maar ik heb er ook weleens een helemaal niet verse salade van hen gehad.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Petra/VS schreef:Meestal vind ik Wendy's een van de beste landelijke ketens
Ik vind dat dus zó opvallend, dat Wendy's zo populair is in dit topic - wij vinden er dus helemaal niets aan... maar misschien hebben we elke keer pech gehad bij de verschillende Wendy's die we hebben geprobeerd...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Ik vins Wendy's ook helemaal niets, alleen de Chili en de baked potatoes vind ik wel lekker.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Dat is dan ook voornamelijk, wat ik daar bestel ;). En soms een van de salades, dus. Ik beoordeel de fast food ketens ook op de varieteit van hun menu, want ik vind maar weinig hamburgers lekker en de gegrilde kipbroodjes zijn vaak ook verschrikkelijk droog. Als er dan eens iets anders op het menu staat, zoals chili of baked potatoes, dan kies ik dat liever.
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

als ik zo die namen hoor van al die restaurants .. dan komen de meeste restaurants niet voor aan de oostkust .. ik ben in al heel wat restaurants geweest ... maar de meeste restaurants die hier genoemd worden ..heb ik nog nooit van gehoord. :?:
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Dento schreef: Ik vind dat dus zó opvallend, dat Wendy's zo populair is in dit topic - wij vinden er dus helemaal niets aan... maar misschien hebben we elke keer pech gehad bij de verschillende Wendy's die we hebben geprobeerd...
Als ik het vergelijk met de andere national burger fast food places (dus niet Sonic, Carl's Junior, Five Guys, etc), echt de zaken als McDonalds, Burger King, Taco Bell, KFC, Arby's en Wendy's, dan komt het wat hamburgers bij mij neer op:
- McDonalds - blegh. Het enige eetbare bij McDonalds vind ik de McChicken, breakfast en de McFlurries.
- Burger King - meh, ik hou niet van augurk en ik ben altijd een eeuwigheid bezig bij die lui omdat ze het niet lijken te snappen wanneer ik vraag of ze het er af laten. :banghead:
- Taco Bell - Awesome, maar geen Burgers ;)
- Arby's - ditto
- KFC - Geen burgers (van hun nieuwe 'sandwich' slibben mijn aderen bij voorbaat al dicht trouwens ;))
- Wendy's - Van de zes de beste burgers, precies zoals ik het vraag. Baconator = heerlijk ;)

Nu moet ik zeggen dat het bij Wendy's ENORM af hangt van de locatie. Ik heb ook echt hele slechte Wendy's gehad, maar over het algemeen heb ik geluk gehad.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Clint schreef:- Taco Bell - Awesome, maar geen Burgers ;)
En da's de andere die ik echt niet snap... :lol: maar goed, misschien komt het door al die tijd die ik in San Antonio heb doorgebracht in al die jaren. Als je eenmaal echt Mexicaans hebt gehad (en dan bedoel ik bij de Mexicanen thuis), of Mexicaans fast food van Taco Cabana, dan is Taco Bell echt niet geweldig (nog even afgezien van de slechte reputatie die Taco Bell ooit had, en het feit dat ik elke keer als we bij een Taco Bell geweest zijn ziek ben geworden).

Ik ben denk ik gewoon verwend... 8) :mrgreen:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Nee, je bent gewoon aan niet "fast food" gewend. Geloof me, als wij het kunnen laten, vermijden we alle fast food! Een paar ketens, die ik, geloof ik, nog niet voorbij heb zien komen zijn Sonic en Checkers. Echt Amerikaanse fast food daar en soms moet je er daarom gewoon heen ;) :oops: (voor ons enkel op doorreis).
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Petra/VS schreef:Een paar ketens, die ik, geloof ik, nog niet voorbij heb zien komen zijn Sonic en Checkers.
Jawel, hoor... Sonic op pagina 1, en wel hier... :wink: :mrgreen:

Onze website | Mijn blog
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Dento schreef: (nog even afgezien van de slechte reputatie die Taco Bell ooit had, en het feit dat ik elke keer als we bij een Taco Bell geweest zijn ziek ben geworden).
Waarom was de reputatie van Taco Bell ooit slecht? Wat werd er gezegd? Manlief en ik mijden de Taco Bell nu ook. Wij zijn eigenlijk ook elke keer daarvan ziek geworden.

Voor Mexicaanse fast food vinden wij Del Taco erg lekker. Dan is er nog een andere Mexicaanse fast food waar we (jammer genoeg) pas 2x zijn geweest en waarvan ik nu de naam vergeten ben :oops: (die zou ik eens op moeten zoeken in een reisverslag).

Verder is manlief gek van Wendy's, hij is een echte chili-liefhebber maar de burgers daar zijn ook echt lekker.

Wat ik in dit topic pas één keer voorbij zag komen is Culver's. We zijn daar in 2000 geweest en spreken daar nu nog over (!). Wij zijn toen in Wisconsin geweest en ze zaten destijds maar in een paar staten. Inmiddels zijn ze aardig uitgebreid zie ik.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Clint schreef:- Burger King - meh, ik hou niet van augurk en ik ben altijd een eeuwigheid bezig bij die lui omdat ze het niet lijken te snappen wanneer ik vraag of ze het er af laten. :banghead:
Ah, nog iemand die daar niet van houdt. :wink: Ik houd er dus ook niet van omdat die smaak zo overheersend is. Ik neem niet zo vaak een broodje hamburger maar als ik het neem, vraag ik ook altijd of de augurken achterwege gelaten kunnen worden.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Dento schreef:Als je eenmaal echt Mexicaans hebt gehad (en dan bedoel ik bij de Mexicanen thuis), of Mexicaans fast food van Taco Cabana, dan is Taco Bell echt niet geweldig
Nee, maar het blijft natuurlijk ook wel fast food he? :wink: Natuurlijk is thuis gemaakt lekkerder: ik kies ook 100x liever de hamburgers die we thuis met gezonde ingredienten op een lekker broodje maken dan de vette kleffe kledder van een Burger King. Daar moet je het gewoon niet mee vergelijken, dan verliest elke fast food keten het.
"Keep Georgia On Your Mind"
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer