Dento schreef:
Ik vind dat dus zó opvallend, dat Wendy's zo populair is in dit topic - wij vinden er dus helemaal niets aan... maar misschien hebben we elke keer pech gehad bij de verschillende Wendy's die we hebben geprobeerd...
Als ik het vergelijk met de andere national burger fast food places (dus niet Sonic, Carl's Junior, Five Guys, etc), echt de zaken als McDonalds, Burger King, Taco Bell, KFC, Arby's en Wendy's, dan komt het wat hamburgers bij mij neer op:
- McDonalds - blegh. Het enige eetbare bij McDonalds vind ik de McChicken, breakfast en de McFlurries.
- Burger King - meh, ik hou niet van augurk en ik ben altijd een eeuwigheid bezig bij die lui omdat ze het niet lijken te snappen wanneer ik vraag of ze het er af laten.
- Taco Bell - Awesome, maar geen Burgers

- Arby's - ditto
- KFC - Geen burgers (van hun nieuwe 'sandwich' slibben mijn aderen bij voorbaat al dicht trouwens

)
- Wendy's - Van de zes de beste burgers, precies zoals ik het vraag. Baconator = heerlijk
Nu moet ik zeggen dat het bij Wendy's ENORM af hangt van de locatie. Ik heb ook echt hele slechte Wendy's gehad, maar over het algemeen heb ik geluk gehad.