Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

vliegtuigmaaltijden

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Belenos
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: vliegtuigmaaltijden

Bericht door Belenos »

Ik zou het niet weten. Ik heb nog nooit lang genoeg in een vliegtuig gezeten om een maaltijd te krijgen :wink: Daarom ben ik ook benieuwd. Van de zomer vlieg ik voor het eerst naar San Francisco met British Airways. IK ben alleen bang dat ik aan het zien van maaltijden van FC en BC niet zoveel heb, want het gaat nog heel lang duren (lees: waarschijnlijk nooit gebeuren) voordat ik daarmee vlieg :lol:
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: vliegtuigmaaltijden

Bericht door Pete.Z »

Eigenlijk valt het me iedere keer weer mee, en is het nooit zo beroerd als ik me meende te herinneren. :mrgreen:

Ik ben te gierig (en te arm) om BC te vliegen, maar één keer heb ik het met US Airways na een overboeking toch mee mogen maken en dat was echt heel veel beter eten.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer