Ik zou het niet weten. Ik heb nog nooit lang genoeg in een vliegtuig gezeten om een maaltijd te krijgen Daarom ben ik ook benieuwd. Van de zomer vlieg ik voor het eerst naar San Francisco met British Airways. IK ben alleen bang dat ik aan het zien van maaltijden van FC en BC niet zoveel heb, want het gaat nog heel lang duren (lees: waarschijnlijk nooit gebeuren) voordat ik daarmee vlieg
Eigenlijk valt het me iedere keer weer mee, en is het nooit zo beroerd als ik me meende te herinneren.
Ik ben te gierig (en te arm) om BC te vliegen, maar één keer heb ik het met US Airways na een overboeking toch mee mogen maken en dat was echt heel veel beter eten.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.