Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoeveel zijn jullie kwijt?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Hoeveel zijn jullie kwijt?
Ik weet wel dat nu ik deze keer alleen ga ik wel veel meer kwijt ga zijn dan vorig jaar. Nu al ruim 2200 euro kwijt voor de vluchten, autohuur, 8 hotelovernachtingen in LA, Zion, Bryce en Yellowstone (vegas is gratis) en zo'n €230 voor een skydive. Dus dit gaat duidelijk mijn duurste trip worden. Ik ben geen grote shopper voor onderweg, maar ik denk dat ik deze keer toch wel zo'n €5000 kwijt ga zijn.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Voor 3.5 week was ik (1 persoon) afgelopen jaar zo'n €3500 kwijt voor vliegticket, autohuur (midsize SUV) en een combinatie van budget motels en iets luxere resorts/hotels.
Daarbij nog zo'n €2500 voor boodschappen & eten, activiteiten (Six Flags, Cirque du Soleil, San Diego Zoo, Whale Whatching), benzine en vooral veel Outlet shopping
.
Ik was dus zo'n € 6000 kwijt.... Maar zonder funshoppen en meer budget motels kan het voor =veel= minder.
Daarbij nog zo'n €2500 voor boodschappen & eten, activiteiten (Six Flags, Cirque du Soleil, San Diego Zoo, Whale Whatching), benzine en vooral veel Outlet shopping

Ik was dus zo'n € 6000 kwijt.... Maar zonder funshoppen en meer budget motels kan het voor =veel= minder.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
In 2009 waren wij +/-6500 € kwijt voor 5 weken rondreis in het Zuidwesten. Als ik vergelijk met de prijzen hierboven (en dit topic is uit 2006!) hebben wij nogal budget gereisd. Toch had ik niet het gevoel dat we onszelf tekort hebben gedaan.
Even uit het hoofd, wat ik mij nog herinner:
- tickets: 500€ pp
- autohuur (31 dagen): 600$ voor een gewone Toyota Camry, een SUV of grote auto's interesseert ons niet, we vonden die Toyota al groot
- overnachtingen: gemiddeld 50-60$/nacht, vaak ook in Motel 6 of andere ketens, nette kamers, meer hoeft dat toch niet te zijn? IN San Fran was het 100$/nacht
- overige uitgaven waren ongeveer 100$/dag voor ons 2
Nu gaan we naar NYC voor 10 dagen:
- 10 overnachtingen: 1000€
en ik ga ervan uit dat we ter plaatse nog eens +/-2000€ zullen uitgeven.
Elk jaar een reis naar de VS kunnen wij ons momenteel ook niet veroorloven. Niet erg, er is genoeg te zien binnen Europa ook. Dan zijn we meestal +/- 2000€ kwijt voor 14 dagen.
Even uit het hoofd, wat ik mij nog herinner:
- autohuur (31 dagen): 600$ voor een gewone Toyota Camry, een SUV of grote auto's interesseert ons niet, we vonden die Toyota al groot

- overnachtingen: gemiddeld 50-60$/nacht, vaak ook in Motel 6 of andere ketens, nette kamers, meer hoeft dat toch niet te zijn? IN San Fran was het 100$/nacht
- overige uitgaven waren ongeveer 100$/dag voor ons 2
Nu gaan we naar NYC voor 10 dagen:
- 10 overnachtingen: 1000€
en ik ga ervan uit dat we ter plaatse nog eens +/-2000€ zullen uitgeven.
Elk jaar een reis naar de VS kunnen wij ons momenteel ook niet veroorloven. Niet erg, er is genoeg te zien binnen Europa ook. Dan zijn we meestal +/- 2000€ kwijt voor 14 dagen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 4235 Weergaves
-
Laatste bericht door RoySchepers1970
-
- 6 Reacties