Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat nemen jullie mee aan fotografie/video spullen?
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Wat nemen jullie mee aan fotografie/video spullen?
Mooi Q-bic, de prints in je woning! Dat gaat zeker niet met een smartphone of compact camera. Ik heb hier een kunstenaar in huis, dus geen ruimte meer aan de muren voor foto's 

- Robbie&Irene
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Inderdaad heel mooi die prints Q-bic, dat ga ik hier ook maar eens invoeren. Tis alleen zo moeilijk kiezen...
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik twijfel eigenlijk nog wel over 50mm, ik ben zelf totaal niet van de portretten, de 50mm leek me leuk voor soms met onscherpte te gaan werken (voor in de steden) Maar dan moet ik wel veel vaker wisselen van lenzen, is ook niet te doen eigenlijk.. dus ik denk er nog even over na of ik hem mee neem.Q-BiC schreef: Ik weet niet of je die 50mm vaak gaat gebruiken, tenzij als je die permanent op je 2e camera steekt zodat je vriendin die altijd paraat heeft voor portretfoto's, maar ik denk dat je in elk ander geval voor de veelzijdigheid van de 17-40 & 24-105 gaat gaan.
Die Lee filters vind ik niet zo handig op reis, je krijgt er je zonnekap niet meer over, en ik heb die er graag op zitten als extra bescherming. Polarizer laat ik quasi permanent op m'n lens zitten. Gezien je op reis in het westen van de VS maar weinig met vlakke horizons te maken hebt, zie ik mezelf ook geen soft grads gebruiken, anders zijn de toppen van bergen en bomen veel te donker. Dan schiet ik gewoon in bracketing en voeg ik die thuis in post-processing wel samen.
Ik heb een polarizer die voorop de Lee filter houder moet, soms word onhandig, maar dan kan ik wel de soft grad soms gebruiken of bigstopper

Ook zal ik wel veel in bracketing fotograferen, doe ik normaal ook heel veel en ik krijg er de mooiste foto's van

(2014) New York
(2015) Orlando & Miami
(2016) Augustus: Zuid Westen, SF, Yosemite, Death Valley, LV, Zion, Bryce, Page, Grand Canyon, LA, SF
(2015) Orlando & Miami
(2016) Augustus: Zuid Westen, SF, Yosemite, Death Valley, LV, Zion, Bryce, Page, Grand Canyon, LA, SF
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb precies dat toestel, de mk1 van de RX100. Ik heb hem alleen nog niet erg vaak gebruikt. Over twee weken gaat hij mee naar de VS, samen met de EOS 5D. Dus je zult zien dat ik de RX100 deze keer wéér niet al te veel ga gebruiken. Zo wel, dan doe ik na afloop graag verslag uit.Q-BiC schreef:Moest ik een compact meenemen, bijvoorbeeld om in een stad rond te lopen, zou het iets als een Sony RX100 zijn, maar daar heb ik me nog niet echt in verdiept. De laatste generaties zijn me te duur, maar zelfs de eerste schijnen ook zeer kwalitatief te zijn en schieten ook gewoon in RAW. (Mensen die ervaring hebben met dit toestel?)

Ik heb altijd ruzie met polarisatiefilters, dus ik gebruik ze niet, ondanks dat ze regelmatig nuttig zijn. Maar altijd dat gedraai en gepiel terwijl je er eigenlijk ook nog een zonnekap mee wil combineren, niet fijn. Andere filters gebruik ik ook al niet, behalve heel incidenteel een 'egaal' grijsfilter ivm creatieve zaken met water.Q-BiC schreef:Die Lee filters vind ik niet zo handig op reis, je krijgt er je zonnekap niet meer over, en ik heb die er graag op zitten als extra bescherming. Polarizer laat ik quasi permanent op m'n lens zitten. Gezien je op reis in het westen van de VS maar weinig met vlakke horizons te maken hebt, zie ik mezelf ook geen soft grads gebruiken, anders zijn de toppen van bergen en bomen veel te donker. Dan schiet ik gewoon in bracketing en voeg ik die thuis in post-processing wel samen.
De 50mm is geloof ik net iets meer dan 100 gram, en kost ongeveer even veel euro's als hij grammen weegt. Dus daar hoef je hem niet voor thuis te laten toch? Je fotografeert zo te zien met full frame, dus dan is 50mm toch best nog wel generiek bruikbaar. Als je een camera met kleinere sensor had gehad, dan was de 50mm idd vooral een handige portretlens. Maar met een fullframe ligt dat toch anders.SjefkeNL schreef:Ik twijfel eigenlijk nog wel over 50mm, ik ben zelf totaal niet van de portretten, de 50mm leek me leuk voor soms met onscherpte te gaan werken (voor in de steden) Maar dan moet ik wel veel vaker wisselen van lenzen, is ook niet te doen eigenlijk.. dus ik denk er nog even over na of ik hem mee neem.
Gebruik je die Sigma 24-105 eigenlijk vaak als je ook de 17-40 en 70-300 hebt? Ik kan me voorstellen dat je de 24-105 dan verder niet vaak gebruikt?
Ik ga deze reis denk ik alléén de 24-70 meenemen. Dat icm de 5D weegt al een slordige 1600 gram, en omdat we gaan tentkamperen zal de camera toch vaak mee moeten of onbeheerd in de auto achter blijven. In beide gevallen heb ik dan liever niet méér spullen bij me dan strikt noodzakelijk is.

Wat zijn de perfecte instellingen op een GOPro Hero3 voor het maken van een roadmovie?
2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
De mooie foto's van Robbie&Irene zijn het best denkbare antwoord om gezeul met fotospullen te verantwoorden.
Ik noemde in mijn vorige post al het mooie werk van Kalaman en voerde hem aan als bewijs dat de persoon achter de camera belangrijk is.
Jullie foto's maken duidelijk dat dit voor meer personen geldt.

Ik noemde in mijn vorige post al het mooie werk van Kalaman en voerde hem aan als bewijs dat de persoon achter de camera belangrijk is.
Jullie foto's maken duidelijk dat dit voor meer personen geldt.

Laatst gewijzigd door JvAcker op 08 mei 2016, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-ontdekker
De 50mm weegt inderdaad bijna niks, dus als ik hem bij heb of niet, dat verschil merk nietGalapogos schreef:De 50mm is geloof ik net iets meer dan 100 gram, en kost ongeveer even veel euro's als hij grammen weegt. Dus daar hoef je hem niet voor thuis te laten toch? Je fotografeert zo te zien met full frame, dus dan is 50mm toch best nog wel generiek bruikbaar. Als je een camera met kleinere sensor had gehad, dan was de 50mm idd vooral een handige portretlens. Maar met een fullframe ligt dat toch anders.
Gebruik je die Sigma 24-105 eigenlijk vaak als je ook de 17-40 en 70-300 hebt? Ik kan me voorstellen dat je de 24-105 dan verder niet vaak gebruikt?

De 70-300 gebruik ik eigenlijk maar zelden, deze wil ik deze keer wel meer gaan gebruiken. (o.a ook met landschappen meer inzoomen naast het groot hoek)
Juist de 24-105 gebruik ik het meest, en voor de grote groothoek natuurlijk de 17-40
(2014) New York
(2015) Orlando & Miami
(2015) Orlando & Miami
- miccie
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Wat ik ook altijd doe, is op de sd-kaartjes een tekstbestandje zetten met de vraag contact met mij op te nemen, met een email adres erbij. Dit in geval ik de kaartjes mocht kwijtraken. Deze tekst zet ik er in een aantal talen op zoals Nederlands, Engels, Frans, Spaans, Portugees, Italiaans (ff simpel door een vertaalmachine halen). Bestandje is geschreven in kladblok, en kan heel algemeen geopend worden.
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
Ik ben van plan het volgende mee te nemen:
Canon EOS 1100d
Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM
Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM
Over een statief ben ik nog niet helemaal uit. Ik heb er geen meer (de vorige was erg onhandig).
Maar wat raden jullie aan?
Canon EOS 1100d
Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM
Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM
Over een statief ben ik nog niet helemaal uit. Ik heb er geen meer (de vorige was erg onhandig).
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Mijn vrouw is fervent foto maker dus die neemt een canon eos huppeldepup mee, met een berg lenzen.
Verder mijn mobiel en de mobieltjes van de kinderen. Een onderwatercamera, 2 compact camera's en een gopro4. Maar ben persoonlijk geen groot fan van voortdurend foto's maken, ik beleef mijn vakantie liever niet door de lens van een camera.
Verder mijn mobiel en de mobieltjes van de kinderen. Een onderwatercamera, 2 compact camera's en een gopro4. Maar ben persoonlijk geen groot fan van voortdurend foto's maken, ik beleef mijn vakantie liever niet door de lens van een camera.
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Een paar jaar terug is hierover ooit een discussie over geweest op dit forum. Er werd toen ook gesteld dat je, als je veel fotografeert, je vakantie veel meer 'door de camera' beleeft dan 'écht' beleeft. Ik ervaar dat echter precies andersom. Tijdens onze eerste vakanties fotografeerden wij ook nog niet zoveel. Op gegeven moment is dat veranderd, en ik moet zeggen dat we nu de prachtige natuur juist veel intenser ervaren. Juist omdat we graag mooie foto's maken, kijken we toch met een andere blik dan voorheen. We besteden meer tijd aan een mooie plek, we lopen nog eens naar de andere kant om te kijken of van daaruit nog een mooi shot gemaakt kan worden, we wachten rustig een half uur af in de hoop dat een storend stukje schaduw dan weg zal zijn, enz. En niet alleen tijdens de vakantie, ook ná de vakantie geven de foto's nog een extra stukje beleving. Heerlijk toch om alles later nog eens terug te kunnen zien!Richard033 schreef:Maar ben persoonlijk geen groot fan van voortdurend foto's maken, ik beleef mijn vakantie liever niet door de lens van een camera.
't Is ook heel leuk om onderweg samen zo bezig te zijn met het maken van foto's. Hans maakt de meeste foto's, maar ik ben er ook druk mee bezig in de vorm van mooie shots zoeken, en helpen als er een lens verwisseld moet worden e.d.
Trouwens, het topic gaat over de vraag welke fotografiespullen we allemaal meenemen. Tja, daar heb ik nou net weer geen goed antwoord op

http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Dit heb ik trouwens ook ervaren, sinds ik fotografeer ben ik zo anders naar de omgeving gaan kijken. En niet alleen op vakantie maar ook thuis. En hierdoor ben ik mijn woonomgeving ook meer gaan waarderen en zie ik hoe mooi het ook hier kan zijn. Sta hier en op vakantie regelmatig vroeg op om op de juiste plek te staan als de zon opkomt om die ene mooie foto te kunnen maken. En geniet van het buiten zijn en het ontwaken van de natuur. Dat had ik voordat ik fotografeerde nooit.Een paar jaar terug is hierover ooit een discussie over geweest op dit forum. Er werd toen ook gesteld dat je, als je veel fotografeert, je vakantie veel meer 'door de camera' beleeft dan 'écht' beleeft. Ik ervaar dat echter precies andersom. Tijdens onze eerste vakanties fotografeerden wij ook nog niet zoveel. Op gegeven moment is dat veranderd, en ik moet zeggen dat we nu de prachtige natuur juist veel intenser ervaren. Juist omdat we graag mooie foto's maken, kijken we toch met een andere blik dan voorheen.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Mee eens. En dan maakt het niet uit of je met een camera of met een telefoon(camera) fotografeert. Ik merk dat ik veel meer bezig ben met uitkijken naar bijzondere plekken, perspectieven, mensen etc. als ik ook in mijn hoofd heb dat ik mooie plaatjes wil schieten.
Toen wij jaren geleden naar Cuba op vakantie gingen hadden we enkel een heel simpele compactcamera bij ons, dat was nog een beetje in de beginperiode dat die dingen op de markt kwamen en het aantal pixels nog heel laag was. We hebben daar niet zoveel foto's mee gemaakt die ook niet van heel goede kwaliteit waren. En nu vind ik het nog weleens jammer dat we zo weinig goede foto's van die vakantie hebben.
Een vriend van mij ging onlangs op vakantie naar Florida. Eerste keer een roadtrip in de VS voor hem. Hij heeft maar héél weinig foto's gemaakt en degene die hij gemaakt heeft zijn slecht (geen oog voor fotografie gewoon). Hij vind het niet erg, gaf aan dat de herinnering in zijn hoofd zit. Dat moet hij natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik kan me haast niet voorstellen dat je niet de behoefte voelt om leuke/mooie/sfeervolle kiekjes te schieten tijdens je reis, om later nog eens naar terug te kijken.
Voor mij speelt overigens het delen van mijn foto's echt een rol in het plezier hebben van het maken ervan. Tijdens mijn reis post ik op facebook, voor mijn vrienden en familie. En sinds enkele maanden heb ik een instagram-account wat nog eens extra lol heeft toegevoegd aan het maken en delen van mijn foto's. Want op Instagram bereik je een nog veel grotere groep mensen en die uitwisseling vind ik leuk!
Toen wij jaren geleden naar Cuba op vakantie gingen hadden we enkel een heel simpele compactcamera bij ons, dat was nog een beetje in de beginperiode dat die dingen op de markt kwamen en het aantal pixels nog heel laag was. We hebben daar niet zoveel foto's mee gemaakt die ook niet van heel goede kwaliteit waren. En nu vind ik het nog weleens jammer dat we zo weinig goede foto's van die vakantie hebben.
Een vriend van mij ging onlangs op vakantie naar Florida. Eerste keer een roadtrip in de VS voor hem. Hij heeft maar héél weinig foto's gemaakt en degene die hij gemaakt heeft zijn slecht (geen oog voor fotografie gewoon). Hij vind het niet erg, gaf aan dat de herinnering in zijn hoofd zit. Dat moet hij natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik kan me haast niet voorstellen dat je niet de behoefte voelt om leuke/mooie/sfeervolle kiekjes te schieten tijdens je reis, om later nog eens naar terug te kijken.
Voor mij speelt overigens het delen van mijn foto's echt een rol in het plezier hebben van het maken ervan. Tijdens mijn reis post ik op facebook, voor mijn vrienden en familie. En sinds enkele maanden heb ik een instagram-account wat nog eens extra lol heeft toegevoegd aan het maken en delen van mijn foto's. Want op Instagram bereik je een nog veel grotere groep mensen en die uitwisseling vind ik leuk!
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Heel herkenbaar, dit! In het dagelijks leven nemen we onze fototoestellen natuurlijk niet overal mee naartoe, maar toch.... het gebeurt regelmatig dat we ergens iets moois zien dat we voorheen misschien gewoon voorbij zouden zijn gelopen. We hoeven het niet eens tegen elkaar te zeggen: een van ons houdt de handen voor de ogen, maakt een 'klik'-gebaar en geluid en de ander weet meteen: Hé, dat is een mooi plaatje! Dus zelfs zonder dat we echt foto's maken kijken we toch 'door de lens van de camera'.Marenko schreef: Sinds ik fotografeer ben ik zo anders naar de omgeving gaan kijken. En niet alleen op vakantie maar ook thuis. En hierdoor ben ik mijn woonomgeving ook meer gaan waarderen en zie ik hoe mooi het ook hier kan zijn.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
-
- Amerika-ontdekker
Ik twijfelde lang om een GoPro te kopen, maar paar weken geleden toch een gekocht.
Ik maak zelf veel foto's, Maar wat film materiaal is ook wel mooi! We kunnen de Gopro ook nog op de huurauto zetten met een zuignap en laat maar draaien, altijd leuk om terug te kijken.
Inmiddels is mijn vrouw ook bezig met een foto cursus zodat die ook foto's gaat maken.. dit heeft ook 2 voordelen
Ze hoeft niet elke keer op mij te wachten, want ze maakt nu zelf ook foto's.. zo heb ik ook wat meer tijd
En ik zelf kom wat vaker op de foto
Ik maak zelf veel foto's, Maar wat film materiaal is ook wel mooi! We kunnen de Gopro ook nog op de huurauto zetten met een zuignap en laat maar draaien, altijd leuk om terug te kijken.
Inmiddels is mijn vrouw ook bezig met een foto cursus zodat die ook foto's gaat maken.. dit heeft ook 2 voordelen
Ze hoeft niet elke keer op mij te wachten, want ze maakt nu zelf ook foto's.. zo heb ik ook wat meer tijd
En ik zelf kom wat vaker op de foto

(2014) New York
(2015) Orlando & Miami
(2015) Orlando & Miami
Ik neem mm Nikon D7200 met 18-105 en een Sirui carbon statief mee.
Verder weinig accessoires, enkel een UV filter (ter bescherming, niet zozeer tegen uv) een polarisatiefilter een extra accu en een draadontspanner.
Leuke snapshots kan ook met een iphone, maar de serieuzere foto's worden echt met de camera gemaakt.
Verder weinig accessoires, enkel een UV filter (ter bescherming, niet zozeer tegen uv) een polarisatiefilter een extra accu en een draadontspanner.
Leuke snapshots kan ook met een iphone, maar de serieuzere foto's worden echt met de camera gemaakt.
09 - NYC
10 - NYC, Washington, Miami
11 - Miami
12 - Roadtrip Californië, Utah, Nevada, Arizona
15 - Denver - Seattle
17 - Kauai - Big Island - NYC
18 - Florida
20 - Roadtrip New England
10 - NYC, Washington, Miami
11 - Miami
12 - Roadtrip Californië, Utah, Nevada, Arizona
15 - Denver - Seattle
17 - Kauai - Big Island - NYC
18 - Florida
20 - Roadtrip New England
Coolpix kleintje, omdat altijd sjouwen met die grote me tegenstond.
Die grote Canon spiegelreflex D nogwat ( + telelens) wanneer we echt iets "moois" verwachten. Ja dat moment is altijd als die toch in de camper achterin ligt of we op stap zijn zonder......
Gopro met toebehoren
Selfiestick
Laptop
Ipad ( van m'n dochter)
Laptop vnl. om tussentijds foto's op te slaan.
Die grote Canon spiegelreflex D nogwat ( + telelens) wanneer we echt iets "moois" verwachten. Ja dat moment is altijd als die toch in de camper achterin ligt of we op stap zijn zonder......
Gopro met toebehoren
Selfiestick

Laptop
Ipad ( van m'n dochter)
Laptop vnl. om tussentijds foto's op te slaan.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Het hangt er vanaf wat je precies doet, en hoe je het wilt gebruiken, natuurlijk. Maar ik hoogstens zo'n steadybag of een rice pack mee. Werkt meer dan goed genoeg voor wat ik het wil gebruiken, en neemt geen plaats in.Iriis schreef: Over een statief ben ik nog niet helemaal uit. Ik heb er geen meer (de vorige was erg onhandig).
Een statief dat er wel leuk en handig uitziet voor op reis, is zo'n Gorillapod. Ik zie ze wel vaker langskomen. Ze kosten wel iets meer dan zo'n zakje

Ik een nieuw gekochte Nikon d5500 + 18-105 lens. (kleinere dan gemiddelde spiegelreflex camera)
Nog wel aan het kijken welke andere lens ik wil, want er is zoveel keus!
Gok trouwens: Groothoek en iets met meer zoom!
Tips zijn uiteraard welkom.
Nog wel aan het kijken welke andere lens ik wil, want er is zoveel keus!
Gok trouwens: Groothoek en iets met meer zoom!
Tips zijn uiteraard welkom.
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ik ervaar juist hetzelfde. Op m'n werk hoor ik soms de opmerking, al dan niet rechtstreeks aan mij gericht, vaak op een iet-wat denigrerende toon, dat al teveel foto's nemen op reis afbreuk doet aan de reiservaring, dat je niet door je lens moet zitten kijken om dan thuis pas van de lanschappen te genieten, maar dat je er dáár moet van genieten. Dat je je reis minder intensief beleefd als je constant met je camera bezig bent.Henriëtte schreef: Een paar jaar terug is hierover ooit een discussie over geweest op dit forum. Er werd toen ook gesteld dat je, als je veel fotografeert, je vakantie veel meer 'door de camera' beleeft dan 'écht' beleeft. Ik ervaar dat echter precies andersom.
Ik ervaar dat net als jij ook andersom. Ik merk dat ik met m'n camera in m'n hand juist méér "zie" dan m'n fotografisch analfabete reisgenoten. Dat die camera mij een extra motivatie geeft om ondanks een zekere vermoeidheid bv toch nog ergens naartoe te gaan, naar dat ene mooie plekje. Zo heb ik vroeger soms zelfstandig ergens naartoe gereden, 's avonds laat, omdat ik wist dat ik daar of daar mooie foto's zou kunnen maken, of dat ik eens wou experimenteren met sterrenfotografie, terwijl m'n reisgenoten gewoon tv bleven kijken op de kamer. Wie beleeft er dan z'n reis "intenser"?
Ik merk dat zij vaak minder bewondering hebben voor een landschap en dat ze zaken meer als vanzelfsprekend aannemen, terwijl ik er meer versteld van sta en minder oppervlakking kijk, denk ik... Ik merk dan ook dat ik hen vaak "meesleur" en dat ze denken "wat heeft hij nu weer gezien", en dat ze liever iets anders gaan doen, voornamelijk waarschijnlijk zich willen gaan bezuipen, wat voor mij dan weer niet bepaald de definitie is van een reis "intenser beleven"...
Niet alleen dat, maar omwille van de tijd die ik spendeer aan m'n roadbook vooraf, het bijhouden van een blog tijdens & achteraf, en het verwerken van de foto's achteraf, ervaar ik dat die reis mij veel langer bijblijft dan bij zij die er zich helemaal niet mee bezighouden, dat ik zaken nog in de kleinste details herinner en voor ogen kan halen en reisroutes kan citeren, terwijl zij die al lang vergeten zijn...
Dan word ik wel wat nerveus als ik anderen denigrerend hoor zeggen dat je "niet zoveel met je camera bezig 'mag' zijn op reis" (en dat hun reisbeleving dus "beter" zou zijn) ... Ik zal namelijk zelf wel beslissen hoe ik mijn reis beleef.
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1508 Weergaves
-
Laatste bericht door d_vdploeg
-