In 2005: 8 staten - Georgia, South Carolina, North Carolina, Tennessee, Mississippi, Louisiana, Alabama en Florida.
In 2007 misschien Hawaii

Dat telt niet he, je woont er al zooo lang.Petra/VS schreef:Ik ben nog niet geweest in:
Alaska
North Dakota
South Dakota
Nebraska
Kansas
Oklahoma
Arkansas
Mississippi
Alabama
Wij zijn al een paar keer naar South Dakota gegaan en nu het afgelopen jaar ook naar North Dakota. Ik denk dat het de ongelovelijke goudgele glooiende heuvels/vlaktes zijn, die het voor mij doen.nieuwenoord schreef:In het kader van ons eventuele 2008-plan om dwars door de USA te gaan: wat trekt jou zo in North en South-Dakota en waarom zouden we kiezen voor North óf voor South?Moet je echt eens heen gaan: North & South Dakota, is echt heel mooi. Maar ja wat is niet mooi?
Nou, ik woon hier ook al best een tijdje maar ben maar in 11 staten geweest. Komt voor een deel omdat ik niet zoals Petra een gezinnetje heb en dus echt op van die vakanties ga. Daarnaast gebruik ik meeste van mijn vrije tijd voor vakantie naar Nederland. En op de laatste plaats ben ik meer een stedenmens dus ik zal niet zo gauw in sommige staten komen.Verelle schreef:
Dat telt niet he, je woont er al zooo lang.![]()