Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Minder toerisme naar VS?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
bedeve
Amerika-expert

Re: Minder toerisme naar VS?

Bericht door bedeve »

Almere vak V schreef:
26 feb 2025, 11:20
Gelukkig is in Europa alles wel op een geweldige manier georganiseerd!!
:wink:
Ik weet niet of ik nog wel langer in Nederland wil wonen...ben gewoon niet zo n fan van die Dick Schoof
Ben me de afgelopen weken aan de Costa Blanca aan t voorbereiden op mijn volgende USA uitje....
Af en toe roadblocks van de Guardia Civil ; die zorgen wel voor rust en orde .... :D

Henk Westbroek wilde naar Belgie ...bestaat dat wel ?
En welk deel moet je dan wezen ?
Vlaanderen.....Ai....
Wat ze allemaal niet zeggen over west-vlamingen ....
Wallonie ....OK
Kies ik toch voor Brussel,
Maar ja ....al die demonstraties daar ....de overlast van het Navo en het Europese gemeenschap gedoe....
Ga ik een pintje drinken in het Spaans Huis in Tervuren en loop ik langs de woning van de Amerikaanse ambassadeur om even goeden dag te zeggen...

the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
MichaelJohnson
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Minder toerisme naar VS?

Bericht door MichaelJohnson »

houstonwehaveaproblem schreef:
28 feb 2025, 02:09
Op de website van Calsbad Caverns staat nu: "Ranger-Guided Tours. All tours remain temporarily suspended until further notice."
https://www.nps.gov/cave/planyourvisit/ ... sitors.htm

Dus misschien geloof je het nu wel? :wink:
Kijk hier kan ik inderdaad wel meer mee. Evenals wat @Martin & Marianne aanhaalt. Ik kende die anpr zelf niet, weer iets geleerd :thumbup:

Ik vind de betrouwbaarheid van deze bronnen gewoonweg van een totaal andere orde dan een nieuwsitem op een Belgische site.
2000 NYC & Toronto | 2010 NYC | 2014 WA OR CA NV AZ | 2022 ME NH VT MA RI CT NY NJ PA DC DE MD VA WV | 2023 IL MO AK TN KY VA NC GA | 2025 TX NM | 27/50
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer