Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitleg&Vragen Priceline/Hotwire 2

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Uitleg&Vragen Priceline/Hotwire 2

Bericht door Coyote »

Als je voor het centrum kiest, kijk dan wel van te voren of je ook parkeerkosten voor je auto kwijt bent (indien je daar dan al over beschikt). In het centrum moet daar vaak flink voor betaald worden. Een reden dat ik meestal niet voor die plekken kies maar iets buitenaf.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Mijn eerste hotel geboekt via Priceline, Hyatt Summerfield Waltham voor 66 dollar per nacht, 2 kamers. helemaal happy.
Nu wil ik een kamer graag voor 3 personen, wanneer mailen jullie dan? Wanneer is de reservering bij het hotel bekend?
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Ik mail altijd gelijk naar het hotel en vraag om een kamer met 2 doublebeds of 1 king en een opklapbed (roll away)
Is tot nog toe altijd gelukt.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
cadarora
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door cadarora »

Mijn eerste hotel geboekt via Priceline
Pas maar op dat je er niet verslaafd aan raakt.

Trouwens wij bellen ook altijd op of een e-mail en ik heb ook nog nooit een nee gekregen. Bij de Niagara Falls kreeg ik zelfs een kamer aan de fall zijde met double beds.
Leer van andermans fouten, het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
http://www.cadarora.com
gondelier
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Ik voel de verslaving al opkomen, helaas zal ik de komende 2 dagen me in de wereld van het gezin moeten storten :oops: , maar volgende week ben ik vrij en dan ga ik helemaal los. :lol:. Kan van het hotel geen e-mail adres vinden, dat is minder. Boekt Priceline meteen het hele bedrag af van de creditcard, of doen ze een percentage en later de rest?
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ze boeken meteen alles af.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bart-
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Bart- »

Hoe zoek je eigelijk op betterbidding.com aan de hand van locatie en amenities welk hotel je kunt krijgen ? Ik vind niet echt een makkelijk zoek optie hiervoor ?
Bert&Hanny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Bert&Hanny »

Ik ben nu al weken aan het bieden op een 4 sterren hotel in Jersey City en dan hoop ik eigenlijk op het Westin.
Nu kun je dit hotel ook via Hotwire krijgen voor 144 dollar, tenminste als je naar de amenities kijkt is het hoogstwaarschijnlijk het Westin.
Elke keer krijg ik bij 113 dollar een tegenbod om 143 dollar te bieden. Maar ja dan kan ik net zo goed via Hotwire boeken. Lijkt me dat je via Priceline toch een stuk onder die prijs moet kunnen. Dus ik accepteer dat niet en ga maximaal tot 125 dollar. Tot nu toe niet geaccepteerd. Ook in Niagara Falls al tientallen keren geboden zonder resultaat. Niet verslavend maar zwaar irritant. Ik denk dat we in een moeilijke periode zitten, 30-06 tot 04-07 in New York en 10-07 in Niagara Falls.
Maar ik blijf het gewoon proberen.

Groeten Bert
Laatst gewijzigd door Bert&Hanny op 02 jan 2011, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Inderdaad gewoon blijven volhouden. Ik las ergens dat ze bepaalde cut off data hebben, waardoor ze soms ineens meer kamers beschikbaar stellen voor een lagere prijs.

Bart-, als je op betterbidding het forum voor een bepaalde staat opent, is het eerste onderwerp als het goed is iets zoals "Priceline/Hotwire Hotel Lists and Tips for [naam staat]." Open dit onderwerp, je krijgt dan opnieuw een lijst met berichten met als tweede "Pinned: Hotwire Hotel Lists - [naam staat]." Hier staan alle amenities vermeld per hotel.
Afbeelding
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Zeker voor New York is geduld hebben het belangrijkst. Soms heb je al snel een mooie deal, de laatste keren New York had ik pas een paar dagen van te voren de deal waar ik naar op zoek was (en dat ging echt om grote verschillen). Mijn advies voor (met name) New York is dus je niet laten verleiden, een annuleerbaar 'back-up' hotel boeken, en ook niet je dagelijks gek laten maken maar gewoon rustig weer eens proberen. Moeilijk, maar als je echt goede deal wilt, is dat meest verstandig :wink:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Hier net zo.
Tijd lang bezig geweest voor New York, maar uiteindelijk een goeie deal met een goed hotel gekregen.

Da's dan ook weer het voordeel van lang tevoren weten waar je heen gaat. Je kunt het een tijdlang volhouden.
Moet je natuurlijk niet ongeduldig zijn :D
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Heb een vraagje ,heb vandaag ingelogd bij priceline onder de naam van mijn man ,nu wil ik terug inlogen bij priceline om met mijn kaart te bieden ,krijg ik steeds welkom jos en kan ik niet bieden met mijn kaart ,wat moet ik doen?
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Cookies even weggooien zal het denk ik wel oplossen.
Erwintje
Amerikafan

Bericht door Erwintje »

Vanavond het Algonquin Hotel gewonnen in New York voor 130 dollar per nacht (excl tax) op de site kost die 300 per nacht en het hotel zit één blok van Time Square. Best centraal dus. Op betterbidding zag ik gewonnen biedingen van tussen de 110 en de 200 dollar per nacht.

Overigens in de periode 3-7 tot 7-7.
2010: SF - Yosemite - DV - LV - Zion - Bryce - Page - GC - Palm Springs - LA
2011: New York - Miami - Key West - Fort Meyers - Orlando - Washington - Philadelphia - New York

Afbeelding
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Dat is een mooie deal!!
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

Ik ben nu aan het proberen om een ****hotel in Chicago te priclinen voor halverwege juli. In de 'millenium park, loop' zone ben ik nu tot 85$ gegaan. De north Michigan avenue zone heeft ook veel ****hotels zo te zien. Is dat ook een leuke zone om te verblijven, of blijf ik beter alleen the loop proberen?
Afbeelding
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Chris,

North Michigan Ave is ook een leuke buurt om te verblijven. Wij sliepen afgelopen jaar in het Affinia (naast de beste pizzeria van Chicago schijnt).

Dit jaar hebben we wel een hotel in loop, maar we hebben op beide zones geboden :).
gondelier
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Ook in Niagara Falls al tientallen keren geboden zonder resultaat. Niet verslavend maar zwaar irritant. Ik denk dat we in een moeilijke periode zitten, 30-06 tot 04-07 in New York en 10-07 in Niagara Falls
Wij zitten op 16-07 een nacht bij de Niagara falls, maar krijg het ook niet voor elkaar. Elke dag opnieuw een bod, wil het liefst centraal zitten, zodat we 's avonds makkelijk nog naar de verlichte watervallen kunnen. Tot nu toe helaas geen resultaat.
Hanny65
Amerikafan

Bericht door Hanny65 »

advies gevraagd voor het bieden via pricline voor NY.
op welke gebieden adviseren jullie te bieden voor een 3,5 of 4* hotel???
cloggie68
Amerikafan

Bericht door cloggie68 »

Toevallig heb ik vorige week geboden op Times Square 3,5* en ik had een winnend bod bij 120$ (ex tax) per nacht (Millennium Times Square), vorig jaar voor februari $110 voor Double Tree Guest Suites (ook Times Square) maar er zijn veel meer regio's prima te doen, het hangt ook van je eigen voorkeur af waar je wilt zitten met het hotel.
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer