Wat is dan het slimst om te doen? Wil eigenlijk alleen maar bij Fisherman's wharf

Bedankt
Kies jij dan ook gebieden die slechts een 0,5 * lager zitten? Ik kies die vrijwel nooit omdat ik altijd bang ben dat daar dan net een hotel bijgekomen is die ook in de 3,5 * klasse valt. Natuurlijk kan dat met 1 * lager ook gebeuren maar die kans acht ik minder groot.Njit schreef:Als een gebied enkel lager dan 3.5* heeft dan kun je die zonder problemen toevoegen.
Ja maar wel een leuke studie!Anna68 schreef:Zo he, hier moet je haast een studie op los laten![]()
Leuk om te lezen hoe fanatiek sommige van jullie zijn, ik zou er het geduld niet voor hebben!
als je op het moment van bieden verifieert dat dat gebied enkel 3* aanbied dan kan je daar toch nooit een 3.5* krijgen?Coyote schreef:Kies jij dan ook gebieden die slechts een 0,5 * lager zitten? Ik kies die vrijwel nooit omdat ik altijd bang ben dat daar dan net een hotel bijgekomen is die ook in de 3,5 * klasse valt. Natuurlijk kan dat met 1 * lager ook gebeuren maar die kans acht ik minder groot.Njit schreef:Als een gebied enkel lager dan 3.5* heeft dan kun je die zonder problemen toevoegen.
Ah, op die manier.Coyote schreef:@ Linda: ik bedoel dus dat een gebied dat voorheen tot 2,5 * had ineens tot 3* gaat omdat er een luxer hotel toegevoegd is.