Desnoods wil ikzelf wel dat topic beheren, eens er duidelijke afspraken zijn over de structuur en "workflow" van het topic, maar ik ben wel geen mod, en ik merk dat posts na een bepaalde tijd niet meer editeerbaar zijn. Dus m'n ene grote openingspost zou plots geblokkeerd staan...
Met "high clearance: ja" wordt meestal bedoeld "geschikt voor personenwagens: nee". Dus minimum SUV. Er is natuurlijk gradatie, ook binnen SUV (met al die "crossovers" tegenwoordig), maar als er echt extreme high clearance nodig, kan dat gewoon toegevoegd worden aan de info. Echte
hard-core 4x4 off road trails, zoals er in Moab veel zijn, zou ik hier trouwens niet toevoegen omdat die 1) toch niet zozeer voor het allesamerika publiek geschikt zijn, en 2) die mensen sowieso wel weten wat ze doen en waar ze aan beginnen.
Nog een mogelijkheid is iedereen die een trail rapporteert, ook het gebruikte voertuigtype of beter zelfs het exacte model laten rapporteren, die zetten we dan tussen haakjes in het high clearance veld.
Btw, updates over wegcondities zouden zo ook een centrale plaats hebben. Zoals de update over de cottonwoord canyon road die anders verdwijnt in dit topic hier:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 40#p702140