Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Google Maps-problemen
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Google Maps-problemen
Ik heb nog steeds een Streets & Trips liggen, maar geen Windows-computer meer. Ja, soms mis ik het wel!
Mocht je je vervelen nieuwenoord
http://www.howtogeek.com/187359/5-ways- ... -on-a-mac/
Kan je mogelijk Streets and trips alsnog op je computer installeren!

http://www.howtogeek.com/187359/5-ways- ... -on-a-mac/
Kan je mogelijk Streets and trips alsnog op je computer installeren!

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Mmm, ik kan er eens naar kijken, maar ik vind zoiets al gauw eng 

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ben ik de enige waar google maps de laatste dagen soms niet laad of waar ik geen route kan ingeven?
Ook de vliegroutes en tijden staan er niet meer bij zie ik.
Ook de vliegroutes en tijden staan er niet meer bij zie ik.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Hier, voorlopig, geen enkel probleem, Paul.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij mij loopt google maps de laatste dagen weer zo traag als ....
Maar wat me wel opvalt is hoeveel mensen blijkbaar google streetview gebruiken en foto's bekijken in google.
Zo heb ik in November een 4tal foto's geupload naar google van Bald Mountain in California en die zijn in totaal inmiddels, ondanks dat het een punt is wat door niet veel mensen bezocht wordt, toch al bijna 4800 keer bekijken.
Maar wat me wel opvalt is hoeveel mensen blijkbaar google streetview gebruiken en foto's bekijken in google.
Zo heb ik in November een 4tal foto's geupload naar google van Bald Mountain in California en die zijn in totaal inmiddels, ondanks dat het een punt is wat door niet veel mensen bezocht wordt, toch al bijna 4800 keer bekijken.
Dat gaat meestal per ongeluk (bij mij dan toch) Ik sleep dat poppetje naar 'n straat, maar kom dan wel 'ns op 'n foto terecht ipv op de streetview.
- Galapogos
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik doe het ook heel vaak bewust. Op veel plekken is geen Streetview op straten, maar staan wel Streetview-foto's. Erg handig. 

Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik kreeg de tip om tijdens mijn reis naar Amerika TomTom te gebruiken. Ze hebben sinds kort een nieuwe app waarbij je de kaarten kan downloaden en offline kunt gebruiken. Dus in Amerika geen internet nodig voor navigatie. Kost geloof ik 50 euro voor 1 jaar.
Voor onderweg heb ik gewoon de usa-kaart voor mijn garmin geinstalleerd.
Wat ik jammer vind is dat ik in googlemaps maar 10 punten meer kan invoeren ipv de hele route. Een aantal jaar geleden kon dit nog wel. Waarom is dit veranderd?
Wat ik jammer vind is dat ik in googlemaps maar 10 punten meer kan invoeren ipv de hele route. Een aantal jaar geleden kon dit nog wel. Waarom is dit veranderd?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht