Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kosten voor een gemiddelde vakantie?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Cyber-Alien
Amerikafan

Bericht door Cyber-Alien »

Als ik jou was zou ik er voor zorgen dat je meer dan genoeg geld meeneemt en tot die tijd wacht.
Vakantie is echt niet leuk als je constant in de stress zit hoeveel geld je nog hebt, tijden kwijt bent met het zoeken naar goedkope eettentjes en in ranzige hostels slaapt.
Voor een week, inclusief vliegticket Schiphol-LA en 8 nachten in een redelijk goed hotel ben je zo iets van 1700-1800 euro kwijt.Kan tuurlijk ook voor minder [ik had destijds pech met ticket; jij kan ticket 300 euro goedkoper vinden; mijn ticket kostte namelijk 900 euro].
Uiteindelijk het leven daar [uitjes plus eten] viel na afloop nog wel mee.
Magnolia87
Amerikakenner

Bericht door Magnolia87 »

Afgelopen zomervakantie ben ik 3 weken naar North Carolina geweest, en dit waren mijn kosten:

Ticket:
1100 euro (ja ik weet het, erg duur, en we hadden niet eens zo laat geboekt!)
Overige kosten (eten/shoppen): ongeveer 600 euro

Wij (een vriendin en ik) verbleven bij vrienden, dus we hoefden geen kosten te betalen voor overnachtingen, auto en benzine. Vaak betaalden ze ons eten ook nog eens, omdat ze dat wílden, ze lieten ons met geen mogelijk betalen dan.

Verder hebben we wel veel souveniertjes en etenswaren meegenomen uit Nederland, en we hebben ook een aantal keer gekookt (dat heeft in totaal ook 70 euro pp gekost)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer