Tokheim schreef:Coyote schreef:
Precies!

En daar (een Dodge Durango) heb ik vorig jaar 6629 mijl mee gereden, totale brandstof kosten: $ 813,34.
Roland
Hoi Roland,
Wat voor type en bij welke maatschappij heb je gereserveerd om deze auto mee te krijgen?
Theo,
Ik had via Hotelplan een full-size bij Dollar (in Phoenix) gehuurd. Bij aankomst in Phoenix bleek dat ze mij een Ford Taurus mee wilden geven terwijl ik op een Dodge Magnum gerekend had. Een Ford Taurus had ik al 3x bij Hertz gehad dus ik wilde wel wat anders.
De Dodge Magnum hadden ze niet meer in voorraad en toen heb ik gevraagd of ze nog een 4x4 hadden. Die hadden ze nog wel en ik zou (met bijbetaling) een Jeep Grand Cherokee meekrijgen. Deze auto had ik een jaar daarvoor ook meegekregen na een upgrade en wist dus dat dat een fijne en goede auto was. Ze probeerden mij nog wel een andere auto te laten nemen maar ik wilde perse de Jeep Grand Cherokee.
Toen al het papierwerk afgerond was, werd mij verteld dat achter het kantoortje (ze zaten toen nog niet gezamelijk met de andere verhuurbedrijven in één gebouw) een aantal auto's stonden waar ik zelf eentje uit mocht zoeken. Daar zat geen Jeep Grand Cherokee bij, maar wel enkele Dodge Durango's.

De Dodge Durango is nog een slagje groter dan de Jeep Grand Cherokee dus ik kon mijn geluk niet op.
Hieronder de Dodge Durango die ik meekreeg (de 8 cilinder - 5.7 liter Hemi):
Roland