peter1962 schreef: Als je je aanmeld bij Continental zelf dan kan je de stoelen/rijen zelf kiezen zodat je zoon meer ziet dan alleen de vleugels. Je moet dan (dacht ik) wel je reservringsnummer gebruiken die je op je boekingsbevestiging staat.Peter
Ik had nu gevraagd "aan het raampje". Dat heeft ze dus letterlijk genomen, maar ik bedoelde dus eigen nog "zodat we ook nog iets van de grond kunnen zien, ipv op het grijs van de vleugel".
Hoe ver moet je dus van die vleugel weg?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
kastelke schreef:Ik had nu gevraagd "aan het raampje". Dat heeft ze dus letterlijk genomen, maar ik bedoelde dus eigen nog "zodat we ook nog iets van de grond kunnen zien, ipv op het grijs van de vleugel".
Hoe ver moet je dus van die vleugel weg?
Ik heb al vaak bij de vleugel gezeten. Soms er recht boven, dan kun je natuurlijk niet recht naar beneden kijken maar toch nog wel redelijk veel erbij langs. Als ik zelf een plaatsje kan uitzoeken, probeer ik (net) achter de vleugel te zitten. Daar kun je recht naar beneden kiezen. Voor de vleugel lukt vaak niet omdat daar meestal Business Class en First Class zit.
Ik heb nu stoel 43 L + K gekozen, ipv die 29 A + B die vlak bij de toiletten lag.
Op Seatguru lijkt het of er nog zetels achter staan: http://www.seatguru.com/airlines/Contin ... -400_A.php
Maar op de site van Continental blijken dat de laatste stoelen te zijn aan die kant. Aan de andere kant staan er nog 3 of 4 rijen achter.
Als dit de laatste zetels zijn, dan kan die rugleuning toch ook nog achteruit? Want het is een nachtvlucht, we komen om 7.00 uur 's ochtens toe.
29, 31 en 33 zijn nog vrij, telkens de buitenste stoelen (A + B en L + K). Zijn er daar die beter zijn dan 43?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
Ik heb mijn ticket naar LAX zo'n twee weken geleden besteld via Worldticketcenter, nu anderhalve week van te voren heb ik nog steeds geen ticket ontvangen, klopt dit of is er iets fout gegaan?
ik zou ze even bellen......
Ik had mijn ticktets (10 maanden van te voren besteld) dezelfde dag al per mail binnen.
Misschien per ongeluk in je mailbox "ongewenste e-mail"?
Ik krijg de tickets per post opgestuurd. geen idee waarom ik hiervoor gekozen heb.
Ik heb ze al 2x aan de lijn gehad en gevraagd om een bevestiging van mijn vlucht omdat ik een verkeerd email adres had opgegeven. 2x zouden ze het mij handmatig mailen maar steeds niks ontvangen.
Ik ga morgen weer bellen misschien kan ik de tickets alsnog laten mailen.
Kevin86 schreef:Ik krijg de tickets per post opgestuurd. geen idee waarom ik hiervoor gekozen heb.
Ik heb ze al 2x aan de lijn gehad en gevraagd om een bevestiging van mijn vlucht omdat ik een verkeerd email adres had opgegeven. 2x zouden ze het mij handmatig mailen maar steeds niks ontvangen.
Ik heb dit probleem ook gehad, ze zeiden datze het per post op zouden sturen (ik had e-ticket aangevraagd) Krijg ik ze 1 week geleden ( na 3x bellen) toch op de mail.
Vandaag proberen in te checken, lukt niet . Hebben ze oude e-tickets opgestuurd. Werd door wtc continue van het kastje naa rde muur gestuurd.
1e en laatste keerdatik via hun heb geboekt. Na me reis een klacht indienen.
Kevin86 schreef:Ik krijg de tickets per post opgestuurd. geen idee waarom ik hiervoor gekozen heb.
Ik heb dit probleem ook gehad, ze zeiden datze het per post op zouden sturen (ik had e-ticket aangevraagd) Krijg ik ze 1 week geleden ( na 3x bellen) toch op de mail.
Vandaag proberen in te checken, lukt niet . Hebben ze oude e-tickets opgestuurd. Werd door wtc continue van het kastje naa rde muur gestuurd.
1e en laatste keerdatik via hun heb geboekt. Na me reis een klacht indienen.
Ik zal morgen weer bellen, kreeg ze vandaag niet te pakken, niet te betalen zo'n 0900 nummer.
Vervelend dat ik me zorgen moet maken voor zo'n reis.
Ik heb ook even een vraag: Ik vlieg aanstaande woensdag met Delta, en ik heb helemaal niets ontvangen, niet via de post en niet via de mail! Ik heb alleen zo'n bevestiging van toen ik heb geboekt (zo'n 2,5 maand geleden), moet ik dat meenemen? En dan kan ik ook niet inchecken via Internet zeker?
Over die stoelen: ik kon op de site van Delta mijn eigen stoelen kiezen en daarna ook nog wijzigen als ik wilde!
Magnolia87 schreef:Ik heb ook even een vraag: Ik vlieg aanstaande woensdag met Delta, en ik heb helemaal niets ontvangen, niet via de post en niet via de mail! Ik heb alleen zo'n bevestiging van toen ik heb geboekt (zo'n 2,5 maand geleden), moet ik dat meenemen? En dan kan ik ook niet inchecken via Internet zeker?
Over die stoelen: ik kon op de site van Delta mijn eigen stoelen kiezen en daarna ook nog wijzigen als ik wilde!
Ik zou dat in ieder geval meenemen. Daar staat alles op neem ik aan. Vluchtnummer, vliegtijden en een confirmation number. Verder zou ik online, vlak voor je vertrekt ook nog even de vliegtijden controleren. De vlucht vanaf Amsterdam zal wel niet gewijzigd zijn, maar soms wil een binnenlandse vlucht nog wel eens wijzigen.
Inchecken via internet kan nog steeds niet bij internationale vluchten van Delta. Alleen als je binnen Amerika zelf vliegt.
Alvast een fijne vakantie gewenst, geniet ervan!
Roland
Note als mod: Je had deze vraag 2x gesteld, ook in een ander topic, de andere heb ik dus verwijderd omdat dat tot verwarring kan leiden.
Of je check gewoon gratis in via de airline zelf. Sorry maar ik zie het nut er echt niet van in. Even kijken op seatguru en je weet wat de beste plaatsen zijn. Daarnaast zijn de echt beste plaatsen vaak al weg door elites.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
3 mei vertrekken wij richting Las Vegas. Ik weet dat ik dan 24 of 36 uur vantevoren kan inchecken. Maar nu meen ik ook wel eens verhalen gelezen te hebben dat je 90 dagen vantevoren je stoelen kan vastleggen.
Als ik inlog op de site van KLM (waar ik de tickets geboekt heb) staat er bij de stoelen dat dat niet mogelijk is.
Madphil schreef:Maar nu meen ik ook wel eens verhalen gelezen te hebben dat je 90 dagen vantevoren je stoelen kan vastleggen. Als ik inlog op de site van KLM (waar ik de tickets geboekt heb) staat er bij de stoelen dat dat niet mogelijk is.
Kan dit nu wel of niet? Of via een omweg?
Vorig jaar konden wij bij KLM online niets (dit komt volgens mij later dit jaar wel beschikbaar), maar telefonisch konden we inderdaad 90 dagen vantevoren stoelen vastleggen. Niet de speciale met meer beenruimte of 2 naast elkaar, die konden pas bij online inchecken 30 uur vantevoren.
Mijn ervaringen zijn heel wisselend....
Toen ik via WTC had geboekt kreeg ik die E-tickets eindelijk pas een keer 1,5 week van tevoren. Dat vond ik dus helemaal niks want ik wil gewoon zelf kunnen inloggen, stoelen wijzigen etc.
Nu moest ik dat in 1e instantie aan een medewerker daar gaan vragen en die vertrouw ik nooit.
Maar toen we vorig jaar onze tickets al in januari boekten voor juni via Delta.com kon ik meteen mijn stoelen vastleggen
En ook nu voor de trip naar New York eind april konden wij meteen bij het boeken in oktober al de stoelen kiezen.
Overigens zegt zo'n stoelkeuze ook niet alles
tot 2 keer toe hadden wij vorige zomer blijkbaar een ander toestel waardoor rij 36 niet de rij was met de extra beenruimte, maar dat was opeens rij 35 geworden.
Zaten we dus 1 rij naar achteren maar waren we wel onze beenruimte kwijt. Dit terwijl we op het seatplan onze stoelen hadden aangeklikt. Gebeurde zowel op de heen- als de terugweg.
Heel vervelend want ik ik had stoelen bij het raam genomen omdat ik dacht dat ik er toch "zo uit" kon door die extra ruimte..maar nu zaten we dus 1 rij naar achteren en bij het raam en moesten we elke keer langs onze medepassagier er uit.
en met Air France heb ik ook wel eens gehad dat ik een stoel in de exit row gereserveerd had. Bij het online inchecken had ik m nog steeds alleen toen ik op Schiphol mijn echte boardingcard kreeg stond er opeens een stoelnummer 1 rij naar achteren op. Ik heb er nog over geklaagd maar iemand anders had blijkbaar priority gekregen??
Als dat noui nog een man van 2 meter was geweest had ik het begrepen maar op mijn stoel kwam een jongen van 1.65 te zitten. Tot op de dag van vandaag nooit begrepen waarom mijn stoel opeens weggegeven was aan een ander....
Iris_1982 schreef:
Als dat noui nog een man van 2 meter was geweest had ik het begrepen maar op mijn stoel kwam een jongen van 1.65 te zitten. Tot op de dag van vandaag nooit begrepen waarom mijn stoel opeens weggegeven was aan een ander....
Hij had waarschijnlijk een elite status en heeft daarom voorrang op de gewone mens
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
Madphil schreef:Aha, telefonisch dus wel. Ik ga het proberen. Zou dit ook lukken met de binnenlandse vlucht van Atlanta naar Las Vegas denk je?
Misschien moet je bij nwa.com inloggen met je eticketnummer. Ik had bij klm geboekt en kreeg dezelfde melding maar omdat het een nwa vlucht was, lukte het daar.
Laatst gewijzigd door melle18 op 15 jan 2010, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Mischien wel, ik kom er trouwens net achter dat ik nog meer dan 90 dagen van de vlucht (3 mei) verwijderd ben. En de vlucht wordt geheel door klm uitgevoerd. Ams-ATL met klm, en vreemd genoeg ook atl-las vegas met klm (binnenlandse vlucht), staat op de site als ik inlog bij 'manage mijn boeking'.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.