Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitleg & Vragen over Priceline/Hotwire

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Uitleg & Vragen over Priceline/Hotwire

Bericht door jokaluma »

quotepakweg $100-$125 per kamer
lijkt me niet nodig, ik dacht dat wij in 2008 met de kinderen ( wel maar 2) zo'n 80 -85$ per nacht kwijt waren met priceline en hotwire....Je zou wellicht inderdaad in de steden kunnen zoeken op hotwire of er suite hotels , zoals mattrob zei, tussen zitten (met de amenity S) Misschien is dat al een leuke tip ? :wink:
Laatst gewijzigd door jokaluma op 03 feb 2010, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Maar dan mag je nog steeds officieel niet met z'n vijven op een kamer...
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

klopt bij hotwire kun je maar 4 personen aanvinken....
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Re: Priceline/Hotwire biedingen

Bericht door MattRob »

Wauw, die Eden Roc is echt geweldig, wil ik ook wel :mrgreen: ! Maar Bostonlover, ook een prima hotel tegen een heel acceptabele prijs, netjes :wink: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
pepilein
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door pepilein »

He Bostonlover,
je dollar weer teruggewonnen hoor. Voor $60 mariott Biscane bay in Miami gewonnen. Loop je weer een paar dollar voor. Maar ach niet te lang over zeuren. Blijft mooie prijs met helaas te duur parkeren!

gr Peter
pepilein
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door pepilein »

pepilein schreef:Priceline
Plaats: Fort Lauderdale
Datum geboekt: 1feb 2010
Voor periode: 15-16 juli 2010
Startbod: $50 voor 4*
Verloop biedingen: gekozen FL beach area, verhoogd naar 60 en toegevoegd FL Downtown, verhoogd naar 61 en toegevoegd Hollywood (geen counterbids gehad)
Geaccepteerd bod : $61 excl $76 incl
Verkregen hotel (incl. ster en area): The Westin Diplomat Resort & Spa, (met dank aan Bostonlover :mrgreen: ) $1 goedkoper :wink:
Normale prijs via hotel website: $260 excl. tax

Kleine wijziging,
is niet westin diplomat Resort & Spa, maar golf & spa. Ligt niet aan t strand, maar aan een golfbaan, stukje lopen van het strand. Maar blijft goede deal. Kamers normaal vanaf $176 excl.

Om volledig te blijven....

gr. Peter
Laatst gewijzigd door pepilein op 08 feb 2010, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Madphil
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Madphil »

Ik heb net mijn winnend bod in het andere topic gezet: Best Western Tuscan Inn at Fisherman's Wharf eind mei voor $63 per nacht excl taxes. Toch geen slechte deal dacht ik zo...

Het hotel is best okee lees ik zo op tripadvisor, maar het is me niet helemaal duidelijk of er nu wel of niet Wifi aanwezig is voor iedereen. Iemand op tripadvisor zegt van wel, op de site van het hotel alleen als je een bepaald membership hebt. Heeft iemand al eens hier gelogeerd? En hoe beviel dat? En is er dan Wifi voor iedereen?
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Ik heb BW Tuscan Inn ook via priceline geboekt in sept. 2008. Was een fijn hotel, ongeveer 5 tot 10 minuten lopen tot Pier 39. Nette schone kamers maar niet al te groot. Kamers waren wel licht. Dat maakte de sfeer aangenaam.
Ik weet de wifi niet meer zo goed te herinneren. Ik meen dat we tegen betaling Wifi hadden. Wij hebben geen speciale membership.
Remco_1980
Amerikafan

Bericht door Remco_1980 »

Harry schreef:Priceline
Plaats:Los Angeles
Datum geboekt:10-02-2010
Voor periode:07-05-2010
Startbod:$ 90
Verloop biedingen:Meteen tegenbod gekregen voor $ 112, niet gedaan, zone toegevoegt en met $ 95 was het raak.
Geaccepteerd bod :$ 95
Verkregen hotel (incl. ster en area):Hyatt Regency Century Plaza 4 sterren Beverly Hills.
Normale prijs via hotel website:vanaf $ 212 tot $ 249

Ik was bijna zeker dit hotel te winnen voor $ 95, ik ben er heel erg blij mee. :D
Leuk! Ben benieuwd naar je ervaringen met dit hotel want ik zal daar een maandje later verblijven (ook 95 dollar via Priceline)
bigfish
Amerika-ontdekker

Bericht door bigfish »

jokaluma schreef:klopt bij hotwire kun je maar 4 personen aanvinken....
Inderdaad, en dan nog kan dit voor problemen zorgen. Wij boekten 1 hotel in Monterey (IC the Clement) voor onze komende eerste reis naar de VS deze zomer. We boekten voor 4, maar later kwam er een 5e persoon bij. Omdat de website van het hotel vermeldde dat ze over rollaway beds beschikken, stuurde ik een mail om er één te vragen. Na 2 weken kreeg ik vandaag eindelijk een antwoord:

Hello,

Our rooms accommodate 2 adults and 2 children max. The bed configuration is two double sized beds, which are larger then full smaller then queen. As a side note, no additional bed may enter a room with two beds already, due to fire code violations. I would strongly suggest for comfort purposes, you book an additional room.

Ik begrijp dus dat er geen rollaway bed op de kamer mogelijk is, waar ik me kan bij neerleggen. Wat ik niet begrijp is dat ze zeggen dat hun kamers geschikt zijn voor max 2 volwassenen en 2 kinderen. Tijdens mijn reservatie bij hotwire gaf ik namelijk op een kamer te zoeken voor 4 volwassenen. Ik veronderstel dan als ze me dat hotel aanbieden, dat het ook mogelijk is om er met 4 te slapen, wat nu niet het geval blijkt... :?

Iemand een idee wat ik in dit geval kan doen?
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Misschien moet je gewoon even terugmailen en aangeven dat je met 4 volwassenen bent en dat je er vanuit gaat dat je daarvoor ook een kamer krijgt toegewezen.

Ik ben even naar hun website gesurfd en heb op een willekeurige datum ingevuld dat ik een kamer wil boeken voor 4 volwassenen op één kamer en dan geeft het boekingssysteem aan dat je dan een "traditional room, 2 double beds" krijgt, dus het zou geen probleem moeten zijn. Er staat inderdaad bij dat een 5 persoon niet mag, dus je kunt niet anders dan je daarbij neerleggen. Brandveiligheidseisen lijken me ook niet geheel onbelangrijk.
bigfish
Amerika-ontdekker

Bericht door bigfish »

Bedankt voor je antwoord. Ja, tuurlijk begrijp ik dat veiligheid op de eerste plaats komt dus het feit dat die 5e persoon er niet bij kan is geen probleem voor mij (we vinden wel een andere oplossing voor hem). Maar als ik boek voor 4 dan verwacht ik natuurlijk ook dat ik een kamer krijg waar ik comfortabel met 4 op kan... Dit blijkt nou niet het geval.

Ik heb gemaild naar hotwire en zij raden me aan een extra kamer te boeken via de site van het hotel. Netjes terug geantwoord dat dat toch niet de bedoeling kan zijn... Zoals ik zei, als zij me die kamer voor 4 aanbieden, dan verwacht ik niet dat ik een kamer krijg waar in realiteit eigenlijk maar 2 volwassenen comfortabel kunnen slapen...

We zien wel... In het ergste geval zoek ik ergens een goedkoop motel in de buurt en splitsen we ons op (niet ideaal maar ja...)
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Wij hebben regelmatig met twee volwassenen en twee tienerkinderen in een kamer met 2 double beds geslapen. Dat is geen enkel probleem, de bedden zijn groot genoeg voor twee volwassenen.
Als wij een kamer voor 4 volwassenen vragen krijgen we regelmatig double beds, niet elk hotel heeft queen beds.

Marjon
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Die bedtermen kunnen nogal verwarrend zijn.
Full en double zijn kleiner dan queensize.
Tis dat je 't maar weet!
Met z'n tweeen in een full of double is erg krapjes. (Marjon vind van niet lees ik net)
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Nee, wij vinden het inderdaad geen probleem om met zijn tweeën in een Double of Fullsize bed te slapen.

Hier kun je alles lezen over bedmaten in Amerika:
viewtopic.php?f=10&t=139&p=773&hilit=bedmaten#p773
viewtopic.php?t=8045&highlight=bedmaten

Marjon
Paige
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Paige »

aagghhhh, probeer al een tijdje een hotel in new york voor 1juni t/m 6juni te krijgen via priceline/hotwire. Maar het lukt me niet. Laz dat mensen een tijdje terug voor rond de 80dollar een 3*hotel wonnen. Die kamers zijn zeker al vergeven nu.
Hopelijk dat het binnekort wel gaat lukken!
:roll:

Nog tips?

alvast bedankt
liveverslag 2008/9/10 http://www.down2oz.com/blog" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door RoyBergen »

Hoeveel dollar moet je eigenlijk bieden om central in santa fe te zitten? ik heb al drie sterren en 94 geprobeerd zonder succes in juli.... Ik word niet echt wijzer in de better bidding forums, en ik wil beslist niet aan cerillos road wonen maar lekker centraal...... iemand ervaring daar?
merluza
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door merluza »

RoyBergen schreef:Hoeveel dollar moet je eigenlijk bieden om central in santa fe te zitten? ik heb al drie sterren en 94 geprobeerd zonder succes in juli.... Ik word niet echt wijzer in de better bidding forums, en ik wil beslist niet aan cerillos road wonen maar lekker centraal...... iemand ervaring daar?
Is er iets speciaals te doen rond deze tijden? Ik zie voor juli vorig jaar op betterbidding 88$ passeren voor de La Posada de Santa Fe. Vorig jaar wonnen wij dit hotel, 4*, voor 130$ in september. Dat was duurder dan gehoopt, door een of ander event tijdens onze data. In vergelijking met alle andere biedingen die ik heb gedaan voor onze reis van vorig jaar werd die voor Santa Fe later, een kleine twee maanden voor vertrek, aanvaard. Misschien zijn er op dit moment nog geen kamers vrijgegeven?

Nee, begrijpelijk dat je Cerillos Road niet wil, in het centrum zitten vonden wij speciaal. Alles is zo compact dat we twee dagen geen auto nodig hadden.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ik heb ook voor begin juli New York geprobeerd, zelfs tot $ 125 (4 sterren), maar nog geen 'geluk'. Op hotwire zag ik overigens dat er (nog ?) weinig aanbod was en tegen fors hogere prijzen. Ik wacht dus nog lekker rustig af. Moeilijk te zeggen wat er gaat gebeuren helaas ....
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Bostonlover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Bostonlover »

RoyBergen schreef:Hoeveel dollar moet je eigenlijk bieden om central in santa fe te zitten? ik heb al drie sterren en 94 geprobeerd zonder succes in juli.... Ik word niet echt wijzer in de better bidding forums, en ik wil beslist niet aan cerillos road wonen maar lekker centraal...... iemand ervaring daar?
optie: cookies wissen en opnieuw blijven proberen :mrgreen:

tip: Je kunt voor de fora's bb en bft ook de zoek functies gebruiken, zo kom je sneller tot hetgeen je zoekt en hoef je niet alles door te bladeren
tip 2: ik denk dat je voor de leuke deals nog aardig wat te vroeg bent probeer het eind april/mei eens en je zult ongetwijfeld meer keus krijgen. Je kunt dit bijvoorbeeld, zoals Mattrob ook al aangaf, zien in het aanbod van hotwire dat zal toenemen.
Afbeelding
[/url]
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer