Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Labello niet toegestaan in handbagage naar de VS?
-
- Amerikakenner
Labello niet toegestaan in handbagage naar de VS?
Ik hoorde net van iemand dat je zelfs geen labello mee mag nemen in je handbagage als je naar de VS vliegt! Als dat zo is.....dan heb ik echt een probleem, want mijn lippen zijn er verslaafd aan en gaan mega pijn doen als ik niet smeer! Kun je nagaan hoe ík mij ga voelen als ik een hele dag geen labello op mag doen!!! 

- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ja hoor dat mag wel, je moet hem alleen in je zakje met vloeibare spullen doen en dan is het geen probleem.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
-
- Amerikakenner
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij ons werd juist gezegd dat ze er wel in moeten. Denk er maar eens aan als ze er warm worden smelten ze en worden ze vloeibaar. Ze worden gezien als gel en bij ons moesten ze echt in de zakjes. Better safe than sorry.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
-
- Amerikakenner
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je business reist, dan krijg je aan boord van het vliegtuig zelfs zo'n soort Labello. Tenminste toch bij Continental.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Bij ons werd afgelopen week vanuit USA (SFO) ook aangegeven dat lippenbalsem in het zip-lock zakje moest. Geen probleem dus om deze dan in de handbagage mee te nemen!
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
-
- Amerikakenner
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja ik weet het, maar het is niet anders. Mijn ouders zijn 2 weken geleden vanaf Rotterdam naar Spanje gevlogen en m'n vader was vergeten dat hij een klein flesje aftershave in z'n toilettas had zitten. Dat moest dus in een zakje gestopt worden maar die man die hem hielp zei ook al dat hij het allemaal onzin vindt (en dat is dan iemand die bij de douane werkt).Magnolia87 schreef:Pfff nou dan moet chocola ook in zo'n zakje, want dat kan ook smelten...
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op Schiphol heb ik ze eerlijk gezegd niet gezien (ook nie top gelet), maar in Amerika word je er haast dood mee gegooid.michelly schreef:Krijg je die zakjes op het vliegveld?
Elly
Kom waarschijnlijk omdat een aantal wetenschappers laatst hebben gezegd dat het voor hun, in een lab. zelfs héél moeilijk is om die bom te maken, die die lui in het vliegtuig met die vloeistoffen wilden maken..mirdj schreef: maar die man die hem hielp zei ook al dat hij het allemaal onzin vindt (en dat is dan iemand die bij de douane werkt).
Maargoed, het zij de regels dus we moeten ons er maar aan houden..
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerikakenner
Toen ik een aantal weken terug van Durtmond naar Nice vloog mocht je ook geen vloeistof in je handbagage hebben. Ik heb altijd zo'n flesje met van dat handspul bij je (om je handen mee te 'wassen' zonder water), en omdat ik wist dat je maar een kleine hoeveelheid in een flesje mag hebben, had ik de mini versie gekocht, echt nog geen 3 centimeter hoog dat flesje. Nou, dat mocht dus mooi niet mee!
In het vliegtuig kwam ik er achter dat het grote flesje (helemaal vol met vloeistof) nog in mijn handbagage zat! Oops......! Maar het was dus niet opgemerkt tijdens het 'scannen' van de bagage.
In het vliegtuig kwam ik er achter dat het grote flesje (helemaal vol met vloeistof) nog in mijn handbagage zat! Oops......! Maar het was dus niet opgemerkt tijdens het 'scannen' van de bagage.
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Toen ik laatst naar Portugal vloog lag er een hele stapel van die zakjes.michelly schreef:Krijg je die zakjes op het vliegveld?
Elly
Toen we trouwens weer terugvlogen heb ik even bij de douane staan kijken. Die Portugezen hadden een enorme hoeveelheid flessen, tubes en potten verzameld van passagiers die het toch probeerden mee te nemen in het vliegtuig. Bakken vol zag ik staan!
En één iemand had de taak om de (bijna) lege flessen weg te gooien, maar de volle flessen bewaarden ze. Ik ben toch heel benieuwd wat ze daarmee gaan doen.
Zelfs deodorants en parfums probeerden ze uit om te ruiken of het lekker genoeg was.
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Labello moet officieel inderdaad in zo'n zip lock zakje.
En die zakjes heb ik op Schiphol nergens zien liggen, maar je kunt ze in iedere supermarkt kopen.
Nu zag ik later dat ze eigenlijk een inhoud van 1 liter moesten hebben en die van mij waren 1,5 liter, maar niemand heeft daar wat van gezegd.
Je mag wel max. 1 liter meenemen, in 10 verpakkingen van max. 100 ml.
En die zakjes heb ik op Schiphol nergens zien liggen, maar je kunt ze in iedere supermarkt kopen.
Nu zag ik later dat ze eigenlijk een inhoud van 1 liter moesten hebben en die van mij waren 1,5 liter, maar niemand heeft daar wat van gezegd.
Je mag wel max. 1 liter meenemen, in 10 verpakkingen van max. 100 ml.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Vergeten te zeggen, maar wij vliegen vanaf Düsseldorfpyca schreef:Op diverse punten(je kunt er niet omheenmichelly schreef:
Krijg je die zakjes op het vliegveld?) liggen op Schiphol plastic zakjes mee te nemen.
Blijft iig dit hele jaar nog zo.

Ik neem aan dat ze daar ook wel liggen, maar ik neem er maar eentje van thuis mee.
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kennelijk kun je er wel omheen, ik heb ze echt niet gezienpyca schreef:Op diverse punten(je kunt er niet omheenmichelly schreef:
Krijg je die zakjes op het vliegveld?) liggen op Schiphol plastic zakjes mee te nemen.
Blijft iig dit hele jaar nog zo.

Ook niet echt naar gezocht trouwens, want ik had al een zakje.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 3535 Weergaves
-
Laatste bericht door Coyote
-
- 18 Reacties