Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kan ik Auto Huren in Newark zonder Creditcard op zak

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Hiwat
Amerika-ontdekker

Kan ik Auto Huren in Newark zonder Creditcard op zak

Bericht door Hiwat »

Binnenkort ga ik met vakantie naar NJ en wil via Internet een auto huren, heb geen credit card en heb begrepen dat ik op de Luchthaven van Nedwark in NJ een creditcard moet hebben om de brogsom te betalen.

Hebben jullie een tip voor mij bij welke Car rental service op de Luchthaven van Newark ik contant kan betalen voor de auto en de borgsom.
Kan iemand mij meer vertellen over Palm coast in Florida.
Is het een leuke woonomgeving
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Waarom niet gewoon in nederland boeken?
Borg cash betalen moet je rekenen op $500.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

zie njits suggestie
Bostonlover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Bostonlover »

het hebben van een creditcard is bijna onontbeerlijk zo niet noodzakelijk.

Ik was vorig jaar mijn cc vergeten en dit zorgde voor een hoop problemen bij Avis op Newark. Ik kon dan namelijk niet verzekerd worden. Voor zowel de bestuurder als de bijrijder moest er een cc zijn anders kregen we de auto niet mee. Ik had in Nederland de auto op mijn naam gehuurd en met mijn cc betaald. Omdat ik mijn cc vergeten was kon ik de auto niet meer huren en moest dit op naam van mijn reisgenoot overgezet worden. Uiteraard vervielen de goedkope tarieven die we in Ned. kregen. Wij dachten toen klaar te zijn en gaven aan dat we beide wilden rijden. Ook dit was niet mogelijk zonder cc van mij mocht ik niet sturen. Na lang gesteggel met de manager hebben we het bij wijze van hoge uitzondering toch voor elkaar gekregen. Maar ik vergeet mijn cc nooit meer.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Vergeet niet dat je bij boeking in Amerika veel meer betaalt. Dit ligt aan de verzekeringen, die sluit je hier veel goedkoper af. Geloof me, wij hebben nu een aantal keren spontaan besloten de camper op de campground te laten en een auto te huren, maar dat is behoorlijk aan de prijs.

Voor onze komende reis gaan we vanuit Nederland auto's vastleggen op een paar plaatsen.

En waarom geen creditcard aanvragen? Amerika is nou net geen land om zonder cc rond te rijden, vind ik.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer