Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Most Traveled People
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Most Traveled People
Deze site stond een tijd geleden in de Quest: http://mosttraveledpeople.com
The world is made up of 673 countries, territories, autonomous regions, enclaves, geographically separated island groups, and major states and provinces. To visit all 673 would be to go “everywhere.”
Charles A Veley uit San Francisco, 42 jaar, heeft deze site opgezet en heeft 618 bezocht van de 673 " pieces" .
Je kan op een eenvoudige wijze registreren en kijken hoe hoog je komt op de ranking.
Mijn score is 47 van de 673!! Nog een hoop te zien dus.
Door op de namen van de landen, eilanden, enclaves etc te drukken kom je automatisch op Wikipedia en kan je zien wat er bedoeld wordt en of je er geweest bent.
Groet, Lauren
The world is made up of 673 countries, territories, autonomous regions, enclaves, geographically separated island groups, and major states and provinces. To visit all 673 would be to go “everywhere.”
Charles A Veley uit San Francisco, 42 jaar, heeft deze site opgezet en heeft 618 bezocht van de 673 " pieces" .
Je kan op een eenvoudige wijze registreren en kijken hoe hoog je komt op de ranking.
Mijn score is 47 van de 673!! Nog een hoop te zien dus.
Door op de namen van de landen, eilanden, enclaves etc te drukken kom je automatisch op Wikipedia en kan je zien wat er bedoeld wordt en of je er geweest bent.
Groet, Lauren
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wel leuk eigenlijk, om zo je statistieken bij te houden! Ik vind mezelf niet zo'n reiziger, ik ben wel vaak in Amerika geweest, maar in Europa heb ik nog niet eens zoveel gezien voor mijn gevoel. En in de andere continenten ben ik nog nooit geweest. Toch kwam ik tot 37, dat vond ik niet zo slecht. En ja, als je tot 618 komt ben je met recht een wereldreiziger, hoor! Dat haal ik nooit.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik had er eerst 77, maar toen las ik hun definitie van "visited locations" en zag dat tussenlandingen (wel door immigrations) bijvoorbeeld ook meetellen. Dus nu zit ik op 80.
Laatst gewijzigd door Loek op 06 jul 2007, 20:16, 2 keer totaal gewijzigd.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb de tekst van mijn post ook aangepast. Ik telde zelf bepaalde tussenlandingen niet mee, omdat ik vond dat ik er niet lang genoeg was, maar ik ben wel door immigrations geweest om even de lokatie te bekijken. Ik heb dit gedaan in Singapore (gewinkeld), Bangkok (weer gewinkeld) en Karthum in de Sudan (even de omgeving van het vliegveld bekeken). Dit waren allen tussenlandingen waar ik tussen de 6 en de 9 uur verbleef, en ik vond dat persoonlijk niet meetellen, maar volgens de standards op de genoemde site tellen ze blijkbaar wel mee. Als ik alle tussenlandingen waar ik in het vliegtuig bleef zitten ook mee mocht rekenen kwam ik waarschijnlijk wel aan de 100 

- Bert&Hanny
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Jee, 92, valt me niet tegen. Maar nog heel veel te zien!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerikafan
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Zelf kom ik tot 29, niet echt veel, maar als je regelmatig in dezelfde regio op vakantie gaat schiet het natuurlijk ook niet op 

Ik zag laatst een interview met haar en van het totaal aantal landen moet zij ongeveer nog de helft bezoeken. Totaal heeft ze geloof ik nog 92 landen (nog) niet bezocht.enthusiast schreef:Grappig, ik ben nog tourist.
Floortje Dessing zou het eens in moeten vullen.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost