We hebben lang nagedacht over de invulling en zijn tot de volgende reis gekomen door de staten Florida, Californië, Oregon en Washington State (vandaar dat ik dit topic ook in Reizen Algemeen plaats):
06 oktober - Amsterdam - Orlando (via tussenstop Newark)
10 oktober - Orlando - San Francisco (via tussenstop Houston)
20 oktober - Seattle - Amsterdam (via tussenstop Houston, aankomst 21 oktober)
We hebben onze vlucht geboekt bij Continental Airlines, de eerste keer dat ik hiermee vlieg. Mijn Delta Skymilesnummer, en die van mijn broer, kon ik hier inderdaad gewoon invullen zoals enkelen van jullie al aangeven in het eerder door mij geopende topic hierover.
Mijn broer wilde graag een keer naar Cape Canaveral in Florida en dat combineren we met een klein rondje door Florida. Hoe de route precies wordt weten we nog niet.
Ook wilden we beiden graag naar Washington State. Ik wilde dat graag combineren met een reis van San Francisco naar Seattle. Hoe we dit traject precies gaan invullen weten we nog niet maar de bedoeling is om een aantal National Parks te bezoeken en wellicht een stuk kustweg in Oregon mee te nemen. Voor Seattle willen we dan de laatste 2 á 3 dagen gebruiken.
De komende weken zullen we ons verder verdiepen in de route. Ik zal dit topic gebruiken om mijn route e.d. te plaatsen. Verder houden we ons aanbevolen voor tips. We hebben vooralsnog besloten om geen pretparken te bezoeken in Florida.
De autohuur voor Florida en van San Francisco naar Seattle hebben we nog niet geregeld. Komende weken zullen we zien waar we het voordeligst uitkomen. Grote kans dat het Hertz wordt aangezien je daar tussen San Francisco en Seattle geen drop-off kosten betaalt. Voor ons zaak om de meest gunstige aanbieder uit te zoeken. Vast staat wel dat we in Florida een Cabrio willen

Roland (en Piet)