Bij de betaling heb ik echter de creditcardgegevens van Jan ingevuld zonder er bij na te denken dat we de meeste uitgaven in onze vakantie van afgelopen maand gedaan hebben van zijn CC en dat deze betalingen nog niet zijn verwerkt. Bovendien is zijn limietbedrag behoorlijk lager dan die van mijn CC. Op mijn credit card is nog meer dan genoeg ruimte voordat ik pas aan mijn limiet zit. Ik heb gewoon de verkeerde kaart gebruikt. Stom, stom.......

Ik kreeg na de boeking dus prompt een melding op mijn scherm dat de CC-limiet was overschreden en ik binnen 24 uur mij telefonisch in verbinding moest stellen met Delta Airlines. Dat heb ik vanmorgen gedaan. De zaak uitgelegd en mijn eigen creditcardgegevens doorgegeven (zit me ook niet lekker dat ik dat via de teleoon moest doen). Nu is het maar afwachten wat er gaat gebeuren.
De man heeft mij verzekerd dat mijn gegevens doorgespeeld worden aan de ticketservice van Delta en dat ik, als het goed is, z.s.m. een E-ticket via de mail kan verwachten met een conformationnummer en de ticketnummers. Wel moest ik waarschijnlijk geduld hebben tot maandag, omdat vanwege het weekend de verwerking wel iets langer kon duren.
Het hele gebeuren zit me niet lekker. De reservering van de vlucht is nog steeds ok volgens mij. Als ik mijn skymilesnummer intik, krijg ik (nog steeds) keurig onze itinarary in beeld. Maar dat met die creditcards zit me het meeste dwars. Ze hebben nu de gegevens van beide CC's, wat gaan ze er mee doen, gaat het elkaar overlappen, wordt de vlucht niet gecancelled als de betaling misloopt? Allemaal vragen die door mijn hoofd spelen.
Heeft iemand ervaring met iets soortgelijks? Duim in elk geval maar voor voor ons dat het allemaal goed komt.
Marjan