Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen met verhuurmaatschappijen: Dollar

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
mieke15
Amerika-ontdekker

Bericht door mieke15 »

Wij hebben nog nooit problemen gehad met Alamo. Ook niet dat ze ons een extra tank laten betalen. Wij hebben nog altijd problemen gehad met Dollar rent a car. Zal denk ik ook veel aan de persoon liggen die je helpt. Wij hebben er altijd als nog werk van gemaakt in nederland na de vakantie. En hebben altijd nog alles netjes terug betaald gekregen.
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

mieke15 schreef: Wij hebben nog altijd problemen gehad met Dollar rent a car. Zal denk ik ook veel aan de persoon liggen die je helpt.
Vorig jaar hebben wij voor het eerst bij Dollar gehuurd. We hadden héél veel problemen bij het afhalen. Het is een heel verhaal wat ik nu even niet kan tikken want ik zit op mijn werk :oops: maar onder andere 5 x een andere auto toegewezen gekregen waar steeds wat aan mankeerde (lege tank, check battery etc. etc.) en steeds maar weer achteraan sluiten in de rij voor een andere :evil:
We hebben een ongeluk gekregen met deze auto (buiten onze schuld) en het was héél moeilijk om een andere auto te krijgen (terwijl de onze dus echt niet meer rijden kon!).
Voor ons was dit eenmalig. Nooít meer Dollar.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer