Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Naar de states op je 19e,Kan dit?
Naar de states op je 19e,Kan dit?
Ik ben momenteel 16 en een paar maanden oud en ik wil over een paar jaar een autotour in het westen van de vs maken,waneer is afhankelijk van wat mogelijk is .
ik kwam informatie tegen op internet over een huurmaatschapij sunnycars die underage rentals aanbieden in bijna alle staten voor een toeslag van 5 EUR per dag op het normale huurtarief. De verzekeringen zitten al inbegrepen en het kost dan 250 per week voor een 19-jarige in totaal (gold pakket 300). Is dit wel een goed verhuurbedrijf?
Is het mogelijk om als 19 jarige motels overal motels te boeken?
ik weet dat het in Las Vegas erg moeilijk is om aan een hotelovernachting te komen hoewel ik me afvraag of je wel veel kunt doen in vegas als 19-jarige.In de Nationale parken kan ik niks vinden over een leeftijdsgrens
ik kwam informatie tegen op internet over een huurmaatschapij sunnycars die underage rentals aanbieden in bijna alle staten voor een toeslag van 5 EUR per dag op het normale huurtarief. De verzekeringen zitten al inbegrepen en het kost dan 250 per week voor een 19-jarige in totaal (gold pakket 300). Is dit wel een goed verhuurbedrijf?
ik weet dat het in Las Vegas erg moeilijk is om aan een hotelovernachting te komen hoewel ik me afvraag of je wel veel kunt doen in vegas als 19-jarige.In de Nationale parken kan ik niks vinden over een leeftijdsgrens
Toekomstige Usa reiziger
First trip:2010-2013
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sunnycars is geen autoverhuurder, maar een bedrijf wat "bemmideld" in het huren van een auto, dwz dat je een auto van b.v. Alamo huurt via Sunnycars.
Is op zich een goed bedrijf, zelf de laatste twee maal gebruik van gemaakt, beviel goed.
Over het underage pakket weet ik niks, even contact opnemen met Sunnycars is denk ik het handigst.
Onder de 21 mag je in Vegas niet gokken, je zal ook nergens een bar of cafe binnen mogen.
Verder zijn er geen bezwaren volgens mij, zeker niet in Nationale parken en steden, die zijn open vor iedereen.
Om motels te boeken zal je wel een credit card moeten hebben, ter plekke zal je vermoedelijk wel met contant uit de voeten kunnen, maar een CC is eigenlijk wel een must voor Amerika.
Is op zich een goed bedrijf, zelf de laatste twee maal gebruik van gemaakt, beviel goed.
Over het underage pakket weet ik niks, even contact opnemen met Sunnycars is denk ik het handigst.
Onder de 21 mag je in Vegas niet gokken, je zal ook nergens een bar of cafe binnen mogen.
Verder zijn er geen bezwaren volgens mij, zeker niet in Nationale parken en steden, die zijn open vor iedereen.

Om motels te boeken zal je wel een credit card moeten hebben, ter plekke zal je vermoedelijk wel met contant uit de voeten kunnen, maar een CC is eigenlijk wel een must voor Amerika.
- Bushmaster
- Amerika-expert
Re: Naar de states op je 19e,Kan dit?
Bij Sunnycars zie ik alleen mogelijkheden omde minimum leeftijd te verlagen van 25 naar 21,Peter91 schreef:Ik ben momenteel 16 en een paar maanden oud en ik wil over een paar jaar een autotour in het westen van de vs maken,waneer is afhankelijk van wat mogelijk is .
19 jaar en een auto huren zal lastig worden.
Alamo:
Age and additional drivers
Minimum age is 21 years. All drivers must be in the possession of a valid driver’s licence of the country of origin. Costs for extra drivers vary by country and will be paid for locally. Costs for young drivers between 21 and 25 years old vary by country and will be paid for locally.
Hertz:
On most rentals the minimum age is 25 without an additional Age Differential Charge, and 21 with an additional Age Differential Charge.
Age Differential Charge Policy
At corporate locations in the United States, Puerto Rico, and St. Thomas Hertz will rent selected car class vehicles (Prestige Collection and some other models excluded) to customers who are age 21-24 with the following per day Age Differential Charge in addition to the normal rental rate.
All states except New York, age 21-24
Economy Car, Compact Car, Intermediate Car, Standard Car, Fullsize Car, Intermediate Sport, Economy Special,Fullsize, Sport USD 27.00 per day
Other Car Classes (some models excluded) USD 37.00 per day
In New York, age 21-24
Economy Car, Compact Car, Intermediate Car, Standard Car, Fullsize Car, Intermediate Sport, Economy Special,Fullsize Sport USD 35.00 per day
Other Car Classes (some models excluded) USD 45.00 per day
In the states of New York and Michigan only, Hertz will rent to 18-20 years old with the following per day Age Differential Charge in addition to the normal rental rate.
In New York, age 18-20
Economy Car, Compact Car, Intermediate Car, Standard Car, Fullsize Car, Intermediate Sport, Economy Special,Fullsize USD 51.00 per day
In Michigan, age 18-20
Economy Car, Compact Car, Intermediate Car, Standard Car, Fullsize Car, Intermediate Sport, Economy Special,Fullsize Sport USD 41.00 per day
Avis:
At participating locations, Avis recently lowered the rental minimum age to 21 years old in all states except:
Locations in the states of Connecticut, Washington DC, Iowa and Idaho, and select locations in New Jersey.
Rather than requiring customers to be 25 to rent, Avis now rents to customers between the ages of 21-24 with a valid credit card and driver's license. At time of rental, we will automatically apply an additional $25-per-day underage surcharge for these drivers.
New York State will continue to have a minimum age of 18 with a $110 surcharge per day for renters age 18-24.
dit staat er als je informatie over het huurpakket opvraagt
Inclusief in de huursom
ONGELIMITEERD AANTAL KILOMETERS: inclusief
LUCHTHAVENAFLEVERINGSKOSTEN: inclusief
W.A. VERZEKERING: inclusief
EXTRA W.A. VERZEKERING EUR 1,6 MLN: incl.
LOKALE BELASTINGEN: inclusief
Verlaging van de leeftijdsgrens: vanaf 19 jaar:inclusief
C.D.W. (Schade aan huurauto) VERZEKERING: inclusief zonder eigen risico. Glas- banden- en bodemschades zijn niet meeverzekerd in een Single Vehicle Accident.
T.P. (Diefstal) VERZEKERING: inclusief
CFC (Customer Facility Charge): inclusief.
maar ergens anders staat U-25 verlaagt de leeftijd naar 21 jaar
Inclusief in de huursom
ONGELIMITEERD AANTAL KILOMETERS: inclusief
LUCHTHAVENAFLEVERINGSKOSTEN: inclusief
W.A. VERZEKERING: inclusief
EXTRA W.A. VERZEKERING EUR 1,6 MLN: incl.
LOKALE BELASTINGEN: inclusief
Verlaging van de leeftijdsgrens: vanaf 19 jaar:inclusief
C.D.W. (Schade aan huurauto) VERZEKERING: inclusief zonder eigen risico. Glas- banden- en bodemschades zijn niet meeverzekerd in een Single Vehicle Accident.
T.P. (Diefstal) VERZEKERING: inclusief
CFC (Customer Facility Charge): inclusief.
maar ergens anders staat U-25 verlaagt de leeftijd naar 21 jaar
Toekomstige Usa reiziger
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
If all else fails, ask!
Waarom stuur je Sunnycars niet een mailtje met de vraag over de leeftijdsgrens? Dan weet je 't meteen...
Waarom stuur je Sunnycars niet een mailtje met de vraag over de leeftijdsgrens? Dan weet je 't meteen...

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Bushmaster
- Amerika-expert
bij usareizen.de kan je wel boeken vanaf 19 jaar
zie: http://www.usareisen.de/mietwagen/alamo ... u25_wi.htm
zie: http://www.usareisen.de/mietwagen/alamo ... u25_wi.htm
- Bushmaster
- Amerika-expert
Gebühr für Fahrer zwischen 19 und 24 Jahre inkl.Peter91 schreef:zijn de bedragen van usareise.de incl of excl underage-surchagre
en moet je er dan ook een verzekering bijkopen of is deze inbegrepen
inclusief dus de toeslag voor bestuurders tussen 19 en 24,
als je teniminste de volgende klasse boekt: Super-Spar-PLUS-Preis U25
Internet nog ff afgezocht bij Sunnycars moet er een specaile aanvraag gedaan worden voor 19-20 jarigen in dat geval kan je beter naar hun kantoor gaan om zoiets goed af te handelen
bij usareise.de kan denk ik ook dit pakket Super-Inklusiv-PLUS-Preis U25
Motel 6 verhuurt kamers aan 19-20 jarigen. of ze bij housekeeping camp in yosemite moeiljk doen weet ik niet
als een 19-jarige een reisverslag heeft gemaakt zou dat erg welkom zijn
bij usareise.de kan denk ik ook dit pakket Super-Inklusiv-PLUS-Preis U25
Motel 6 verhuurt kamers aan 19-20 jarigen. of ze bij housekeeping camp in yosemite moeiljk doen weet ik niet
als een 19-jarige een reisverslag heeft gemaakt zou dat erg welkom zijn
Toekomstige Usa reiziger
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht