Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto huren via usareisen.de en Hertz/ANWB

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Auto huren via usareisen.de en Hertz/ANWB

Bericht door Vito »

Ik heb even een vraagje. Ik zie dat er hier ontzettend veel gehuurd wordt via usareisen.de.

Ik heb even zitten vergelijken maar als ik dan bv. de tarieven rechtstreeks via Alamo bekijk of via dit usareisen.de zit er zo'n € 200,- tussen voor 1 week!
Dat kan toch bijna niet of wel?

Is het Super-Inklusiv-Plus hetzelfde als het Alamo goldpakket wel hetzelfde of zitten er nog wat addertjes onder het gras bij usareisen.de
michael66
Amerikakenner

Re: Auto huren via usareisen.de

Bericht door michael66 »

Vito schreef:Ik heb even zitten vergelijken maar als ik dan bv. de tarieven rechtstreeks via Alamo bekijk of via dit usareisen.de zit er zo'n € 200,- tussen voor 1 week!
"er tussen".... bedoel je dat het rechtstreeks duurder of juist goedkoper is?
Vito schreef:Dat kan toch bijna niet of wel?
Blijkbaar wel!
Vito schreef:Is het Super-Inklusiv-Plus hetzelfde als het Alamo goldpakket wel hetzelfde ...
Is het zelfde.
Vito schreef:...of zitten er nog wat addertjes onder het gras bij usareisen.de
Geen addertjes. Ook geen gras trouwens. Hoe ze het doen weet ik niet (wil ik ook helemaal niet weten), zolang ik er maar profijt van heb.
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Rechtstreeks bij Alamo is 200,- duurder volgens de site :roll:
Ik kan me dat dus bijna niet voorstellen.
Maar als jullie ervaren Amerika-gangers zeggen dat dit wel zo is, zal het wel. :lol:

Als jullie het zelf eens willen vergelijken (misschien doe ik wel iets niet goed), het gaat om een week autohuur vanaf Denver Airport vanaf 29 maart 2008 tot 5 april 2008. Die Chevy Equinox lijkt me wel wat :D
michael66
Amerikakenner

Bericht door michael66 »

Die komt op € 186,18 in die week, met het super-inklusive-Plus pakket.

En jammer dat je niet naar Florida gaat, want daar kost diezelfde auto nog minder .... € 164,45 per week ...... :roll:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Wij gaan van 20 december 2007 tot en met 4 januari 2008 een Equinox huren in Denver, via usareisen.de.

Het prijsverschil kan heel goed hoor; wij boeken normaliter altijd via ons eigen reisbureau, en daar komen ze op vergelijkbare prijzen uit. Daar hoef je dus niet bang voor te zijn! Ter vergelijk: via ons reisbureau is een Jeep Liberty € 453,00, via usareisen.de is het € 421,00. De Equinox is net nog iets goedkoper.

Ik ben eens benieuwd of ze de Equinox in Denver wel hebben, aangezien je wat verhalen leest hier. Maar ja, onze eerste keuze was eigenlijk een Midsize SUV - mochten ze de Equinox niet hebben, dan mogen ze me er zo een meegeven (of nog groter, mag ook :P ) :wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

michael66 schreef:
En jammer dat je niet naar Florida gaat, want daar kost diezelfde auto nog minder .... € 164,45 per week ...... :roll:
We gaan daarvoor nog 2 weken naar Florida, alleen is de auto daar al gehuurd en betaald door mijn ouders :wink:
En die hebben vast te veel betaald als ik dit zo zie.

Dento, ga jij wintersporten met X-mas?
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Nee we gaan op bezoek bij de schoonfamilie voor Kerst en Oud & Nieuw, hoewel we misschien wel een dag of twee gaan skieën.

Dat wordt voor mij dan de eerste keer; ik heb vroeger wel aan langlaufen gedaan, maar nog nooit downhill... ik zal dus wel meer op de grond liggen dan naar beneden skieën, verwacht ik :lol:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Dento schreef:Ik ben eens benieuwd of ze de Equinox in Denver wel hebben, aangezien je wat verhalen leest hier. Maar ja, onze eerste keuze was eigenlijk een Midsize SUV - mochten ze de Equinox niet hebben, dan mogen ze me er zo een meegeven (of nog groter, mag ook :P ) :wink:
Inderdaad, ik heb afgelopen 2 jaar een Equinox gehuurd via usareisen.de in Denver, en beide keren hadden ze die niet en kreeg ik een Chevrolet Trailblazer mee. Daar waren we super tevreden mee. Overigens kregen we die gewoon mee, zonder dat midsize of Equinox genoemd werd, voor hun was onze boeking gewoon een Fullsize SUV. Mooi dus :lol: !

We gaan eind februari weer, een weer een Equinox gehuurd voor 1 week. En inderdaad voor EUR 186, ik vind het echt ongelooflijk laag, zeker als ik een Trailblazer mee krijg :wink: ! Een Economy auto (goedkoopste klasse) kost EUR 180 per week ....
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Ik heb inmiddels de Chevy Equinox geboekt, maar kreeg als antwoord dat ze het eerst na moeten vragen bij de verhuurder.
Hadden jullie dit ook?
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Dan ben ik benieuwd wat het antwoord is - ik heb nog niet geboekt... Laat je even weten wat je te horen krijgt?

Onze website | Mijn blog
Vegasgirl
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Vegasgirl »

Ik heb ook net dezelfde auto gehuurd van het weekend. We krijgen idd in eerste instanties hetzelfde te horen en vervolgens hadden 2 dagen later de bevestiging. Dus dat was allemaal geregeld. En ik heb het nagekeken, maar de Equinox is bij Alamo gewoon de midsize SUV (die bij usareisen weer een aparte -duurdere- categorie is). Ik ga er dus zowieso vanuit dat wij een Midsize SUV auto krijgen...
Laatst gewijzigd door Vegasgirl op 18 okt 2007, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Is goed, ik houd je op de hoogte.
Volgens de mail moet ik binnen 48-72 uur antwoord hebben.

*edit* Oke, vegasgirl, dan zal het bij mij ook wel zo gaan. (hoop ik tenminste)
Vegasgirl
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Vegasgirl »

ja dat zal best wel hoor, wij hadden zondag geboekt en hadden dinsdag netjes de bestiging per mail. En het scheelde voor ons ook enorm, zeker omdat wij nu ook nog vroegboekkorting kregen :D
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Weet iemand of er ook zo'n goedkope (duitse) site is waar je auto's in Canada kunt huren?
Wie heeft er wel eens een auto in Canada gehuurd vanuit Nederland en waar heb je dat gedaan?

Marjon
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

vana schreef:Weet iemand of er ook zo'n goedkope (duitse) site is waar je auto's in Canada kunt huren?
Wie heeft er wel eens een auto in Canada gehuurd vanuit Nederland en waar heb je dat gedaan?

Marjon
Wij hebben destijds via Hotelplan een auto (full size) gehuurd in Canada. Ons werd bij aankomst direct een upgrade aangeboden naar een 4x4 (Ford Explorer) voor maar € 20 per week extra.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

hekkie schreef:
vana schreef:Weet iemand of er ook zo'n goedkope (duitse) site is waar je auto's in Canada kunt huren?

Marjon
Wij hebben destijds via Hotelplan een auto (full size) gehuurd in Canada. Ons werd bij aankomst direct een upgrade aangeboden naar een 4x4 (Ford Explorer) voor maar € 20 per week extra.

Marjan
Oké dan wacht ik wel even op de gidsen. Was dat bij Alamo of Hetz?
Op welke stad vlogen jullie Marjan?
Ging het allemaal een beetje vlot met afhalen enz. in Canada?

Marjon
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

vana schreef: Oké dan wacht ik wel even op de gidsen. Was dat bij Alamo of Hetz?
Op welke stad vlogen jullie Marjan?
Ging het allemaal een beetje vlot met afhalen enz. in Canada?

Marjon
Wij zijn gevlogen op Calgary en terug vanaf Vancouver. Die keer hadden we de auto gehuurd bij Alamo. E.e.a. ging bijzonder vlot en relaxed.

Ofschoon ik hier wel eens andere geluiden hoor, moet ik eerlijk zeggen dat de mensen (en de prijzen.... :wink: ) bijzonder vriendelijk waren in Canada. Er heerst een iets andere mentaliteit, maar wel een prettige die ons erg aansprak.

Ik vind het moeilijk om het verschil uit te drukken, maar als ik iets zou moeten zeggen, zou ik het wat "gemoedelijker" en "plattelandachtiger" willen noemen. Misschien wat rare omschrijving, maar de mensen zijn bijzonder vriendelijk en relaxed.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

In 1999 hebben wij via Special Traffic geboekt, tegenwoordig Kuoni (onderdeel van de Kuoni Travel Group) [ik had net wat problemen met de website].

Daar hadden we een hele goede deal gekregen door de autohuur te combineren met 1 nacht in een hotel (in Vancouver). Die overnachting kostte destijds fl. 75,- p.p.p.n., maar dat haalden we er mooi uit omdat los boeken van de autohuur duurder was.

Het is natuurlijk al weer even geleden, maar ik zou toch eens kijken, als ik jullie was... ze zijn nog steeds actief!

Onze website | Mijn blog
michael66
Amerikakenner

Bericht door michael66 »

Dento schreef:In 1999 hebben wij via Special Traffic geboekt, tegenwoordig Kuoni (onderdeel van de Kuoni Travel Group) [ik had net wat problemen met de website].
Netvacations (de internet-poot van Kuoni) is daar ook in opgegaan. Heb wel eens via hun geboekt en was erg tevreden.
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Ik heb de bevestiging en het voucher binnen.

Klopt het dat niet usa.reisen.de op het voucher staat, maar Frosch Touristik uit Muenchen?
Ik vind het allemaal toch een beetje vaag, hopelijk gaat het goed. :?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer