Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alone

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
gracekel
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Alone

Bericht door gracekel »

Hey Iedereen,

Ik ben 31 jaar (V) woon in Belgie (Antwerpen) en droom sinds vorig jaar om een trip te maken van SF tot in LA (mss tot in San Diego).

Ik zou deze trip alleen maken en liefst van alles met trein / bus of binnenlandse vluchten. Is dit mogelijk in jullie ogen ? Ik ben in het bezit van een rijbewijs, maar in mijn ogen te weinig rijervaring om zo in een ander land te gaan rondrijden. Van de kustlijn heb ik zo'n geen schrik, maar in SF of in La zelf ......
Maar dan heb ik hier ergens nog op het forum gelezen dat alle attracties in La niet via het openbaar vervoer bereikbaar zijn. Probleem nr 2

Wat denken jullie een reispartner zoeken met meer lef dan ik of is het te doen met andere vervoersmiddelen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Tja, ik vind dat er juist ook in de steden in Amerika goed te rijden valt.
Als je nu in Athene moest autorijden :wink:
Dus volgens mij is het gewoon goed te doen.
Phil
Amerika-ontdekker

Bericht door Phil »

ik zou toch ook opteren om te cruisen in een huurauto, is in californie echt geen probleem en zelfs aan te raden. Zo geraak je overal en kom je op mooie plaatsen waar de trein je nooit zou brengen.
Ik zou trouwens inderdaad ook proberen om San Diego er bij te nemen, die stad is in mijn ogen 1000x mooier dan bv LA.
Life can't get better!
jerdenberg
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door jerdenberg »

Hallo,

Wij hebben (nog) geen US-ervaring, maar gaan volgende lente met de trein een grote tocht maken. Is inderdaad wel beperkend met betrekking tot sommige bekende punten, maar voor ons telde het niet zo omdat we langere afstanden gaan afleggen en nog genoeg overhouden aan bezienswaardigheden.

Hier is een site die een roadtrip van een vrouw alleen door de hele USA (en stukje Canada) beschrijft, dat is waarschijnlijk wel interessant voor je.

Veel plezier alvast!

Jeroen
Afbeelding
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer