Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amtrak tickets, vooraf reserveren?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Cavok
Amerika-newbie

Amtrak tickets, vooraf reserveren?

Bericht door Cavok »

Hallo,

Ik ben van plan om eind november, begin december met de Amtrak van New York naar San Francisco te reizen. Het eerste gedeelte tussen New York en Chicago met de Lake Shore Limited, vervolgens van Chicago naar San Francisco met de California Zephyr. Onderweg wil ik nog een aantal stops maken, vermoedelijk in Denver en Glenwood Springs. Nu wil ik het liefst zo min mogelijk van te voren plannen en vroeg mij af of iemand weet hoe het in deze periode zit met de drukte op beide routes. Is het 'veilig' om zo'n 1 a 2 dagen van te voren een ticket voor (een gedeelte van) de route te reserveren of is de kans groot dat alles dan al volgeboekt is, en kun je dus beter verder van te voren reserveren?
Hopelijk heeft iemand een antwoord op mijn vraag, bedankt alvast!! :D
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Af gelopen week heb ik familie weg gebracht met de trein van Raleigh naar Philadelphia. En terwijl we wachtten op de trein, zat daar dus ook een vrouw die niet gereserveerd had en derhalve niet mee mocht met de trein.
Dus ja, ik zou wel resereven. Er is ook een telefoonnummer waarop je dat kan doen, volgens mij.
Marby
Amerikafan

Bericht door Marby »

Wij mochten twee jaar terug nog mee omdat het maar twee stations waren, en de conducteur in een goed humeur was, en mijn (toen) drie-jarige zoon er zo schattig uitzag (het was zijn verjaardags kado om met de trein te gaan), maar ik zou zeker reserveren.

Margaret
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer