Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Prepaid GSM kaarten (T-Mobile)
Prepaid GSM kaarten (T-Mobile)
Hello,
Kan ik op LAX bij het landen een prepaid sim kaart kopen voor GSM?
Iets zoals T-Mobile prepaid:
http://www.t-mobile.com/shop/plans/Defa ... category=4
Kan ik trouwens zo'n SIM kaart kopen zonder daarmee zo'n 'wegwerp' GSM te moeten kopen?
Weet iemand eigelijk wat MIJN kosten zijn indien iemand mij uit Belgie belt op dat (Amerikaans) GSM nummer?
Thanks!
Kan ik op LAX bij het landen een prepaid sim kaart kopen voor GSM?
Iets zoals T-Mobile prepaid:
http://www.t-mobile.com/shop/plans/Defa ... category=4
Kan ik trouwens zo'n SIM kaart kopen zonder daarmee zo'n 'wegwerp' GSM te moeten kopen?
Weet iemand eigelijk wat MIJN kosten zijn indien iemand mij uit Belgie belt op dat (Amerikaans) GSM nummer?
Thanks!

Hey Imke, bedankt voor je reactieImke schreef:Gebeld worden kost dacht ik niks. Wel moet je betalen als je een smsje ontvangt.
Wanneer vertrek je? Ik heb zelf namelijk een prepaid kaart heel goedkoop via ebay gekocht. $30 beltegoed op de sim voor 9 euro inclusief verzenden!
Je moet wel een triband gsm hebben of quadband.

Ik ben van 26 april t.e.m. 15 mei in de States (2 weken West Coast en dan nog paar dagen Miami Beach).
Ik heb een Samsung D600 (Quadband)

Bij T-mobile prepaid betaal je inderdaad ook als mensen jou bellen. Er zijn ook gewoon losse SIM-kaartjes te koop. T-mobile is wel een van de weinige providers waar dit bij kan..
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht