Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

United vraag

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Corry
Amerika-expert

United vraag

Bericht door Corry »

Heb vlucht UA947 op 22 mei a.s. naar Washington(daarna door naar Orlando). Volgens Cheaptickets hebben we een "upgrade" naar Economy Plus. Volgens diezelfde cheapticket zouden we dan in rij 15 t/m 26 moeten zitten. Een week voor vertrek kun je dan gaan bellen met UA om dat te bevestigen. Ik heb net op mijn boeking gekeken en we hebben stoel 26 F en G. Het vliegtuig is een 767-300. Nu heb ik op seatguru gekeken en er zijn een paar verschillende 767-300's. Slechts bij een van die toestellen zouden we dan idd in de Economy-Plus zitten. Op de site van UA word ik niet veel wijzer hoe kan ik er nu achter komen of het idd al EP is?
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: United vraag

Bericht door nieuwenoord »

Heb vlucht UA947 op 22 mei a.s. naar Washington
He, die dag lopen wij ook op Schiphol. We vertrekken om 11.05 uur naar San Francisco. Hoe laat vertrekken jullie?
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ha Monique, gezellie. Wij moeten om 12.30 uur dus om 9.00 / 9.30 zijn we zeker op Schiphol. Bakkie doen??? :D
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Corry schreef:Ha Monique, gezellie. Wij moeten om 12.30 uur dus om 9.00 / 9.30 zijn we zeker op Schiphol. Bakkie doen??? :D
Moet te regelen zijn toch? Starbucks achter de douane of zo? Goh, gaan die truckers elkaar toch eens ontmoeten :lol: :wink: Laten we tegen die tijd maar even mobiele nummers uitwisselen!
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

SUPER!! Kijk ik echt naar uit. Starbucks is helemaal prima. Zal je tegen die tijd PB sturen met tel. #.
Gaat mijn trucker ook leuk vinden hoor! :D
huibert
Amerika-newbie

Bericht door huibert »

Corry schreef:Heb vlucht UA947 op 22 mei a.s. naar Washington(daarna door naar Orlando). Volgens Cheaptickets hebben we een "upgrade" naar Economy Plus. Volgens diezelfde cheapticket zouden we dan in rij 15 t/m 26 moeten zitten. Een week voor vertrek kun je dan gaan bellen met UA om dat te bevestigen. Ik heb net op mijn boeking gekeken en we hebben stoel 26 F en G. Het vliegtuig is een 767-300. Nu heb ik op seatguru gekeken en er zijn een paar verschillende 767-300's. Slechts bij een van die toestellen zouden we dan idd in de Economy-Plus zitten. Op de site van UA word ik niet veel wijzer hoe kan ik er nu achter komen of het idd al EP is?
Nee, rij 26 is niet Economy Plus.
Ik heb een schermprint voor je gemaakt, dan kun je zien dat E-Plus zich op de rijen 15 t/m 23 bevindt. Én er is nog veel plaats zo te zien.

Veel plezier,
Huibert.
Bijlagen
ua947-220508.jpg
ua947-220508.jpg (20.2 KiB) 1832 keer bekeken
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Huibert, hartelijk bedankt hoor. Heb zelf ook gekeken maar kwam in een heel ander vliegtuig terecht!!! Heb nu een mail aan UA gestuurd wat ik of zij kunnen doen. Ik ben heel benieuwd. :D

Hartelijke groet,
Corry
Miza
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Miza »

Hoi Huibert,

Ik probeer steeds, tevergeefs tot nog toe, om een stoelenplan van onze vlucht op 4 juli a.s. bij United te vinden. Jij weet blijkbaar hoe je dat kunt vinden op de United site. Zou je me op weg kunnen helpen?

Groetjes, Miza.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ik heb zojuist met UA gebeld en zij kunnen niets doen. Volgens hen moet ik contact opnemen met vliegtickets.nl .

Dat ga ik dus nu maar doen.

Hij kon wel zien dat we op rij 26 zitten en dat dat idd niet de Economy Plus is???? Snapt iemand het nog? Als je die upgrade krijgt dan zet je dat toch direkt erin of niet??? :evil: :evil: .
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Miza schreef:Hoi Huibert,

Ik probeer steeds, tevergeefs tot nog toe, om een stoelenplan van onze vlucht op 4 juli a.s. bij United te vinden. Jij weet blijkbaar hoe je dat kunt vinden op de United site. Zou je me op weg kunnen helpen?

Groetjes, Miza.
Ik ben dan welliswaar niet Huibert, maar kan je misschien wel verder helpen. Je maakt gewoon op de site van United of een andere boekingssite een "fake" boeking met de gegevens van jouw eigen vlucht, als je dan je vlucht gevonden hebt, staat er ergens view seat map, dan krijg je een overzicht van alle plaatsen in het vliegtuig. Als je rechtstreeks geboekt hebt, kun je ook je eigen gegevens vinden door je boekingsnummer in te vullen bij "my itineraries", je kunt dan ook indien gewenst je stoelen nog wijzigen.

Harry
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ga ik direkt proberen. :dance:
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

:cry: :cry: Nou dat lukt dus voor geen meter. Als ik Huibert zijn schema bekijk is er plaats genoeg maar als ik een "fake" boeking probeer te doen is het op 4 of 5 stoeltjes na HELEMAAL vol. Krijg er hoofdpijn van en ik laat het denk ik maar zo. Nog niets van vliegtickets gehoord dus dat ga ik maar ff afwachten. In ieder geval heel hartelijk bedankt voor het meedenken. Jullie zijn TOPPIE!!!
Miza
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Miza »

Harry schreef: als je dan je vlucht gevonden hebt, staat er ergens view seat map, dan krijg je een overzicht van alle plaatsen in het vliegtuig. Als je rechtstreeks geboekt hebt, kun je ook je eigen gegevens vinden door je boekingsnummer in te vullen bij "my itineraries", je kunt dan ook indien gewenst je stoelen nog wijzigen.

Harry
Dank je wel Harry voor je uitleg. Het is gelukt door het invullen van het boekingsnummer het stoelenplan te zien. Kan nu zelfs zien op welke plaatsen we ingedeeld zijn. Heel fijn, nogmaals dank.

Miza
dujardin
Amerikafan

Bericht door dujardin »

Corry schreef::cry: :cry: Nou dat lukt dus voor geen meter. Als ik Huibert zijn schema bekijk is er plaats genoeg maar als ik een "fake" boeking probeer te doen is het op 4 of 5 stoeltjes na HELEMAAL vol. Krijg er hoofdpijn van en ik laat het denk ik maar zo. Nog niets van vliegtickets gehoord dus dat ga ik maar ff afwachten. In ieder geval heel hartelijk bedankt voor het meedenken. Jullie zijn TOPPIE!!!
Klopt... Als je geen recht hebt op Economy+ (door elite status of Economy+ Access) wordt heel de Economy+ sectie getoond als volzet, terwijl dat in het echt natuurlijk niet zo is.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Kreeg zojuist van cheaptickets een mail dat zij ook niet bij United die EP kunnen boeken. Zij zeggen dat ik direkt EP moet boeken(???) en anders op het vliegveld.

Dat gaat dus wel lekker zo. Ik heb geantwoord dat ZIJ mij hebben gezegd dat we recht hebben op EP en wat nu het verhaal is. Volgens de aardige meneer van UA zijn er idd nog maar een paar stoelen geboekt in EP op 22 mei maar ik mag toch aannemen dat cheaptickets het gaat regelen. Het wordt dus of $ 349.- betalen of wachten tot we bij de balie staan neem ik aan. DUS nog vroeger van huis!
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Corry schreef:Kreeg zojuist van cheaptickets een mail dat zij ook niet bij United die EP kunnen boeken. Zij zeggen dat ik direkt EP moet boeken(???) en anders op het vliegveld.

Dat gaat dus wel lekker zo. Ik heb geantwoord dat ZIJ mij hebben gezegd dat we recht hebben op EP en wat nu het verhaal is. Volgens de aardige meneer van UA zijn er idd nog maar een paar stoelen geboekt in EP op 22 mei maar ik mag toch aannemen dat cheaptickets het gaat regelen. Het wordt dus of $ 349.- betalen of wachten tot we bij de balie staan neem ik aan. DUS nog vroeger van huis!
Dat is weer een lekkere ervaring met Cheaptickets, ik begrijp dat ze je een gratis upgrade beloven naar EP, en nu blijkt dat je dat nog maar af moet wachten, heb ik dat zo goed begrepen? Zo kunnen ze toch niet met klanten omgaan?, kun je ze niet mailen dat je je ervaringen deelt op een zeer actief Amerika-forum, en dat de negatieve publiciteit niet goed is voor hun business.

Harry
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer