de vlucht van washington naar Atlanta maakt me de plaats niet zoveel uit , duurt maar een anderhalf uur..
Maar van Atlanta naar Amsterdam is best een lange vlucht , nu had ik stoel 41g ( toestel is een boeing 767-300ER ) dat is helemaal achteraan, volgens seatguru is het een slechte plaats omdat het dichtbij een toilet is en je slecht zicht hebt op de film.. ( op mijn vlucht van amsterdam naar atlanta had ik gewoon schermpjes in de stoel voor me , mar dat was een 767-400er ) en ik had al ergens gelezen dat de 767-300 dus geen schermpjes heeft.. Nu wil ik de plaats veranderen , liefst ergens voorin het vliegtuig omdat je dan sneller uit het vliegtuig bent bij aankomst en dus niet en op iedereen hoeft te wachten in het vliegtuig en de rijen bij de paspoort controle beetje voor kan zijn ( jah ik ben een ongeduldig typje )..
In ieder geval , er zijn nog plaatsen vrij bij de nooduitgang in het midden van het vliegtuig , extra been ruimte en met mijn lange benen is dat best wel prettig denk ik.. Alleen probleem is volgens seat guru dat je naast toilet zit en dat het koud kan worden ( als in tocht neem ik aan? )...
Wat zal ik doen? Wel of niet bij nooduitgang , ik weet dat het ieder zn eigen voorkeur is maar ik zou graag willen weten wat mensen mij aanraden en wat ze zelf prettig vinden . Zodat ik een betere overweging kan maken...
Alvast bedankt