Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AAA kaart heeft dit voordelen
AAA kaart heeft dit voordelen
Goedemorgen,
Van een kennis vernam ik dat je op vertoon van een ANWB lidmaatschapkaart korting krijgt bij o.a. overnachtingen. Wie kan mij daar meer over vertellen?
MVG
Hans
Van een kennis vernam ik dat je op vertoon van een ANWB lidmaatschapkaart korting krijgt bij o.a. overnachtingen. Wie kan mij daar meer over vertellen?
MVG
Hans
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: AAA kaart heeft dit voordelen
Op campings, bij hotels en ook bij pretparken krijg je vaak AAA-korting. Een simpele basislidmaatschap van de ANWB is hiervoor voldoende, als je maar een kaart hebt. De korting is meestal 10 procent, dus je hebt het er echt zo uit. Bij online hotelreserveringen heb je vaak al de mogelijkheid te kiezen voor een AAA-rate.
Toen ik in Amerika was heb ik werkelijk overal mijn ANWB kaart laten zien.
Je krijgt dan inderdaad korting bij de verschillende m(h)otels.
Maar....ik zwaaide ook wel eens per ongeluk met mijn AH bonuskaart of mijn pinpas en ook
dan kreeg ik de korting
Met andere woorden, het maakt niet zoveel uit wat je laat zien, de meeste receptionisten
weten het verschil toch niet.
Ik heb ook weleens korting bedongen zonder kaart.
Dus altijd proberen.....met of zonder kaart!
Je krijgt dan inderdaad korting bij de verschillende m(h)otels.
Maar....ik zwaaide ook wel eens per ongeluk met mijn AH bonuskaart of mijn pinpas en ook
dan kreeg ik de korting

Met andere woorden, het maakt niet zoveel uit wat je laat zien, de meeste receptionisten
weten het verschil toch niet.
Ik heb ook weleens korting bedongen zonder kaart.
16x USA / 30 staten
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ja, ik heb ook vaak genoeg bij motels de korting gekregen als ik alleen al vroeg naar een "AAA-discount".Liz schreef:Ik heb ook weleens korting bedongen zonder kaart.

Roland
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik vraag altijd naar AAA-korting. Er hangt overigens wel ergens een AAA-sticker als ze daarmee samenwerken. In 9 van de 10 gevallen krijg ik de korting ook zonder het AAA-pasje te hoeven laten zien. Ik heb hem trouwens wel altijd bij me....
Marjan

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Al eens op de website van de ANWB gekeken? Daar vind je alle info.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Eerst gewoon vragen wat het kost. Heb je dan antwoord dan vraag je of ze AAA korting geven.
Anders denk je dat je het krijgt maar krijg je het niet
Anders denk je dat je het krijgt maar krijg je het niet

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
als ik online een hotel boek in de States kies ik altijd voor het AAA tarief. Nog nooit heeft men aan de balie achter een bewijs gevraagd. Gelukkig maar, want heb er toch geen 
Hans

Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Die ervaring heb ik niet, ons wordt vrijwel altijd om de kaart gevraagd. Maar misschien is dat omdat wij Amerikanen zijn.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Wij hebben ook al verschillende motels geboekt voor juli 2008 en telkens de AAA-rate gevraagd.
Wij zijn lid van Touring (België). Geeft die kaart ook recht op die AAA-korting? Er staat wel zoiets op als 'show your card'.
Groetjes,
Ria
Wij zijn lid van Touring (België). Geeft die kaart ook recht op die AAA-korting? Er staat wel zoiets op als 'show your card'.
Groetjes,
Ria
- Bostonlover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ga ook eens langs een AAA kantoor met je pasje. Je krijgt dan kaarten, tourbooks, campinggidsen etc gratis mee.
Marianne
Marianne
Heb al even gegoogled maar waar kun je die kantoren vinden? Zitten ze in de steden of juist de kleinere plaatsen?Martin & Marianne schreef:Ga ook eens langs een AAA kantoor met je pasje. Je krijgt dan kaarten, tourbooks, campinggidsen etc gratis mee.
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb een tourbook waar adressen in staan. In San Francisco vind je een kantoor aan 150 Van Ness Avenue.Joycee schreef:Heb al even gegoogled maar waar kun je die kantoren vinden? Zitten ze in de steden of juist de kleinere plaatsen?Martin & Marianne schreef:Ga ook eens langs een AAA kantoor met je pasje. Je krijgt dan kaarten, tourbooks, campinggidsen etc gratis mee.
Ook in de wat kleinere laatsen heb je kantoren. Als je aangeeft welke grote plaatsen op je route liggen (en waar je buiten het weekend zit), wil ik wel even kijken of daar een office zit.
Marianne
Hier kun je een zipcode invullen en op volgende pagina kun je bovenaan klikken voor AAA locations.Joycee schreef:
Heb al even gegoogled maar waar kun je die kantoren vinden? Zitten ze in de steden of juist de kleinere plaatsen?
Wat is bijv. de zipcode van Los Angeles?
Ik heb nl.nog geen adressen.
Zijn die AAA kantoren ook gemakkelijk te herkennen?
groetjes Anna
Ik heb nl.nog geen adressen.
Zijn die AAA kantoren ook gemakkelijk te herkennen?
groetjes Anna
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
LA heeft meerdre ZIP codes, pak bv die van het hotel waar je naar toe gaat. Hier een lijstje van AAA kantoren in de omgeving van LA: http://www.aaa-calif.com/dosearch/offices.aspx
Marianne
Marianne
Ik heb ze gevonden. Bedankt voor de tip!
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
-
- Amerika-expert
Behalve korting bij de hotels krijgt je bij Sea World en ik dacht ook Universal korting op de entree prijs op vertoon van je pas.
En vaak ook bij dierentuinen en aquariums.
Ook kan je bij sommige outletshops op vertoon van je ANWB pas een kortings bonnen boekje krijgen.
In ieder geval bij de Premium outletcenters.
En voor de belgische mensen. Het is geldig als het show your card logo er maar op staat.
En vaak ook bij dierentuinen en aquariums.
Ook kan je bij sommige outletshops op vertoon van je ANWB pas een kortings bonnen boekje krijgen.
In ieder geval bij de Premium outletcenters.
En voor de belgische mensen. Het is geldig als het show your card logo er maar op staat.
Bij veel hotels krijg je 10% korting. Ook als je niet tevoren reserveert, maar aan komt lopen.
Ook bij sommige attracties krijg je korting. Als ik het goed onthouden heb, kun je op de ANWB-site een overzicht vinden.
Ook bij sommige attracties krijg je korting. Als ik het goed onthouden heb, kun je op de ANWB-site een overzicht vinden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1414 Weergaves
-
Laatste bericht door ADE01
-
- 0 Reacties