Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Fire Department Clothing?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
DolWork
Amerika-ontdekker

Fire Department Clothing?

Bericht door DolWork »

Hoi! Zit hier nu in San Francisco/Oakland en het is hier geweldig! Ik vind vooral die brandweer hier te gek en wil dan ook graag een sweater, dan wel een shirt, van die stoere jongens. Maar kan ze nergens vinden. Adresje of whatever voor me?
eaglelgae
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door eaglelgae »

Die t-shirts worden door de brandweermannen zelf besteld met een kledingbudget dat ze krijgen van de overheid. Zover ik weet is het net als de NPS medewerkers geregeld via een overheidsinstelling die gaat over de kleding. Meestal hebben ze ook een website waarop de kleding kan worden aangevraagd, maar volgens mij moet je dan in kunnen loggen als medewerker. Ik zou het na kunnen vragen bij mensen van de NPS, maar het kan een tijdje duren voordat ik daar iets van terug hoor. Wat je kunt doen is contact opnemen met een brandweerman zelf en het gewoon vragen.
Groetjes,
Anneke
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
marcuscj
Amerikakenner

Bericht door marcuscj »

Na 9/11 the T-shirts are very popular in New York City.You probably can buy them at any souvenir stand in New York City.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Mijn hele schoonfamilie doet aan Brandweren. Wij nemen van hen een T-shirt mee en ruilen die. Vinden ze gaaf!!! :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer