Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Fire Department Clothing?
Fire Department Clothing?
Hoi! Zit hier nu in San Francisco/Oakland en het is hier geweldig! Ik vind vooral die brandweer hier te gek en wil dan ook graag een sweater, dan wel een shirt, van die stoere jongens. Maar kan ze nergens vinden. Adresje of whatever voor me?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Die t-shirts worden door de brandweermannen zelf besteld met een kledingbudget dat ze krijgen van de overheid. Zover ik weet is het net als de NPS medewerkers geregeld via een overheidsinstelling die gaat over de kleding. Meestal hebben ze ook een website waarop de kleding kan worden aangevraagd, maar volgens mij moet je dan in kunnen loggen als medewerker. Ik zou het na kunnen vragen bij mensen van de NPS, maar het kan een tijdje duren voordat ik daar iets van terug hoor. Wat je kunt doen is contact opnemen met een brandweerman zelf en het gewoon vragen.
Groetjes,
Anneke
Groetjes,
Anneke
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties