Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaring met Chevrolet Blazer bij Alamo
Ervaring met Chevrolet Blazer bij Alamo
Zijn er forumgebruikers die ervaringen hebben met het huren van een Chevrolet Blazer bij Alamo.
Wij hebben deze vanuit Nederland geboekt. Halen de auto op in SF en laten hem achter in Phoenix.
Ben erg benieuwd in welke klasse deze auto valt, voor het geval deze auto niet beschikbaar is en je iets vergelijkbaars krijgt aangeboden.
De informatie die ik heb gekregen en die op onze voucher staat is dat het gaat om een standard 4x4 met airco. Deze valt in de SFAR categorie.
Hoe ik ook zoek op internet ik krijg geen inzicht wat vergelijkbare auto's zijn.
Kunnen jullie me helpen. Alvast bedankt.
Wij hebben deze vanuit Nederland geboekt. Halen de auto op in SF en laten hem achter in Phoenix.
Ben erg benieuwd in welke klasse deze auto valt, voor het geval deze auto niet beschikbaar is en je iets vergelijkbaars krijgt aangeboden.
De informatie die ik heb gekregen en die op onze voucher staat is dat het gaat om een standard 4x4 met airco. Deze valt in de SFAR categorie.
Hoe ik ook zoek op internet ik krijg geen inzicht wat vergelijkbare auto's zijn.
Kunnen jullie me helpen. Alvast bedankt.
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Ervaring met Chevrolet Blazer bij Alamo
Klipje,
ik had vorig jaar ook bij Alamo via HolidayCars een Chevrolet TrailBlazer gehuurd. Was ook catagorie SFAR.
Bij aankomst in Denver voucher afgeven bij Alamo en ik kon een auto uitzoeken in een rij die mij werd aangewezen.
Daar stonden Chevrolet TrailBlazer, Toyota RAV4 en ik dacht ook Dogde Durango. Heb toen toch voor de TrailBlazer
gekozen. Ik heb er 30 dagen zonder problemen in rond gereden ong. 6000 mile. Rijd echt heel plezierig.
Groet Theo
ik had vorig jaar ook bij Alamo via HolidayCars een Chevrolet TrailBlazer gehuurd. Was ook catagorie SFAR.
Bij aankomst in Denver voucher afgeven bij Alamo en ik kon een auto uitzoeken in een rij die mij werd aangewezen.
Daar stonden Chevrolet TrailBlazer, Toyota RAV4 en ik dacht ook Dogde Durango. Heb toen toch voor de TrailBlazer
gekozen. Ik heb er 30 dagen zonder problemen in rond gereden ong. 6000 mile. Rijd echt heel plezierig.
Groet Theo
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben afgelopen december ook een TrailBlazer gehad via Alamo. Weliswaar hadden we een Equinox geboekt, maar in de rij waar we een auto uit mochten kiezen stonden ook diverse TrailBlazers, dus dan is de keuze snel gemaakt.
Echt een heerlijke auto, ruim, comfortabel, en pittig.
Echt een heerlijke auto, ruim, comfortabel, en pittig.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Begrijp ik het goed dat je zelf mag "kiezen" welk merk auto je neemt (ook ik heb voor deze zomer een type SFAR bij Alamo geboekt, ophalen op SF airpoirt).Dento schreef:Wij hebben afgelopen december ook een TrailBlazer gehad via Alamo. Weliswaar hadden we een Equinox geboekt, maar in de rij waar we een auto uit mochten kiezen stonden ook diverse TrailBlazers, dus dan is de keuze snel gemaakt.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Als er genoeg auto's zijn wel.MichelUSA schreef:Dento schreef:Wij hebben afgelopen december ook een TrailBlazer gehad via Alamo. Weliswaar hadden we een Equinox geboekt, maar in de rij waar we een auto uit mochten kiezen stonden ook diverse TrailBlazers, dus dan is de keuze snel gemaakt. quote]
Begrijp ik het goed dat je zelf mag "kiezen" welk merk auto je neemt (ook ik heb voor deze zomer een type SFAR bij Alamo geboekt, ophalen op SF airpoirt).
Vorig jaar in LA hadden we de laatste full lux SUV en was er niks te kiezen.
Dit jaar in Vegas konden we kiezen uit wel een 20 tal auto's.
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Je merkt het wel aan de verhuurbalie. Bij het ene kantoor mag je uit de door jou gehuurde catagorie een auto uitzoeken, bij het andere kantoor krijg je een auto uit de door jou gehuurde catagorie toegewezen.MichelUSA schreef:Begrijp ik het goed dat je zelf mag "kiezen" welk merk auto je neemt (ook ik heb voor deze zomer een type SFAR bij Alamo geboekt, ophalen op SF airpoirt).
Even terzijde:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd welke type auto's in een bepaalde verhuurklasse zitten.
Op de site van Alamo kan ik dat niet vinden.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd welke type auto's in een bepaalde verhuurklasse zitten.
Op de site van Alamo kan ik dat niet vinden.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Op de AA homepage vind je een overzicht van de verschillende auto's per klasse.
Carine
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
Thnxsachasenne schreef:Op de AA homepage vind je een overzicht van de verschillende auto's per klasse.
Carine

Welke pagina bedoel je precies? De enige pagina die ik kan vinden vermeld in de klasse SUV de Blazer als enige auto. De gedachte achter mijn vraag is dat ik graag wil weten welke verschillende auto's in de klasse "standard 4x4 met airco" vallen. Dus welke auto's naast de Chevy Blazer vallen in die SFAR-klasse. En begrijp ik het goed dat de Blazer overeenkomt met de Trailblazer of zijn dat twee verschillende auto's?sachasenne schreef:Op de AA homepage vind je een overzicht van de verschillende auto's per klasse.
Carine
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij kregen vorige keer in deze categorie de Nissan X- Terra ( in Phoenix)
Marjon
Marjon
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
een trailblazer is een stuk groter dan een blazer. De blazer wordt echter niet meer gemaakt dus zullen ze wel de trailblazer bedoelen. Gemiddeld verbruik volgens consumer reports is 15 mijl/ gallon. Voor de equinox is dit 18
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
klipje schreef:Welke pagina bedoel je precies? De enige pagina die ik kan vinden vermeld in de klasse SUV de Blazer als enige auto. De gedachte achter mijn vraag is dat ik graag wil weten welke verschillende auto's in de klasse "standard 4x4 met airco" vallen. Dus welke auto's naast de Chevy Blazer vallen in die SFAR-klasse. En begrijp ik het goed dat de Blazer overeenkomt met de Trailblazer of zijn dat twee verschillende auto's?sachasenne schreef:Op de AA homepage vind je een overzicht van de verschillende auto's per klasse.
Carine
De Trailblazer is de iets grotere opvolger van de goeie ouwe Blazer en is bij Alamo de meest voorkomende Standard SUV. In dezelfde klasse vindt je bij Alamo ook de Toyota 4Runner en zoals wij de laatste keer hadden (i.p.v. de Equinox, als upgrade) de Toyota Highlander. Ook staan er wel eens NIssan Pickups.
De Highlander kan er ook mee door, maar ik had toch liever de Trailblazer. Maar dat is puur op gevoel.
We hebben al ettelijke malen de Trailblazer gehuurd, en het is een hele fijne auto. Maar de laatste en paar komende keren gaan we voor de veel goedkopere Equinox, in de hoop dat we die ooit nog mogen besturen, of een automatische upgrade krijgen

Wat er buiten de beide Toyota's en de Pickup nog in de Standard SUV rij kan staan, zou ik niet weten.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Vraag ik me ineens af, Als je aankomt en ze zeggen "zoek maar wat uit"...........waar let je dan op?
op schade? op luchtjes binnen of ga je op het type af, of toch maar op de mijlenstand?
en hoelang trek je voor zoiets uit, ga je echt alle wagens openen om te ruiken?
Voor de duidelijkheid, we hebben een equinox besproken maar weten al dat het waarschijnlijk wat anders zal worden door de vele items over huurauto´s bij alamo
op schade? op luchtjes binnen of ga je op het type af, of toch maar op de mijlenstand?
Voor de duidelijkheid, we hebben een equinox besproken maar weten al dat het waarschijnlijk wat anders zal worden door de vele items over huurauto´s bij alamo
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Dat hangt toch helemaal van je persoonlijke voorkeur af, de ene wil een SUV, de ander wil een grote sedan, weer een ander heeft liever een cabrio of een coupe, misschien wil je liever de zuinigste als je een krap budget hebt, ik zou zeggen, neem er een die je leuk vind als je de keuze hebt.hondake0 schreef:Vraag ik me ineens af, Als je aankomt en ze zeggen "zoek maar wat uit"...........waar let je dan op?
En als je het leuk vind om na een lange en vermoeiende reis alle auto's te besnuffelen en te bekijken, dan moet je dat gewoon doen.
Harry
Persoonlijk nam ik echt de tijd. Op Orlando waren er echt een stuk of 50 in een bepaalde klasse. Uiteraard kan je minder fortuinlijk zijn en gewoon een auto toegewezen krijgen. Maar zoals ik op dit forum al heb gelezen hebben grote vliegvelden vaak grote autogarage's voor de huurauto's. Een merk en type auto was er in een aantal verschillende kleuren te krijgen. Dan ga je gewoon een beetje de koffers passen en kijken welke het lekkerste zit, echt zo super relaxed. Welke kleur past het mooist bij je levensstijl
Op alle deuren zit de sleutel dus je kan gerust ff rond kijken. En na een uurtje of 2 ben je dan wel zeker van jezelf dat je een goede keuze hebt gemaakt. Kijk van tevoren gewoon even op internet naar de hierboven genoemde typen auto die horen bij de klasse die je kiest, voorpret is minstens zo leuk

Dit auto's uitzoeken is voor mij al een belangrijk onderdeel van de vakantie LOL.

Dit auto's uitzoeken is voor mij al een belangrijk onderdeel van de vakantie LOL.
2008 - Juli, 18 dagen Oost USA: NYC-WDC-Niagara-Toronto-Adirondacks-oostkust-NYC
2007 - Augustus, 8 dagen Florida, Kissimmee
For there you have been,
and there you long to return.
2007 - Augustus, 8 dagen Florida, Kissimmee
For there you have been,
and there you long to return.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Volgens mij maakt het ook verschil om welke tijd je aankomt.
Wij kwamen vorige keer laat in de avond aan (Phoenix) en toen konden we nog maar uit twee auto's kiezen.
Onze eerste reis kwamen we eind van de middag aan en toen was er veel meer keus (San Francisco)
Marjon
Wij kwamen vorige keer laat in de avond aan (Phoenix) en toen konden we nog maar uit twee auto's kiezen.
Onze eerste reis kwamen we eind van de middag aan en toen was er veel meer keus (San Francisco)
Marjon
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1563 Weergaves
-
Laatste bericht door roadtrip2025
-