Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reisgidsen
-
- Amerika-ontdekker
Reisgidsen
Hai,
Ik vroeg me af, of jullie nog goede tips hebben voor reisgidsen.
We gaan naar het zuid-westen in September.
Ik heb al de Capitool gids van USA-zuidwest & las Vegas en we hebben een Rand Mcnalley roadatlas gekocht, maar ik zou toch nog wat meer info willen over parken zelf, California en San Francisco.
Hebben jullie tips?
Ik heb al de Capitool gids van USA-zuidwest & las Vegas en we hebben een Rand Mcnalley roadatlas gekocht, maar ik zou toch nog wat meer info willen over parken zelf, California en San Francisco.
Hebben jullie tips?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Reisgidsen
Voor de parken: Lees dit topic eens door waarin tips worden gegeven voor het opvragen van informatie van de Nationale Parken in Amerika.
Roland
Roland
Kirsten,kirstenenluis schreef:Hai,
Hebben jullie tips?
Voor Californie en Zuidwest USA heb ik goede ervaringen met de blauwe gids van Lannoo. Eind mei 2008 komt de nieuwe Trotter Zuidwest USA en Californie uit. Voor nationale parken is de Insight Guide Nationale parken West USA een tip. Verder de sites:
http://www.visitcalifornia.com en http://www.onlysanfrancisco.com.
Veel plezier.
-
- Amerika-ontdekker
Beste Roland,Coyote schreef:Voor de parken: Lees dit topic eens door waarin tips worden gegeven voor het opvragen van informatie van de Nationale Parken in Amerika.
Roland
Bedankt voor de tip, ik heb al bij een aantal parken pakketten aangevraagd en er van een aantal is er al wat onderweg!
Helemaal top!
Dit is een handige site: http://www.ontdek-amerika.nl/nationaleparken.html en inderdaad de insight guide Nationale Parken West Amerika. Ook nemen wij de Lonely Planet mee van California en Southwest USA.
Joycee
Joycee
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV