Bij het plannen van de route kom ik steeds wegen tegen die groene stipjes hebben dat weet ik dat is een scenic route. Sommige delen zijn dan ook nog geel gemarkeerd. Soms beginnen ze ergens willekeurig lijkt het en houden dan ook weer op. In de legenda kan ik er niets over vinden.
Esther van der Veen schreef:Bij het plannen van de route kom ik steeds wegen tegen die groene stipjes hebben dat weet ik dat is een scenic route. Sommige delen zijn dan ook nog geel gemarkeerd. Soms beginnen ze ergens willekeurig lijkt het en houden dan ook weer op. In de legenda kan ik er niets over vinden.
Wie kan mij helpen
Groeten Esther
De gele lijn geeft aan dat er het komende jaar (gerekend vanaf tijdstip van uitgifte atlas) wegwerkzaamheden zullen zijn die vertraging voor het verkeer kunnen opleveren.
Dit is redelijk globaal, niet alle werkzaamheden staan er in en aangekondigde werkzaamheden kunnen uitgestelt worden.
Rob
Rob bedankt voor je antwoord da´s wel handig om te weten! De atlas is van 2007 dus misschien niet meer relevant maar je weet maar nooit. Iets om te onthouden dat wel.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.