Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

NWA

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Roos*
Amerikafan

NWA

Bericht door Roos* »

Nu wilde ik dus net een ticket boeken rechtstreeks op de site van NWA, maar mijn NL visa wordt niet geaccepteerd. Dit omdat die visa een NL adres heeft. Paypal werkt ook al niet. Boeken via KLM scheelt weer meer dan 100 euro.
Heeft iemand van jullie al eens rechtstreeks geboekt NWA en indien je hetzelfde "probleem" had hoe heb je het omzeild!!!
Clint
Amerika-expert

Re: NWA

Bericht door Clint »

rechtsreeks kan niet. Mocht het je om de een of andere manier toch lukken is het in principe fraude. De enige optie die je hebt is boeken via sites als expedia.com en cheaptickets,com
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Roos*
Amerikafan

Bericht door Roos* »

Thanks voor je reactie.
Inmiddels heb ik geboekt via cheaptickets.com.

Ik heb eerder al eens rechtstreeks geboekt bij American Airlines en United. Jammer dat dat niet bij NWA kan. Maar ja.........
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Roos* schreef:Thanks voor je reactie.
Inmiddels heb ik geboekt via cheaptickets.com.

Ik heb eerder al eens rechtstreeks geboekt bij American Airlines en United. Jammer dat dat niet bij NWA kan. Maar ja.........
Komt omdat NWA en KLM veel van hun systemen delen. Is kostenbesparing, plus dat ze gebruik kunnen maken van de ander zijn valuta. Voor Amerikanen is 1200 dollar bijvoorbeeld veel, terwijl wij daar nu een mooie wisselkoers voor krijgen en dus minder betalen. Hup, blokkade erbij en Nederlanders betalen via de KLM 1199 euro ;)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer